Hakutulokset

  1. Z

    Miehellä liikaa salaisuuksia!

    Kertokaas onko kenelläkään samaa kokemusta kuin mulla eli sain selville et mun mies tykkää myös miehistä ja en oikein tiedä miten asiaan suhtautuisin.. Se kans piilotteli kännyä ja laitto sen aina kii mut kerran sit selasin ne viestit ja olin ihan ällikällä lyöty.. Mies myönsi asian ja haluaisi...
  2. Z

    Kuinka usein miehesi nuolee sinua

    usein :D
  3. Z

    Elämä on tällä hetkellä ihan peppusesta!

    Eipä täälläkään niin luksusta oo, mies on keikalla ja oon vauvan kans yksin ja joudun muutenki oleman viikot tosi paljon yksikseni kun mies tekee niin pitkää päivää et välillä tuntuu et seinät kaatuu päälle.. :hug:
  4. Z

    PEPPUSEKSISTÄ

    Mä ainakin tykkään siitä! :p
  5. Z

    masennus?

    Voisko vielä liittyä? =)
  6. Z

    -81 syntyneet äidit!!!

    Täällä myös -81 syntynyt mamma. Pojat 7v ja 2.5kk, mies on myös syntynyt -81 ja asumme Pohjois-pohjanmaalla =)
  7. Z

    mies on rekkamies,viikonloput kotona, vauva tulossa heinäkuussa :)

    mun mies tulee kyllä aina illaksi kotiin mut se on sit aina niin poikki työpäivän jälkeen et eipä siitä oikein seuraa tahdo saada. Välillä oon tosi yksinäinen kun mull on 7v ja reilu 2kk vanhat pojat ja niiden kans täällä päoväni vietän.. Välillä vaan kaipais sitä toisen aikuisenkin...
  8. Z

    Ystäviä!

    mistäpäin olet kotoisin? itse asun pohjois-pohjanmaalla. Olen myös 26v ja meillä on uusioperhe, minulla 7vuotias poika edellisestä suhteesta ja nyt meillä on yhteinen reilu 2kk vanha poika. olisi kiva vaihtaa kuulumisia

Yhteistyössä