Hakutulokset

  1. N

    Ystävärinki 35+ pääkaupunkiseutu/kehyskunnat

    Idea olisi kasata yhteen Helsingissä kokoontuva 4-kymppisistä koostuva naisporukka, jonka jäsenten kanssa voisi silloin tällöin käydä tuulettumassa risteilyllä, baarissa, yökerhossa, teatterissa, elokuvissa... meikkikoulussa, värianalyysissä. Ainoa pääsyvaatimus on 35-vuotissynttäreiden...
  2. N

    Ystävärinki 35+ pääkaupunkiseutu/kehyskunnat

    Idea olisi kasata yhteen Helsingissä kokoontuva 4-kymppisistä koostuva naisporukka, jonka jäsenten kanssa voisi silloin tällöin käydä tuulettumassa risteilyllä, baarissa, yökerhossa, teatterissa, elokuvissa... meikkikoulussa, värianalyysissä. Olitpa sitten sinkku tai vaikkapa suurperheellinen...
  3. N

    Ystävärinki 35+ pääkaupunkiseutu/kehyskunnat

    Idea olisi kasata yhteen Helsingissä kokoontuva 4-kymppisistä koostuva naisporukka, jonka jäsenten kanssa voisi silloin tällöin käydä tuulettumassa risteilyllä, baarissa, yökerhossa, teatterissa, elokuvissa... meikkikoulussa, värianalyysissä. Olitpa sitten sinkku tai vaikkapa suurperheellinen...
  4. N

    H&M alekoodi ennakkotilauksen tehneille

    Hukkasin oman 5 euron alekoodilapun...Sattuiskohan joltakulta vielä löytymään :flower:
  5. N

    ASUINPAIKKAGALLUB

    Pitäisköhän järjestää ESPOOLAISTEN treffit vaikka Isoon Omenaan jonain aamupäivänä???
  6. N

    Onko kukaan päässyt viime aikoina Britaxin sivuille?

    Pitäisi päästä jättämään palautetta...
  7. N

    MLL Matinkylä-Olarin kirppis Matinlahden koululla, Aapelinkatu 2-4 su 4.10. klo 10-13

    Itse olen just laputtamassa tavaraa myyntiin. Toivomuksia saa esittää :wave:
  8. N

    Apuja vauva vaate koossa..

    Itse kuulun kunnon ulkoiluhaalareiden kannattajiin, ne kun pitävät tuultakin toisin kuin fleecehaalarit.
  9. N

    Koska vaihtuu 2009 äitiyspakkaus

    Yleensä uusi pakkaus on esitelty Lapsimessuilla. Viime vuonna uusi pakkaus tuli jakoon vasta huhtikuun lopussa taisi olla ihan viimeisiä päiviä.
  10. N

    Lumimyräkkä luvassa etelään

    Just meikäläisen tuuria....ipanat hajotti just meidän lumilapion :headwall:
  11. N

    Äidit, joilla on sekä tyttöjä ja poikia...

    Sykkeet oli erilaiset, mutta vatsanmuodossa tai raskausoireissa en huomannut eroa. En ole aiemmin uskonut siihen, että syke voisi kertoa, kumpaa sukupuolta lapsi on, mutta kardiologi vahvisti erot tyttöjen ja poikien sykkeissä todeksi.
  12. N

    Veriseula (rv15) hälyytti, apuja ja mielipiteitä pikaisesti!

    Mä olin melkein samassa tilanteessa suunnilleen vuosi sitten. Postissa tuli kirje, jossa oli seuraavaksi päiväksi aika punktioon, kun eivät olleet muka saaneet puhelimitse kiinni (kännykässä ei kyllä näkynyt yhtään soittoa). Muistan vielä hyvin, miten sekavat tunteet itselläni oli ja päivä meni...
  13. N

    halpoja vauvan vaatteita?

    Nettikaupat on kai yleensä aika kalliita. Täältä löytyy paljon käyttämättömiä vauvanvaatteita http://kuvablogi.com/blog/14667/ Klikkaa ylärivin sinisiä palkkeja niin pääset katsomaan kuvia. Hinnat useimmissa puolet kaupan ohjehinnoista. Yv päivystää.
  14. N

    onko äitejä-71

    37 tulee itselle täyteen tän kuun lopussa. Lapsia löytyy 7 kappaletta, muttei omien ennakko-odotusten mukaan 7 veljestä vaikka joukossa kahdet kaksoset onkin =) . Pojat on syntyneet -97, -99, -00 ja -05 ja tytöille tulee pian 5 kk täyteen. Ja Espoossa asustellaan.
  15. N

    G:mikä äitiyspakkauksessa on turhaa?

    Meillä myös molemmat kondomipaketit turhia. Vaihdan mieluusti kestovaippasettiin =)
  16. N

    Ottaisitko kehitysvammaisen kummiksi?

    Olen kyllä yrittänyt opettaa lapsilleni suvaitsevaisuutta ja selittää nätisti sen, miksei serkkupoika puhu ja samassa yhteydessä maininnut poikien omat kehitysvammat. Sama juttu erään täysin tuntemattoman Downin kanssa, joka jalkakäytävällä vastaan tullessaan pari vuotta sitten aina moikkasi...
  17. N

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Ei me kyllä kaikki kasassa enää olla. Meillä tytöt ottivat varaslähdön 12.5 raskausviikolla 35+0 eli ovat nyt 8 päivän ikäisiä. Synnytys käynnistyi, kun lääkäri teki kovakouraisen tuntuisen sisätutkimuksen ja tuo tutkimus taas piti tehdä, kun A-vauvan KTG-käyrässä oli poikkeamia. Lääkäri...
  18. N

    Ottaisitko kehitysvammaisen kummiksi?

    Vieraan kommentti: "olen oikeasti järkyttynyt neliapilan rasistisista mielipiteistä :O mielestäni vammaiset ovat meille "terveille" mitä suurimmassa määrin esikuvia,viattomia Jumalanlapsia!" Mutta jos tämä viaton jumalan lapsi ei tajua kirkkoon kuulumisesta ja kummin tehtävistä tuon...

Yhteistyössä