Hakutulokset

  1. R

    Oulun ympäristön äidit!

    Täällä olisi myös yksi joka kaipaisi ystävää/ystäviä. Olen muutama vuosi sitten Ouluun muuttanut ja kovin on yksinäistä. Olen 25v. ja lapset p05 t07 t11
  2. R

    kysely pelikonsuleista

    v-smile pelikonsoli on ainakin sille nuorimmaiselle todella oiva laite.. vanhempi jos on ennenkin pelaillu niin ps2 on ok, mutta jos ei ole paljoa pelaillut voi olla vaikeahko käyttää.. mutta kaikkeen tottuu.. :D
  3. R

    suositelkaa hinta-laatu suhteeltaan hyvää epilaattoria.

    Se epilaattori on Braun Silk Epil Xelle 5285 .. Pinkki/valkonen.. Hp.35?
  4. R

    suositelkaa hinta-laatu suhteeltaan hyvää epilaattoria.

    Mulla ois myynnissä toi vanhempi versio. Sain sen lahjaksi mieheltäni mutta pelästyin jo ääntä mikä siitä lähtee, etten uskaltanut ees kokeilla .. :laugh: :ashamed: On niin herkkä kipukynnys meikäläisellä.. ;)
  5. R

    Mikä teidän mielestä on pyykkivuori?

    Meillä on pyykkivuori on kaksi ISOA koppaa täynnä.. Pesen yleensä 2-3 koneellista päivässä, mutta kun on niin paljon eri värisiä :| Sitten kun kaks koppaa on täpötäynnä, varaan pyykkituvan ja se on siinä! =) Perhekoko "vain" 4 henkilöä.
  6. R

    Kuvittele seuraava tilanne, mitä ajattelisit?

    kävisin varmaan nätisti kehottamassa vaihtamaan pöytää, ja jos tämä "salarakas" ei ymmärtäisi, niin toki voisin vähän avustaakin :kieh:
  7. R

    Tietääkö kukaan minkä laulun sanat?

    kyseessä on röllistä tuttu milli-mennikäinen ja laulun oikea nimi on milli menninkäisen laulu. :wave:
  8. R

    Melinalle toinen nimi?

    melina anastasia / melina natasia
  9. R

    Hylätyt lapset telkkarissa juuri nyt

    Siis se ohjelma oli niin kauheaa katsottavaa.. Ne pienet lapsiraukat.. En pystynyt edes koko ohjelmaa katsomaan. :'( Mutta päätin nyt kerätä omat pienet pennoseni, kaikki lasten vanhat vaatteet, vilttejä, täkkejä, haalareita, sekä jotakin kuivamuonaa, ja lähdemme miehen siskon kanssa...

Yhteistyössä