Hakutulokset

  1. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 15****

    Alun reippaan innostuksen jälkeen motivaatio on tipotiessään. Oikeastaan kaikki tympii tällä hetkellä. Tarvon päivät läpi hampaat irvessä. Mikään ei tunnu miltään. Joka kerta kuitenkin tällä sivulla käydessäni pieni kipinä iskee ja uskallan ajatella tseppiajatuksia, mutta ne häviää heti, kun...
  2. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 13****

    Täällä taas maanantaiseen tapaan. Omalle puntarille en päässyt koko viikonlopun aikana. Mennyt viikko oli ns. perusviikko - ei suurta irtiottoa, mutta ei mitään herkuttelujakaan. Tälle viikolle on jo hurja tsemppi päällä :) Lukemat puntarissa näytti tänä aamuna samaa kuin edellisen viikon...
  3. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 12****

    Kovinpa on hiljaista sivullamme. Viikonloppu meni ihan plörinäksi. Koko viikonlopun ajan mätin suustani alas vaikka mitä, ja se ei ollu mitää karppiruokaa. Nyt on koko elimistö niin sekaisin kun vaan olla voi. Eli ruotuun palaan heti. Toivottavasti saan tulosta aikaiseksi tällä(kin) viikolla...
  4. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 12****

    Muistinpas käydä tänäaamuna puntarilla. Nyt näyttää siltä, että muutaman viikon jumitus olis taaksejäänyttä elämää... Kivaa! Nimi MinttuPinja Pituus 170 Aloituspaino 89 Tavoitepaino normipaino Paino nyt 80,3 Pudotettu 8,7 Viikkopudotus -1,1 Punnituspäivä perjantai
  5. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 11****

    Täällä taas maanantaiseen tapaa kertomassa perjantaisia punnitustuloksia. Eipä niissä taaskaan mitään erityistä kertomista ole - plusmiinusnollaa... Tarttis vissiin oikeasti nyt reipastua, jos meinaa hoikistua :laugh: Nimi MinttuPinja Pituus 170 Aloituspaino 89 Tavoitepaino normipaino...
  6. M

    ***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

    On tullut lomailtua, joten olen ollut poissa sivuilta pari viikkoa ja viikonloppukin meni vielä vaihdilla. Tänään vasta ehdin työpäivän päätteeksi (huonoja) tuloksiani ilmoittelemaan. Mutta miinuksella pysyy kuitenkin... nimi: MinttuPinja Pituus: 170 Aloituspaino: 89 Tavoitepaino...
  7. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 8****

    Niin se viikko on taas mennyt. Viikko on ollut vaikea, todella! Nimi MinttuPinja Pituus 170 Aloituspaino 89 Tavoitepaino normi Paino nyt 81,8 Pudotettu Viikkopudotus -900 Punnituspäivä pe/la
  8. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 7****

    Perjantait tuntuu olevan aika vauhdikkaita, etten ehdi tänne lukemiani ilmoittelemaan. Siksi ilmoittelen niitä jälleen vasta nyt. Viikko on ollut onnistunut! Nimi MinttuPinja Pituus 170 Aloituspaino 89 Tavoitepaino normipaino Paino nyt 82,7 Pudotettu 6,3 kg Viikkopudotus 1,3 kg...
  9. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 6****

    On taaskin perjantai... Ei mikään huippuviikko laihdutuksen suhteen, mutta miinusta kuitenkin - 200g. Parempi sekin kuin ei mitään. Hirmu tsemppi taas ens viikkoon! Nimi MinttuPinja Pituus 170 Aloituspaino 89kg Tavoitepaino normipaino Paino nyt tasan 84 Pudotettu Viikkopudotus -200g...
  10. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 5****

    Ilmoittelen perjantain puntaritulostani vasta nyt - kiirettä pukkaa! Eli edellisen viikon plusmiinusnollaa on kiritty viikon aikana ihan mukavasti. Viikkotiputus on tällä viikolla kokonainen kilo, ihan tyytyväinen oon =) . Pituus 170 cm Aloituspaino 89 kg Tavoitepaino normaalipaino Paino...
  11. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 4****

    Kotikone telakalla, joten täytyy ilmoitella painoa vasta nyt - töistä! Plusmiinus vko - plaah. Ihmeellistä kolmas vko vasta menossa, joten luulis painon tippuvan. Mutta ei niin ei! Ei lannistuta, pääasia, ettei ole tullu plussaa =) Paino siis 85,4.
  12. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 3****

    Plaah! Olen tän viikon kärvistelly nutrilett pusseilla ja lähes turhaan. Tässä vaiheessa laihdutusta pitäis näillä eväillä paino tippua reippaammin - ja olen vielö liikkunutkin! Tää viikko on ollut suoranainen pettymys tehtyyn työmäärään nähden. Paino tippunut vain 800g :'( eli puntari...
  13. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 2****

    Mun lukemat tulee näyttään huomenna surkeilta. Olen ollut tän viikon nutrileteilla. Viikko on ottanut koville ja paino ei ole tippunut :'( . Ottaa päähän, kun olen ostanut pussiruuat ja kärvistellyt koko viikon ja tulosta ei tule. Ens viikolla palaan omaan ohjelmaani, eli karppiruuan pariin.
  14. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

    Perjantai on mun punnituspäivä, ja reippaana tyttönä jännittäen astuin aamulla vaa-alle. Iloiseksi yllätyksekseni paino oli tippunut! Tän aamun lukemat oli 86,2. Viikkotiputus on siis 2,4 kg. Nesteitä, nesteitä joo, mutta onpahan ainakin ne jo pois =)
  15. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

    Karpit hoi! Voisitteko kertoilla, mitä te päivän aikana syötte. Luin tuolta karppien keskustelusta, että proteiiniakaan ei saa olla liikaa (esim. broileri ei ole niin hyvä vaihtoehto kuin rasvainen possu). Ja nyt totean, että karppaamisesta huolimatta paino ei tipu siinä määrin kuin pitäisi...
  16. M

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 1****

    Olen käynyt tuolla muualla hakemassa tukea ja lisäpotkua, mutta innostuin tästä ketjusta. Joojoo ja Just ootte mun kans kutakuinkin samoissa mitoissa, joten jos huoliitte mut mukaan, niin saisin varmaan teiltä tsemppiä. Kävin eilen ottamassa puntarista ns. aloituslukemat. Painoa oli huikeat 88,6...
  17. M

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Aika syvissä vesissä mennään. Painoa on nyt siis 88,4. Onko teitä kanssasisaret puoliso haukkunut kertyneistä kiloista? Sain jälleen kuulla asiasta ja edelleen tuntuu äärimmäisen pahalta.
  18. M

    ***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

    Voisin liittyä kans seuraanne. Olen kyllä tuolla nutrileteissakin - tosin en ole vielä nutriletteja aloittanutkaan. Tuntuis mukavalta aloittaa yhdessä, jos vaikka sais jotain aikaiseksi. Mahtuuko mukaan? Olen kans tällainen ikuinen laihduttaja (lihoaja). Ekan lapsen jälkeen lähti raskauskilot...
  19. M

    Nutrilett kavereita ?

    Olen ottanut editysaskeleen. Hain tuommoisen suklaapirtelöpaketin valmiiksi odottamaan, että joulu on vietetty. Kaveriksi suklaalle haen vielä varmaankin sitä kanasoppaa :). Hyvin suunniteltuhan on... Ihan mukavasti tämä jouluun laskeutuminen on mennyt, olen saanut ruhtinaalliset kolme kiloa...
  20. M

    Nutrilett kavereita ?

    Kävin eilen tutkimassa hintatietoja kaupassa. Onpas noi tuotteet kalliita... Yön pikkutunteina moitin itseäni kertyneistä kiloista. Päätin, että kevennän tässä ennen joulua omatoimisesti - painoa on tippunut kolmen viikon aikana reilu kolme kiloa =) . Sitten "härkäviikkojen" alkaessa aloitan...

Yhteistyössä