Hakutulokset

  1. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moi! maibei, täällä vielä :-) Viime viikolla, puolitoista viikkoa sitten, mitattiin sf neuvolassa, oli 46 cm. Ja on tää kyllä vielä siitä tietysti ehtinyt kasvaa. Esikoisesta (siis yksösestä) oli viimesillään 35 cm. Mulla ei oo niin järkyttävän suuri vatsa kuin voisi kuvitella, vaikka molempien...
  2. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moikka kaikille! Täällä onkin paljon uusia, tervetuloa munkin puolesta vaikka eipä ole paljoa tullut palstailtua. Mutta nyt täytyy jakaa jännitystä: mulla on onnellisesti jo täysiaikaisiksi luettavat erimunaiset kaksoset vatsassa :heart: Tänään 37+6 ja maanantaiaamuksi sovittu sektio. A on...
  3. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Heimoiterve, kanssaodottajat! Täällä taas hiljaiseloa viettänyt mamacita74 ja kaksoset, joiden sukupuolista ei ole tietoa :x Viikkoja nyt 26 +3. Tähän mennessä kaikki on mennyt ilman sen kummempia, normaalia raskausoloa. Mutta nyt tuntuu, että vaivoja alkaa tulla. Eilen ja tänään on ollut...
  4. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moikka! Täältä yksi hiljaiseloa viettänyt tervehtii taas :ashamed: On ollut niin kiirettä töissä, että en ole ehtinyt palstailemaan, kotona ei senkään vertaa, siitä pitävät huolen 4-vee ja 2-vee. :D Luin pikaisesti menneitä tapahtumia, ja tsemppailen myös levossa olijoita ja muiden ongelmien...
  5. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moi! Tervetuloa Cahlei ketjuun! Itselläni ollut tässä hieman hiljaiseloa palstailussa muista kiireistä johtuen =) Mäkin kävin viime viikolla sokerirasituksessa eikä onneksi ollut arvoissa häikkää. Uudestaan sitten joskus viikolla 26-28. Mä oon siitä erikoinen tapaus, että mulla oli RD ekassa...
  6. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Onnea jonnu vauvoista! Kiva kuulla että kaikki meni hyvin =) Vaunuasiaa: me ollaan tässä hyvissä ajoin liikkeellä kun tuli hyvä diili vastaan. Ostettiin käytettynä Britaxin b-dualit. Ja niihin on Emman pehmeät kantokopat, joista toinen oli meillä ennestään ja toisen ostin nyt. Meillä oli...
  7. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Niin ja tervetuloa Leonor joukkoon! :wave: Pidetään ketju aktiivisena!
  8. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Ei kai tämä ketju meinaa tyystin hiljentyä... Vai onko meneillään olevat talvilomat vieneet ketjulaiset mennessään? Miten jonnu voit? Itse kävin keskiviikkona nt-ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Parin päivän verran oli sikiöillä kokoeroa. Eikä ollut kummallakaan kohonnutta down-riskiä...
  9. M

    Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

    Moi! Onnittelut, miksa! Tuossa "Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja" -ketjussa on meitä useampikin. Itselläni laskettu aika 1.9. ja myöskin 3. ja 4. tulossa.
  10. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Ihanaa, isot onnittelut Neiti-81!
  11. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Omppuf, onnea vielä toooosi suloisista vauvoista! Mutta täytyy kyllä kanssa kauhistella tuon mahan kokoa... Huh-huh! Itselläni on ylipainoa ja mahaa ennestäänkin ja tähän päälle vielä tuollainen niin en tiiä miten tässä käy. Tietysti täytyy toivoa että vauvat pysyvät mahassa mahdollisimman...
  12. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Kiitos tervetulotoivotuksista, mukavaa päästä joukkoon mukaan! =)
  13. M

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Täällähän on menossa varsinainen jännitysnäytelmä, tsemppiä Neiti-81 ja SoonFab4! Ja Omppuf:lle onnittelut vauvoista! :heart: Uusi kaksostenodottaja ilmoittautuu mukaan. Nyt menossa viikot 10+6. Yksityisellä ollaan käyty useamman kerran jo ultrassa tarkastamassa tilanne, malttamattomat :D...
  14. M

    Esikoinen hoitoon vai ei..?

    Onko uudella paikkakunnalla kerhotoimintaa tms. jossa esikoinen saisi olla ikäistensä seurassa, vaikka muuten olisikin kotona? Itse en ehkä lähtisi uuteen hoitopaikkaan totuttamaan, jos sitten vuoden päästä on kuitenkin taas uusi muutos eskarin myötä.
  15. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Täällä yksi hiljaiseloa viettänyt laittoi myöskin juuri pyynnön päästä kerhoon. Olen tässä yrittänyt pärjätä pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa ja hoitaa työt ja lapset (4 v ja 2 v) ja sen lisäksi ollaan sulateltu uutista, että suunniteltu pikkukolmonen taitaakin tuoda kaverinaan myös...
  16. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Moikkelis! Tervetuloa uusille :wave: Olen lueskellut kaikki jutut mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa, mutta nyt on pakko kertoa tämä liittyen itkuherkkyyteen: kävin eilen kaverin luona ja olin kyllä ajatellut hänelle kertoa raskaudesta muutenkin, mutta oli pakko töräyttää se...
  17. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    "karvakolmion tähdistö"? :laugh:
  18. M

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Essence, otan osaa, on se vaan raskasta... Tuplarattaista: meille hankittiin, kun esikoisen ja kakkosen välinen ikäero on 1 v 8 kk. Mutta tosi vähän tuli käytettyä. Pääasiallinen syy oli se, että esikoinen ei koskaan antanut vauvan olla rauhassa kopassaan vaan nyppi sitä koko ajan. Loppujen...
  19. M

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Taidanpa ilmoittautua mukaan :wave: Eli mamacita74, ikä 38, kolmas lapsi, synnäri K-SKS ja la noin 28.8. Plussasin joulun alla liuskoilla, mutta tehtiin vielä toissapäivänä digitesti ja kyllähän sekin näytti Raskaana ja 3+, eli viikot on 5+?. Mitään neuvolaa tai ultraa ei olla vielä varattu...
  20. M

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Enpä olekaan ehtinyt tähän ketjuun kirjoitella enkä kaikkea lukeakaan, mutta täytyy nyt pikaisesti laittaa omat kuulumiset: Lili-neiti on reilut 6 viikkoa vanha ja hyvin on mennyt. Nukkuu ja syö hyvin, hymyileekin jo kovasti eikä ihmeemmin ole ollut mitään vaivoja. Isoveljen 1 v 10 kk kanssa on...

Yhteistyössä