Hakutulokset

  1. H

    Selittäkää mulle tää Fingerpori...

    http://www.hs.fi/fingerpori/ Oikeesti, kertokaa nyt joku, että mikä tossa on se vitsi :ashamed: *päivä pilalla, kun oon tätä kelannut* :D
  2. H

    Kuinka valmistaudut juhliin?

    Jos vaikka tulevana perjantaina ois (jollain muullakin ;) ) pikkujoulut ja siellä haluaa olla sit toki hoidettuna ja nättinä, niin mitä valmisteluja teet ja missä vaiheessa? Esim. siis montako päivää ennen h-hetkeä poistat häiritsevät ihokarvat, teet kasvokuorinnan, kasvonaamion, hiusten...
  3. H

    Pöllöjä ja pöllöjä :)

  4. H

    Saako mistään ostaa niitä pyöräilykypärän sisäpuolella olevia pehmusteita?

    Siis niitä vaahtomuovisia (?) juttuja. Huomasin, et pojan kypärästä on tippunut tai se on itte repinyt ne irti ja olen jo kaverille luvannut ton kypärän antaa. Ois kiva, kun se kypärä ois kaikin puolin hyvässä kunnossa eteenpäin annettaessa :)
  5. H

    Voisiko joku kiltti punnita, paljonko painaa velorhousut+ph-trikoopaita? Postikuluja...

    Meidän keittiövaaka on rikki eikä henkilövaaka näytä kun 500g tarkkuudella... pitäisi postittaa tollaset Lindexin perusvelourhousut ja pitkähihanen trikoopaita samassa isossa kuoressa, mulla ois kotona postimerkkejä ettei tartte sateessa postiin lähtee rämpimään mutta en uskalla summanmutikassa...
  6. H

    Onko teillä KAIMOja? Onko sattunut mitään yllättävää siihen liittyen?

    Itte oon saanut sähköpostia, joka olisi kuulunut tälle samannimiselle toiselle ihmiselle. Hän sattuu olemaan jonkunlainen "julkkis" tv-maailmassa ja viesti oli aika mielenkiintoinen :) Mut (tai siis hänet) kutsuttiin luennoimaan johonkin tilaisuuteen ja sit jatkobileisiin :D En ilmottautunut :D...
  7. H

    No nyt se löyty! Kuka muistaa lapsuudestaan kärpässienijakkaran?

    http://www.eerikinputtiikki.fi/kauppa/product_info.php?products_id=74 :heart:
  8. H

    Pystyykös Huutiksessa antamaan palautetta "tiskin alta" ostaneelle?

    Siis jos kohde on vaikka jo suljettu eikä oo tullut yhtään huutoa ja sit joku ottaa yks.viestillä yhteyttä, että ostaisi sen kiinni menneen kohteen. Pääseekö jostain etsimään käyttäjätietoja tunnusten perusteella? Sieltähän kai sais palautteen annettua vai..?
  9. H

    Hehän ovat kuin kaksi marjaa

    Aamu-telkkarin Markku Veijalainen ja Mike Myers: Ei mulla muuta :ashamed:
  10. H

    Nielsen Kuluttajapaneeli -kuuluuko kukaan?

    http://www.nielsen-onlinereg.com/?cpid=1B06C6# Näin tollasen mainoksen ja alkoi kevyesti kiinnostaa. Tuossa heidän esittelyvideossaan ei vaan ollut mitään esimerkkejä kuinka niitä pisteitä kertyy (siis kertyvätkö jotenkin per koodattu tuote vai miten... ja kuinka paljon pisteitä kerättävä...
  11. H

    Mussutuspussi

    Tänä päivän Hesarissa oli juttua erilaisista turvalaitteista myös lapsille ja siinä oli tää tällanen pussukka, johon laitetaan esim.hedelmää ja vauva saa imeskellä sitä sit pussin läpi eikä tartte pelätä tukehtumista. http://www.vauvabuumi.fi/babysafefeeder.php En oo koskaan kellään...
  12. H

    Mistä löytyisi keltaiset velour-tai froteehousut pojalle?

    Kyllä kaikkee muuta väriä löytyy mutta eikö kukaan oikeesti osaa tehdä mulle (tai siis 3v:lle) iloisen keltaisia pöksyjä? Oon selannut kohta kaikki nettikaupat läpi ja ei :o Joskus viime vuonna oli Småfolkilla keltasia veloureja ja Moonkidsillä froteisia ja nyt ei löydy, ei niin mitään :(...
  13. H

    Näin viime yönä unta

    että meillä oli mennyt miehen kanssa poikki ja aloin deittailla Koop Arposta :D Mä en edes ole mikään Koop-fani enkä mitenkään seuraa hänen tekemisiään. Mut muistan, et unessa meillä oli treffit sovittuna ja mä väsäsin ja väsäsin hiusten kanssa ja olin ihan hikinen (mulla oli jostain syystä...
  14. H

    Voi kun mulla on ihana miäs :D

    Tosta se just lähti kalsarit suhisten vielä hakemaan meille Subiateriat ja Makuunista irtsareita :p :heart: Kuinka ihania teidän muitten miehet on?
  15. H

    Millähän sais fillarin ketjuista tulleen öljyn pois housuista?

    Pitikin sit päästää tuo lapsi pyöräilemään oransseissa (velour)pöksyissään |O Polvessa on nyt mustat tahrat, joita oon yrittänyt hinkata pois sekä sappisaippualla että tavallisella pyykkipulverilla ja pestä sit koneessa. Ei oo edes haalistuneet kunnolla nuo tahrat :o Ja jotain hiton kalliita...
  16. H

    Kannattipa kerrankin "ihan vaan nopsaan ohimennen poiketa" Kappahlissa :) *kuvaa*

    Mitään en kuvitellut löytäväni, en yleensä sieltä mitään lastenvaatteita löydä, eikä nyt todellakaan ois ollut rahaa mitään ostella... vaan kun siellä oli aivan ihana t-paita ja pitkähihanen trikoopaita + saman sarjan pipa pojalle...
  17. H

    Tein lapselle niin hyvännäkösen iltapuuron, että pakko keittää ittellekin *turha!*

    Keitin maitoon tollasen kauramannapuuron ja päälle marjoja. Slurps :p Ihan pakko keittää vielä ittelle oma annos :D nimim. omakehu haisee =)
  18. H

    Äää-ä, vielä 3 viikkoo lomaa...ihan pas*ana jo!

    Pari viikkoa lomaa kerrallan ois sellanen sopiva annos, minkä ehkä kestäis, ettei huushollissa ois kolmea uhmaikästä (yks kolmevuotias ja kaks kolmekymppistä) äksyämässä. Nyt on ihan liikaa tällasta "ollaan vaan" -aikaa, tuntuu, että lomalla ois pakko tehdä kaikkee hienoa, kun muut koko ajan...
  19. H

    Suosittele kestävää, tarttumatonta, kunnollista PAISTOKASARIA!

    Mikä teillä on ollut hyvä ja kestänyt kovassa käytössä useemman vuoden? Meillä on nyt 2,5v vanha Fiskars menossa roskiin, kaikki tarttuu pohjaan kiinni ja palaa :/ Ja kertaakaan ei oo koneessa pesty eikä millään metallisilla esineillä pintaa naarmutettu... Niin että mikähän merkki ois parempi...
  20. H

    Mistä löytyisi pojalle Martti-auto (Cars-leffasta tuttu)??

    Mieluiten se sellanen metallinen pieni perus-pikkuauto? Onko kukaan nähnyt? Niitä muovisia keräilyautoja on joka paikassa, mutta kun niillä ei voi ajaa, kun ei pyörät pyöri... :)

Yhteistyössä