Hakutulokset

  1. T

    Ai voi hitsi miten hyvää KANA(räkä)VIILLOKKIA tulikaan tehtyä!

    oliko keitettyä kanaa vai paistoitko pannulla?
  2. T

    ihmeen pitkään virustorjunta ohjelma tarkistaa konetta

    voiko se hidastella siksi kun samalla palstailen? saako olla netissä yhtäaikaa kun se tarkistaa?
  3. T

    ihmeen pitkään virustorjunta ohjelma tarkistaa konetta

    voiko se hidastella siksi kun samalla palstailen? saako olla netissä yhtäaikaa kun se tarkistaa?
  4. T

    ihmeen pitkään virustorjunta ohjelma tarkistaa konetta

    tää on joku F-secure
  5. T

    Tilanne on sellainen että minun on jätettävä mies,ihan tosta vaan ...

    haluat huomiota itseesi, koska nyt taitaa kaikkien huomio mennä mieheesi. Ystävät sukulaiset kyselevät miten mies jaksaa? mies ei jaksa huomioida sinua?
  6. T

    ihmeen pitkään virustorjunta ohjelma tarkistaa konetta

    on mennyt jo pari tuntia ja edelleen pyörittää?
  7. T

    Tilanne on sellainen että minun on jätettävä mies,ihan tosta vaan ...

    Jos rakkautta yhtään jäljellä niin suosittelen hillitsemään omia himojaan ja keskittymään miehen parantumiseen. jos rakkautta ei ole niin kannattaa miettiä lensikö rakkaus miehen sairauden myötä vai jo aikaisemmin vai onko sitä ollutkaan? jos ei rakkautta niin ei sitä säälistäkään tarvitse...
  8. T

    tais taas vaihteeksi mennä överiksi...

    ei nyt vauvassa pöpöjä mutta monesti meillä ainakin vauva pissi veteen..... :D
  9. T

    Tilanne on sellainen että minun on jätettävä mies,ihan tosta vaan ...

    mitäs se pappi sanoikaan? rakastakaa niin myötä kuin vastamäessä.... entäs jos olisit itse sairastunut? Voisitko antaa anteeksi miehellesi? Miksi tämän päivän liitot ei kestä vaikeuksia? Ajatelkaa kuinka ennenvanhaan saattoi mies tulla rintamalta tosi sairaana takaisin ja emäntä kesti ison...
  10. T

    Onkohan tätä joko palstalaisista? (linkki)

    kenes ukko ottanut hatkat? :D
  11. T

    Onkohan tätä joko palstalaisista? (linkki)

    ohos, kiitti linkistä :D
  12. T

    Sinä joka pidät todella paljon työstäsi, mikä olet ammatiltasi?

    asiakaspalvelija ja rakastan työtäni :heart:
  13. T

    Ruokag, onko ollu jo?

    nakkikeittoa halusi lapset joten isäntä sitä tuolla keittelee :D
  14. T

    Mieheni puristelee anopin pyllyä

    ei oikeesti? ei voi olla! sulla vaan pitkät piuhat, kyllä se lamppu syttyy vielä, lue uudestaan :D
  15. T

    Kehuuko teidän miehet ulkonäköäsi tai kun oot ostanu uusia vaatteita, ne on teidän päällä

    kyllä kehuu ja jos en osta vähään aikaan ittselleni mitään niin patistaa ostamaan tai vie minut väkisin ostoksille että pääsee taas kehumaan :D Oikeesti en tartte uusia vaatteita että mies kehuisi, kyllä kehuja tulee päivittäin, ihku mies :heart:
  16. T

    Mieheni puristelee anopin pyllyä

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  17. T

    Enneunia??

    Nyt testin tekoon :D
  18. T

    Miksei kukaan kertonut mulle, ettei tänään, siis eilen, oo ollut perjantai?

    paljonko teillä menee vuodessa ruokaan? Meillä meni viime kaudella noin 15 000? kaupasta ostettuun ruokiin. toki mukana on pesuaineet, eläinten ruuat ym päivittäistavarat, mutta silti. Se on kauhea määrä!
  19. T

    G: miehistä

    Kuinka monen mies on a) käynyt tällä palstalla lukemassa juttuja? b) käynyt kirjoittamassa palstalle jotain? c) palstailee edelleen?

Yhteistyössä