Hakutulokset

  1. P

    keskisuomen kuumeilijat

    Hei. Olisko kellään haluja alkaa jutteleen vauvakuumeesta näin keskisuomalaisena? vois saada uusia tuttuja :)
  2. P

    finnkinon esitysajat

    suunnitelmissa kaverin kanssa lähteä viettään perjantaina iltaa ja oltais menossa ekana leffaan, mut en tajua miten ne esitysajat mennee? osaako joku auttaa, leffalla ei ole väliä, mut jyväskyl'ässä oltais menossa. kiitos jos joku osaa auttaa.
  3. P

    joulua mietin

    joo olen jouluhullu... eli lapset 7, 6 ja 2- vuotiaat ja nyt jo mietin mitä lahjaksi?
  4. P

    onks kellään tietoa, et mikä lintu tarkoittaa kuolemaa?

    kun mulla on muistissa joku vanhan kansan sanonta tms. et jos pihaan tulee joku tietty lintu niin se merkkaa kuolemaa? enkä nyt saa sitä päähän, et jos joku sattuis muistamaan?
  5. P

    conserta lääke, oletteko ottaneet ensinmäisen lääkkeen kotona vai sairaalassa?

    mietin vaan. kun keskusteluissa kait osa on ottanu sen osastolla ja osa kotona? kyseessä 6-vuotias lapsi.
  6. P

    mitä voin tehdä hedelmäjugurtista?

    eli siis olis avattu jugurttipurkki kaapissa ja se pitäis käyttää tänään. onko mitään mitä siitä vois tehdä? ei maistu näköjään lapsille.
  7. P

    elii nyt neuvoja miten ja mihin punaisia linssejä ja kuskusia voi käyttää?

    eli siis voiko linsseistä tehdä muuta kuin keittoa? voisko lisätä esim jauhelihakastikkeen sekaan? entäs toi kuskus? onks se jotenkin yleinen vaan salaateissa?
  8. P

    minkä ikäiselle opetatte ruuan laittoa? siis tarkoitan nyt ihan sitä miten puuro tehdään ja keitto valmistetaan jne...

    tuli mieleen... meil lapset 6 5 ja 1 ja mietin et osaavat kyl jo pilkkoa kasviksia ja muuta sellaista mut mis vaihees pitäis opettaa ruuanlaittoa?
  9. P

    *** mä vihaan tota marttiinaa!!!

    must on törkeetä et se ja sen kaveri toitottaa tota et raskauden loppuun asti voi tehdä töitä ja liikkua. mites sit kun 4 ekaa kk oksentaa niin et mikään ruoka ei pysy mahassa ja laihtuu 10 kg. tai kun maha on 30 viikolla niin iso et ei saa ees kengännauhoja ite laitettu. tai on muuten...
  10. P

    siivouksesta..taas kerran

    tajusin et mulla menee kaiken kaikkiaan päivästä 2 h siivoukseen ja siivouspäivinä noin 4 h. huh huh. meneeks muilla kuin kauan? tällästä galluppia näin perjantai illan ratoksi =)
  11. P

    törsäykselle stop kerho, millanen on ja saiskohan siihen liittyä?

    eli tällästä kyselen...
  12. P

    miten pääsen liittymään salaiseen kerhoon?

    eli kyseessä on törsäykselle stop kerho, kuullosti tosi mielenkiintosalta kerholta!
  13. P

    farmikavereita kaipalisin

    tarttisinviel viis naapuria farmilleni niin ois se 50 täynnä =) haluukkaat laittakaa yv:tä.
  14. P

    mistä saa tietää paljon tulee veronpalautusta?

    kaverini on hukannut veroehdotuksensa ja nyt ei muista et saako veronpalautuksia, saaks sitä tietoo mistään muuten kuin soittamalla verovirastoon? tää mun kaveri ei tykkää puhua puhelimes koska änkyttää.
  15. P

    eilinen? aloitus

    jossa oli juonipaljastuksia greyn anatomiasta ja täydellisistä naisista, miten löydän sen kun en haulla löytäny ja selasin 60 sivua eikä ollu`???
  16. P

    lapseni hampaat hajoavat

    eli meidän tytöllä tulee reikiä kovaa vauhtia ja nyt ne on vaan lisääntyny. 2 v sit kun tuli eka reikä niin vähennettiin makean, maehujen yms. syöntiä pestiin tosi tarkkaan hampaita, mut fluori tabuja ei saatu kun ei ollu silloin viel kuulemma niin vakavaa. nyt viime vuonna reikiä olis sit...
  17. P

    raskaushepatoosi

    miten kauan kestää niiden verikokeiden tulosten tuleminen? tiistaina kävin testeissä ja nyt odottelen lekurin soittoa, mut lekuri ei soita kuin siinä tapauksessa et on jotain hälyyttävää... onks muilla kokemusta asiasta? netistä löytyy vaan asia tekstiä...
  18. P

    hyvä imuri hakusessa

    suositelkaahyvää imuria, ulkonäöllä ei merkitystä, mut hiljainen,pölypussiton ja tehokas imu =)
  19. P

    supistusten takia saikulle

    hei! kyselisin sellaista et kuin helposti kannattaa jäädä töistä saikulle supistusten takia? mulla eilen supisteli ihan vähän illalla, tänään kun menin töihin niin alko uudestaan ja nyt kun tulin töistä niin taas supistaa. ei kipeitä mut epämukavia nuo on ja alhaalla on sellanen paineen...
  20. P

    jyväskylässä synnyttäneet

    eli ajattelin et olis kiva tietää onkohan täällä vahingossa samaan aikaan synnäreillä olleita eli laitetaanko tänne päivämääriä? mitä nyt osastollahan on tällänen ketju mut tässä olis sit vaan yhen synnytysosaston ketju?

Yhteistyössä