Hakutulokset

  1. A

    Raskausarpien ehkäisy

    Biothermin Biovergetures-voiteella rasvasin ahkerasti joka päivä koko raskausajan (alk. viikolta 19 =) eikä arven arpea! Suosittelen.
  2. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Hei kaikki, meille syntyi 9.1. suloinen tytär :heart: 50 cm ja reilu 3 kiloa pikkuisella mittaa! Kotiuduimme toissapäivänä ja nyt nautimme ihanista ensipäivistä kotona. Vauva on aivan ihana, tosi rauhallinen ja syötävän suloinen :) Yritän myöhemmin saada keskustelun kiinni, Onnea...
  3. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Pompo, Violet ja Rakuuna, onnea vauvoista! :heart: Ja Sarabille kiitos synnytyskertomuksesta, melkoisen nopea avautuminen! ON: Oon ihan rikki. Nyt se sitten näköjään hyvä vointi on loppunut, nukkuminen on ihan yhtä h-lvettiä, selkää särkee, supistelee, alamahalla kauheet "menkka"kivut...
  4. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heips, onnea Tuttemui! :flower: Täällä ollaan yhdes koos, mulla tuli toissailtana supistuksia ensin vartin välein, sitten 10 min ja lopuksi 6-7 min välein ihan säännöllisesti siis, illan suussa alkoivat ja yöllä pakattiin sitten jo sairaalakassikin valmiiksi, jos tosiaan käynnistyis :D...
  5. A

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Ihanaa vuotta 2009 kaikille :flower: mitäpä muuta siitä voisi tullakaan :heart: Kiitos Johjolle uudesta pinosta, hienoa kun jaksat päivittää =) Eli vuodelle 2009 päästiin sitten, hienoa! Mullekaan ei muulla oikeastaan ole väliä, syntyy kun syntyy. Vajaa 2 vkoa on vielä laskettuun...
  6. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Wau, onnea Sasha80! :flower: Kiitos Nullpointsille synnytyskertomuksesta! Lara83: miten on mahdollista, että olet vasta nyt jäämässä äitiyslomalle? Eikö se 30 arkipäivää ennen L.A.ta olekaan viimeinen mahdollinen pv jäädä...? Täällä hirveää herkuttelua koko päivä, ihmettelin samaa...
  7. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea vauvansa saaneille :flower: Olisi ihanaa, jos jaksaisitte kertoilla myös synnytyksistänne! Täällä joulu on mennyt ihanan rauhallisesti, vaa´alla en todellakaan ole uskaltanut käydä, mutta seuraava neuvola on onneksi vasta perjantaina. Sinne asti kun päästäis :) Meillä toivotaan, että...
  8. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Onnea Fistik! :flower: Mä en oikein osaa orientoitua siihen, että vauva voi syntyä milloin tahansa, vaikkakin edellisessä ä-polin kontrollissa todettiin, että kohdunsuu sormelle auki ja kaulaa 1 cm... eli jotain siis supparit aiheuttaneet. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että joillain tuo...
  9. A

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Pitkästä aikaa muutettiin uuteen asuntoon ja oltiin pitkään ilman nettiä, töissä oli loppuaikoina niin hektistä ettei puhettakaan kirjoitteluista! Ihanaa, nyt on aikaa! Täälläkin ollaan siis nyt rantauduttu äitiyslomalle ja on kyllä todella outoa! Kuljen ympäri asuntoa ja mietin kaikkea mitä...
  10. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Kaivatuista ruoista Sini-Sissi ja muutkin; kyllä meidän neuvolan mukaan kotimaisia ja Arlan juustoja voi syödä huoletta, myös Auraa ja muitakin homejuustoja. Ja niin olen tehnytkin. Ravintolassa olen kysynyt esim. vuohenjuustosta, että onko tehty pastöroidusta maidosta, jos on, niin siitä vaan...
  11. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Ja sairaslomaa pätkähti täälläkin supistelujen vuoksi... 2 viikkoa ja sitten katsotaan, vieläkö menen töihin ennen ä-lomaa. Mulla olis siihen vielä yli 5 viikkoa. Minä taas en suhtaudu tähän ollenkaan niin, että ihanaa- tällä hetkellä töissä aikamoiset paineet ja kiire saattaa asiat loppuun...
  12. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Heipparallaa, melkoinen keli! Samoin täällä teki mieli lähteä kävelylle (edes pikkiriikkiselle, supistellut niin paljon etten viime aikoina olen uskaltanut oikein mitään tehdä) mutta sää sai kyllä toisiin ajatuksiin. Johjo Sähän teet ihan vapaaehtoistyötä, eli siitä pitäis olla sen verran...
  13. A

    Tammikuun Toivojen Helsingin tapaaminen

    Tais mennä ohi tuo ens sunnuntai, kun on jo 2 päivän päästä eikä kukaan ole ollut kuulolla vähään aikaan..? Mulla onkin seuraava vapaa viikonloppu jouluna :o
  14. A

    Tammikuun Toivojen Helsingin tapaaminen

    Eli lyödäänkö lukkoon tuo su 26.10, mitä jenkkivaimo ehdotti? Muuten ei tule koskaan tavattua, tiedä kuinka kauan tässä pääsee vielä liikkumaan ;) Onko paikka/tekemisehdotuksia?
  15. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Täällä sitä porskutetaan eteenpäin, tekisi mieleni sanoa että hitaasti mutta varmasti, muttei nyt niin hitaasti kuitenkaan =) Vaivana on edelleen lantiokivut, välillä parempina, välillä huonompina, ja nyt pari viikkoa on vaivanneet supistukset. Neuvolalääkäri antoi uuden ajan viikon päähän ja...
  16. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Moi taas, täälläkin on nyt sitten 4D:ssä käyty, tytön paino melkein 800 g jo ja syntymäpainoarvio vähintään 4 kiloa...huh huh. Mulla itelläni paino on noussut nelisen kiloa, ja jotenkin ajattelin että pikkuinen vauva on tulossa, mutta pah. Onko kokemuksia noista tässä vaiheessa annetuista...
  17. A

    Tammikuun Toivojen Helsingin tapaaminen

    Ok, tyhjä arpa siis tällä kertaa :) Ilmoitelkaa sopivista ajankohdista, niin yritetään järkätä tapaaminen!
  18. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Ollaan tuolla plussalaisten kokoontumiset- palstalla sorvattu aikaa uuteen tapaamiseen, ja nyt on vähän puhetta ensi viikonlopusta. Kiinnostuneet käykää kurkkaamassa ja tervetuloa mukaan jos kiinnostaa.
  19. A

    Tammikuun Toivojen Helsingin tapaaminen

    Hei! No kun kerran ensi viikonloppua on ehdotettu niin kävisikö lauantai? Tai sunnuntai? Itselleni kävisi paremmin lauantai, kun silloin kaupatkin ovat auki :)
  20. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Huh huh, täällä jaksetaan keskustella oikein urakalla! Nyt on kyllä pakko skarpata lukemisenkin kanssa, menee aina tuntikausia kun lukee kerralla enemmän :ashamed: Talvivaatteista Nuo bebesin toppahousut näytti ihan siedettäviltä, mutta karsea hinta Itselläniki on jo nyt tullut mietittyä...

Yhteistyössä