Hakutulokset

  1. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Pahoittelut Vilinäiti. :( Mulla on tänään kp 55 (eli melkein 3 viikkoa menkat myöhässä), 9 negatestiä tehny. Odotellaan.
  2. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Kiitti Sinderella. Neljä negaa oon jo testannut, joten menkkoja vissiin odotellessa. Olo on kyllä välillä niin raskautunut, ku vaan voi olla. Tällä hetkellä tekis mieli mennä oksentamaan ja sitten nukkumaan. :|
  3. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Moi kaikki vanhat ja uudet. Minä täällä taustalla hengailen ja luen juttuja aina välillä. Vauvakuume on helpottanut, en enää jaksa joka kierto pettyä, joten oon työntänyt kuumeen jonnekin taustalle. Kuitenkin tällei kierron lopussa / kierron ollessa myöhässä, kuume kurkkaa sieltä...
  4. J

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    taitaa pikkuhiljaa kertyä niitä "kuviteltuja" raskausoireita...tänään kp nimittäin 42/33-40 ja DPO jo 16. vauvatehtailua takana jo yli 2 vuotta, joten pää on oppinut tosi hyvin tekemään oireita vaikkei mitään oliskaan... Tällä hetkellä (tai jo olleita) oireita: - Lämmöt 37,0 -37,1...
  5. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Moi kaikki! Lähes päivittäin (tai ainakin viikottain) lueskelen täällä, mutta ei oo oikeestaan mitään uutta tapahtunut taivaan alla, joten en oo viitsinyt sitten kirjoitellakaan. Nyt on kuitenkin tullut poikkeus. marleena, päivittäisitkö mulle tänään 30.7.2010 kp1/36-40 ja yk 24. Eka...
  6. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    marleena; päivitäkö mulle kp 1/36-45 ja yk 23
  7. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Moi tytöt! Mä pörrään joka päivä taustalla, mutta en oo jostain kumman syystä päässy kirjautumaan tänne palstalle. Joo, ja kp 43 mulla, niinku marleena olikin ihan oikein päivittänyt. 6 negatestiä takana, viimeisin pari päivää sitten. Oireita raskauteen kyllä on ja lämmöt koko ajan...
  8. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    kiharapää: mulla tänään 8.5. kp1/30-37 ja yk 22.
  9. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    :D Hauska kuva marleena. Sori vaan, kun en oo tänne pitkiin aikoihin mitään kirjoittanut. Mä oon vaan jotenkin niin luopunut siitä ajatuksesta, että must tulis vielä äiti jollekin, joten oon sit keskittynyt muihin hommiin..Kiukutteluun pääasiassa. Meidän elämään ei kuulu mitään uutta. Tää...
  10. J

    Apteekin testistä

    Kiitos teille kaikille vastanneille. Kiva, kun löytyi "puolesta ja vastaan" -kokemuksia. Mulla sitten alkoi menkat pari päivää testin tekemisen jälkeen. Kovasti uskon sen kuitenkin olleen kemiallinen raskaus, koska fyysinen olo ei vaan ollut normaali. Eikä menkatkaan olleet normaalit. Mä...
  11. J

    BORAT; onko hyvä?

    :laugh: Tuli just sopivan myöhään; oli tarpeeks väsynyt, mutta jaksoi katsoa ja kikattaa :laugh:
  12. J

    Apteekin testistä

    Juu, ai nou. mutta mitä hullu hulluudelle voi? ;) Ajattelin vaan, jos on muitakin hulluja ollut liikenteessä. Ja monta vuotta, satoja testejä tehneenä, en oo ikinä itse apteekin testiin saanut minkäänlaista jälkeä (paitsi tietenkin sillon,ku oon oikeesti ollu raskaana).
  13. J

    Apteekin testistä

    Onkohan toi siis viivanpaikka vai hailakka haamu? Jos jollakin on ollut vastaava, niin olis kiva kuulla mihin tulokseen johti? Menkat on myöhässä, mutta pientä vuotoa on ollut jo viikon verran aina silloin tällöin.
  14. J

    Apteekin testistä

    Onkohan kukaan saanut vastaavaa Apteekin omaan testiin? On siis roskiksesta kaivettu ( :D ) eilisen iltatestaamisen jälkeen. Illalla näkyi jo jotain hailakkaa jälkeä, mutta tänään ei tartte ees silmiä siristellä. Ja kuoren otin pois, jotta sain paremman kuvan...Mutta siis ihan apteekin...
  15. J

    G: Olisitko edelleen miehesi kanssa yhdessä ellei teillä olisi lapsia?

    Ihan varmasti oltaisiin vielä yhdessä, vaikka ei olisi lapsia. :heart:
  16. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Kiharapää, mulle voi päivittää torstaille 1.4 kp 2/ 37 ja yk 20. Oon pitänyt hiljaiseloa, koska masennuin niin paljon viimeks, mutta eipähän tää tunnu muuttuvan missään kierrossa. :'(
  17. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    marleena, pahoitteluni...taas kerran.. :'( Tervetuloa uusille. Tää oli vuosi sitten tosi aktiivinen tää ketju, mut nyt tuntuu porukan into laantuneen. Niin myös minun. Joka päivä käyn täällä lukemassa, mutta en tunne tarpeelliseksi kirjoittaa joka päivä, tai edes joka viikko. Elämässä ei...
  18. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    kp, koska meinaat testata? Jänskättää jo sun puolestas! :D pahoittelut moumou, ehtikö raskaus sulla pitkälle? :hug: Miten muuten toi Orwokki tossa kolmosen kohdalla? Onko hän ilmoittautunut vai jättänyt palstan? ajattelin vaan, ku näyttäis olevan ihan huimasti päiviä hänelle...
  19. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    KIHARAPÄÄ: laitatko mulle perjantaille 15.1.2010 kp2/30-34 ja yk 18. Ankea fiilis... :'(
  20. J

    ~~ Great Girls ~~ vol.3

    Kiitos kiharapää, hieno puhdistus. :D marleena, kiva kun kaipailit. Mä hengailen täällä meiän ketjussa joka päivä, mutta en vaan jaksa aina kirjoittaa, ku ei oikeestaan ole edelliseen päivään verrattuna kovin uusia juttuja tapahtunut. Ens viikolla pitäis menkat alkaa.. :/

Yhteistyössä