Hakutulokset

  1. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Täällä on aika monella tuota pahoinvointia. Minulla oli viime raskaudessa aivan kauhea, 3 kk pelkkää oksentelua, ei vesikään pysynyt välillä sisällä. Nyt kauhulla odotan samaa... Mutta ajattelin laittaa tähän muutaman vinkin, jos vaikka jollekin olis apua, tuli nimittäin kokeiltua lähes kaikkea...
  2. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Poistun täältä tuonne odotuspuolelle, mutta käyn välillä kurkkimassa. Toivon niin äärettömän paljon niitä plussia teille! Hurjasti tsemppiä ja sellaisia plussamyrskyjä ettei tosikaan!
  3. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Minusta todella hyvä Miltsu, että jaksoit kirjoittaa kokemuksesi tänne! Minulla oli tuulimunaraskaus joulukuussa ja siinä ehti lähes kuukauden iloita raskaudesta ja suunnitella kaikkea. Sitä romahtaa niin korkealta kun joutuu keskenmenon kokemaan, mutta pelätä ei tosiaan kannata etukäteen, se...
  4. P

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Vieläkö mahtuisi mukaan? Laskettu aika olisi 28.1., toinen lapsi tulossa ja minulla ikää 29. Hyvin varovasti koetan plussaan suhtautua, kun joulukuussa oli tuulimunaraskaus. Hirveästi ei vielä tee mieli hehkuttaa, mutta mukava olisi jonnekin pinoutua, jos vaikka saisi positiivisemman mielen.
  5. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Kiitos onnitteluista, nyt alkaa jo itsekin uskomaan ja pakko tässä on positiivisella mielellä mennä, vaikka se joulukuinen keskenmeno kummittelee mielessä. Oireita ei paljonkaan ollut, varmaan se oli tunne, että muistin miltä tuntui olla raskaana. Sydämestäni toivon, että tämä plussa toisi...
  6. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Ihmeiden aika ei ole ohi, se plussa tuli siihen testiin. Tuntuu niin epätodelliselta, ettei sitä vielä usko yhtään. Voi olla kemiallinen raskauskin, saa nyt nähdä. Olen aivan kuin puusta pudonnut.
  7. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Oi ei YP!!!!! Niin äärettömän paljon olisin sulle plussaa nyt viimein toivonut, samoin P123. Kunpa voisin täältä puhaltaa sellaiset plussatuulet, jotka edes joskus toimisivat! |O Ajattelin testailla huomenna sunnuntaina, että pääsen tästä piinasta. Oireita ei paljonkaan ole, mutta on niin...
  8. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Onpas täällä vilskettä. Vielä se nega ehtii sulla P123 plussaksi muuttua, kohta vaan uutta testiä kehiin! Mites YP? Olen yrittänyt ottaa tämän kierron rennommin, mutta nyt se kauhea epätoivo meinaa taas iskeä. Mielestäni kerettiin hyvin hyödyntämään ovispäivät kuitenkin, mutta silti. Oireita...
  9. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Voi kurjuus kaz, sinulle olisin myös erityisesti plussaa toivonut, kun niin kauan olette lasta toivoneet. Hurjasti voimia nyt tähän uuteen kiertoon! En jaksanut stressailla ovistestien kanssa, nyt olis varmaan tärppipäivät, mutta mies senkun katsoo lätkää, plaah. :headwall: Eli eipä oikein...
  10. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Hauskaa vappua kaikille! Olen nyt syönyt b-vitamiinitabletteja, jos auttaisivat sitten välivuotoihin, saa nähdä. Yritän nyt ottaa mahdollisimman stressittömästi tämän kierron, enkä jaksa tikutella ovistakaan. Katsotaan mihin kiertopäivään asti pystyy näin rennosti ajattelemaan... Tytön...
  11. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Alkoihan ne kuukautiset kuitenkin eilen eli nyt on kp 2. Plaaah. Varmaan ihan samoja ongelmia kun sulla P123. Ajattelin, että katson vielä tämän kierron ja sitten meen lääkäriin, jos vielä tulee noita välivuotoja. Kylläpä tuli haikea olo, kun eilen kävin katsomassa kaverin vauvaa... Vaikka yksi...
  12. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Hermo menee ihan totaalisesti tähän niukkaan vuotoon, kunnon kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta vuotaa edelleen tosi niukasti. Plaaah. En usko, että kyse on kiinnittymisvuodosta, kun alkoi jo kaksi päivää oviksesta...huoh. Alkais nyt kunnon vuoto, niin pääsis tästäkin. Ihan ihmeellistä...
  13. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Voi itku P123!!! Toivottavasti nyt ensi kierrossa tärppäisi. Minulla on ollut sitä tiputteluvuotoa jo yli viikon ja aina välillä se niukka vuoto on hävinnyt jopa vuorokaudeksi ja jatkunut taas. Testasin eilen herkällä testillä (liian aikaisin, mutta silti..), jos olisi tullut vaikka haamu, niin...
  14. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Voi itku, YP! Olen niin pahoillani puolestasi. Jos olisi jotakin lohduttavia sanoja, niin kirjoittaisin ne tähän. Uskoa siihen, että saatte lapsen ei kannata ainakaan menettää. Elämä vaan voisi joskus olla vähemmän epäreilu. Tosi kurjaa. Niin sydämestäni toivoin sulle nyt plussaa. :hug...
  15. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    YP eihän täti ole yllättänyt? Toivon niin sydämestäni sulle plussaa, että jännään täällä ihan tosissaan... Täällä loppui se ihme parin päivän niukka vuoto, joten pitäisi nyt vaan odottaa ja odottaa...huoh.
  16. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Oi voi YP, toivotaan vielä ettei täti tule ja tästä kierrosta tärppää. Mie oon ihan sekasin tän kierron kanssa. Torstaina tikutin vahvan ovisplussan ja ollaan koetettu nyt hyödyntää se. Tänään on sit tullut aivan ihmeellistä niukkaa vuotoa, ikinä ei ole välivuotoja... En usko, että olis...
  17. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Olen lueskellut viestejä, mutta ei täältä päin ole mitään uutta. Tein nyt ovistestejä ja ihmettelen, kun toissapäivänä tuli hailakka viiva, eilen vielä hailakampi ja tänään ihan olematon. Ei voi olla, että olis ollut niin lyhyt kierto, että ovis olis kerennyt jo olla. Toivottavasti nyt...
  18. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Kiitos päivityksestä! Mulla voi laittaa yk 2 ja km 12/2008 ja toinen toiveissa. Nyt kun jostain sais sen tsemppivaihteen päälle, tuntuu niin toivottomalta lähteä tähän yrityskiertoon.
  19. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Hirmuisesti onnea delfis!!! Ihan mieletöntä!!! :hug: Olipa piristävä uutinen. Kyllä ne vaan kuukautiset alkoi täällä ei voi mitään, eli kp1 nyt sitten. Odotettavissa olikin, kun vasta eka yrityskierto keskenmenon jälkeen, mutta silti sitä vaan niin toivoo viimeiseen asti. Onneksi on tuo...
  20. P

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Enhän mie pöljänä tajunnut, että tämän viestiketjun nimi oli muuttunut, mutta nyt siis hoksasin. Sunnuntaina testasin puhtaan negan ja tänään alkoi hyvin niukka rusehtava vuoto, todennäköisesti kuukautiset, mutta en nyt vielä laita ekaksi kiertopäiväksi. Itku.

Yhteistyössä