Hakutulokset

  1. K

    onkos täällä ketään kaakkois-suomen kulmilta lähössä Rihannan keikalle?

    siinähän se kyssä olikin...saattaa olla et mulla jää 3 lippua käyttämättä et jos joku halua lunastaa..koitetaan tässä vielä kyytiä saada, mut jos ei onnistu ni eteenpäin lähtee:whistle:
  2. K

    maitoallergia ja atooppinen ihottuma

    meillä on ainoastaan tuo atooppinen ihottuma tytöllä.ja siihen ei ole enää atoopikon rasvatkaan oikeen auttaneet..siksi alettiin testaamaan jos johtuukin maidosta..maitoa tyttö on nauttinut tähän asti aina.muita oireita ei ole ollut kuten laksatiivisia vaikutuksia. saa nähdä mitkä on tulokset...
  3. K

    maitoallergia ja atooppinen ihottuma

    voi kiitos :) alkaa jo hahmottumaan tämäkin paremmin..eikun kauppaan :)
  4. K

    maitoallergia ja atooppinen ihottuma

    Tytöllä on ollut atooppista ihottumaa jo kauan (lapsi nyt 3,5v.) ja nyt käskettiin lääkärin toimesta kokeilemaan muutama kuukausi maidotonta ruokavaliota..tässä on hirveesti uuden oppimista..luin että esim. proteiinia sisältävät tuotteet pitää jättää pois..(paitsi kala ja liha) mutta siis...
  5. K

    tartteis kakku vinkkejä :)

    oooh kiitos :D alankin tässä ohjeita metsästämään
  6. K

    tartteis kakku vinkkejä :)

    pitäs leipoa jälleen tytölle synttärikakku ja ajattelin tällä kertaa kokeilla marsipaania..sitä en ole aikasemmin laittanut.joku jo kertoi että kakku tehtäs muuten normaalisti kermavaahtoineen ja sitte päälle kaulittu marsipaani...eihän se kermis sieltä tursuile leikatessa? :D ja sitte jos...
  7. K

    .

    no toivottavasti isäntä löytyy pian
  8. K

    Voiko miehiin luottaa?

    joo tripod.on toikin totta :xmas:
  9. K

    Voiko miehiin luottaa?

    joo niinpä..ja eihän ihmistä kyllä ole luotu yksiavioiseksi tän faktan perusteella..mut tartteeko sitä slti vieraissa juosta :|
  10. K

    Voiko miehiin luottaa?

    oon tässä nyt ollut sinkkuna 4-5kk ja huomannu tällasen ikävän asian, kun varatut miehet kehtaa pyydellä ulos :o kymmenen mestä ja kahdeksan heistä varattu..musta tää on aika surullista.in vaan ,että voiko sitä ite enään luottaa mieheen jos vastaan tulee sellanen jonka kanssa vois suhdetta...
  11. K

    Peppukakku (sis.kuvan)

    en kyl varsinaista ohjetta sieltä löydä :whistle:
  12. K

    Peppukakku (sis.kuvan)

    ohje :attn: :D
  13. K

    suuri järkytys..luotin mieheeni..

    tainnut olla salasuhde jonkun aikaa :| kerää kamat ja lähde :hug:
  14. K

    ennustajaa!!!tahtoisin kiittää sua

    hain kouluun johon vain muutama valittiin ja asiat näyttää valoisammalta kotonakin :) (mitä eivät silloin todellakaan ollut kun kyselin)
  15. K

    ennustajaa!!!tahtoisin kiittää sua

    no se kuka täällä välillä ennustelee :)
  16. K

    ennustajaa!!!tahtoisin kiittää sua

    ainakin mulle ennustetut asiat meni juuri niinkuin sanoit :flower: :) kiittää ja kumartaa
  17. K

    Kuinka pian raskaaksi?

    mulla oli pillerit 9v ja kuukaus meni kun jäin esikoista odottamaan.toka on vasta haaveissa :D
  18. K

    voi halvattu...hirvee vauvakuume

    ihanaa että mulla on paljo kohtalotovereita :D mä kanssa kun olin niiiiiiin varma et yhteen jää.....mut nyt :o tää tunne vie mut jonneen ihan muualle...mut jos koulu kestää 1,5v ni voishan sitä puolessa välissä yrittää :xmas:
  19. K

    Mistä mää nyt rattaat ostan?

    milloin laskettu aika? :) jos aikaa vielä selailla ni tutki rauhassa ni ei tuu hätiköityjä päätöksiä

Yhteistyössä