Hakutulokset

  1. J

    Naisten mielipide

    Olen ollut vaimoni kanssa naimisissa jo lähes 10 vuotta ja lapsiakin on 3 kappaletta. Ongelma on siinä, että vaimoni ei tiedä, että hän on ainut seksikumppanini ja että menetin neitsyyteni hänelle. Seurustelun alkuaikoina n. 13 vuotta sitten hän kyseli minulta seksikumppanien määrää...
  2. J

    kolme turvaistuinta

    Meille on tulossa syksyllä perheenlisäystä. Lapsia on ennestään 2 (4 v ja 7 v). Pitäisi investoida uuteen autoon, mutta mihin? Onko teillä kokemusta, mihin merkkiin/malliin mahtuu 3 turvaistuinta takapenkille ja vielä muut kamat mukaan?
  3. J

    Mitä syötävää/juotavaa perjantai iltaan?

    Minulla homejuustopatonkia ja punaviiniä
  4. J

    Nuolemisesta

    Kertokaapa mitä tehdä, kun vaimoni ei oikein tunnu lämpenevän sille, että otan häneltä suihin. Hän sanoi minulle, ettei voi ymmärtää, että miten joku mies haluaa nuolla pillua. Yritin siinä sitten sanoa, että minun mielestäni se on todella kiihoittavaa eikä mitenkään epämiellyttävää ja tykkään...
  5. J

    Minkälaisia seksileluja

    teillä on? tilattiin äsken sellainen klittakiihotin (perhonen)
  6. J

    Ryhmäkoon vaikutuksesta

    Tietääkö kukaan onko missään tehty tutkimuksia ryhmäkoon vaikutuksesta hoidossa tai koulussa lapsen kehittymiseen?
  7. J

    Neuvoja

    Vaimoni saa orgasmin yhdynnässä ainoastaan niin, että hän hieroo itse klitoristaan. Onko ideoita, miten voisi saada vaihtelua tai parannusta tuohon? Ettei aina tarvisi samalla tavalla hoidella, eli takaapäin tai lähetyssaarnaaja ja vaimo hieroo klitorista. Onko tämä kuinka tavallista...
  8. J

    Missä asennossa peppuseksiä?

    haluaisin harrastaa vaimoni kanssa peppuseksiä. Onko vinkkejä, missä asennossa ja miten se sujuisi parhaiten?

Yhteistyössä