Hakutulokset

  1. R

    Tohelinin puolesta paha mieli

    Joo, RoRI on sitten eri asia kuin Tohelin, RoRi on yhden äiti Lohjalta, ettäs sen tiedät annukka saatanan provoämmä. Mä puolustan herkempisydämisiä ihmisiä henkeen ja vereen, koska olen sellainen itsekkin
  2. R

    Sikainfluenssa?

    EI MITÄ ViTTUA NÄITÄ IHMISIÄ VAIVAA, JOKA ASIAAN PITÄÄ ViTTUILLA JA KOMMENTOIDA JOTENKIN YLENKATSEISESTI? OUTOA PORUKKAA. Hyvä käsihygienia pitää muistaa sen kirpparin (ja kaupan ja apteekin ja lääkärin ja.. ) jälkeen. Kirppisvaatteethan yleensä pyöräytetään omassa koneessa ennenkuin päälle...
  3. R

    Tohelinin puolesta paha mieli

    tuli, voi vitsi miten inhottavia ihmisiä voikaan olla. Ja vaikka mun mieheni on ruma kuin fak, niin on hänellä sydän kuin puhdasta kultaa. Olenpa saanut minäkin hätistellä kiinnostuneita yksilöitä pois kimpustaan. Myötätunnot Sinulle Tohelin, jos luet tämän viestin! Kehitä kovuutta ystäväni...
  4. R

    Leikkivinkkejä kaipaillaan pikkutaaperoille pienryhmään

    Lorupussi? Kolmevuotias ainakin innoissaan. Ja riippuu tosi paljon 1,5vuotiaiden kehitystasosta, et osaavatko olla kiinnostuneita/ innoissaan.
  5. R

    Leikkivinkkejä kaipaillaan pikkutaaperoille pienryhmään

    Iso viltti, jonka alla ollaan vuorotellen tai kaikki samaan aikaan lorun ajan. Esim. laatikkoukko, laatikkoukko mitä sä puuhaat, torkutko.. jne.. on aika pitkä loru vaan ja vaatii malttia, et ehkä joku lyhyempi, "kuka on peiton alla, kuka on peiton alla" "Liiiiiisaaaaa. Hätäpäissään keksitty. =)
  6. R

    1,6-v, ei sanoja, muita?

    Olipa tullut paljon vastauksia. Kyllä, lääkärimme oli aika tarkka. Ja juuri tuommoisesta aina vähän hermostuu, vaikka lapsi on rakas, tärkeä ja hieno juuri semmoisineen. Ja vaikka hänestä iloitsee semmoisena, kuin hän on, mutta silti äidin mieli aina kääntyy sinne, että entäs jos niitä löydöksiä...
  7. R

    Onko suhteellamme vielä toivoa?

    Kuulostaa vaiheelta. Olen kuullut MONTA kertaa aikaisemminkin, että miehellä meneekin pasmat sekaisin, kun raskaus sitten onnistuukin.. Kiva, että saitte ajan näin nopeasti terapeutille, se on varmasti hyvä ja voimaannuttava kokemus ennenpitkää, zemppiä siihen ja voimia teille. Ihanaa, että hän...
  8. R

    1,6-v, ei sanoja, muita?

    Eli 1,6 vuotis neuvolassa käyty toissapäivänä ja kyseli siellä lääkäri, että "puhuuko". Havahduin seuraamaan poikaani ja totesin nyt, että ei sanaakaan. Suuressa itkussa ja hädässä tulee; äitiiiii tai äijääää.. Ei hän mykkä ainakaan ole. Mutta ei muuta. Hän ei matki sanoja, jokeltelee vain...
  9. R

    Vauvojen äitien omia juttuja, galluppi tarpeeseen!!!

    Luppis. Uskotko, jos sanon, että VARMASTI EN VALITTAISI TÄÄLLÄ, jos mulla olisi joku... :D Olen saanut jo kaikki mahdolliset avun neuvolalta jo tämän 9kuukauden aikana. Mikä on ihan hölmöä, sillä en ole edes yh. Vaan meitä on täällä äiti, isä ja lapsi. Ja, vaikka täällä olisi...
  10. R

    Vauvojen äitien omia juttuja, galluppi tarpeeseen!!!

    Oisku hyvä; Heh =) ei ole y-yrittäjä, vaan ihan tavallinen raskaankaluston kuljettaja. Mutta työssä hyvin pienessä firmassa, jossa pomo vaatii työntekijöitä tekemään kaiken työn ja ylityön lain sallimissa puitteissa ja joskus hieman ylikin. Osa vapaapäivistä menee just sen etiäisin kanssa ja...
  11. R

    Vauvojen äitien omia juttuja, galluppi tarpeeseen!!!

    Nonniin. Kiitos kaikille vastanneille ja vastaajille. Löytyi kun löytyikin yksi hyvinkin painava tekijä "teijän miesten ja meijän miehen" välillä :( Kyllähän tämän jo vähän arvasinkin, mutta piti silti tarkistaa.. Mies tekee päivää klo.4.15-(16-18), joskus jopa myöhempäänkin. Että eihän...
  12. R

    Vauvojen äitien omia juttuja, galluppi tarpeeseen!!!

    Eli lähinnä parisuhteessa eläville a) Tarvitsetko ns.omaa aikaa? (Ei siis baarissa riekkumista, vaan kuntosalia, lenkkeilyä, pitsin nypläystä jne itsenäisesti ilman vauvaa tehtäviä asioita) b) Jos tarvitset ja kumppanisi vahtii lasta sillä aikaa, kuinka monta kertaa viikossa pääset...
  13. R

    Vanhemmat yön yli poissa

    Että kun jää noista jeesustelijoista paha mieli. Meille ainakin yhteinenkin aika miehen kanssa on tärkeää ja yöt nukutaan meilläkin. Ekan kerran oli poju yökylässä mumminsa ja ukkinsa luona 5kk ikäisenä ja korvatulehdus oli tullut (jota ei siis kotona ollut), vartin välein itkeskellyt yöllä...
  14. R

    82-syntyneet äidit pks:)

    Jep, puolivuotias poika, Espoo
  15. R

    G:kumman kannalla olette hyppykiikun vai kävelytelineen?

    Hmh, kylläpä on nuivaa osa porukasta. Tosi hiton lohduttavaa; koita kestää tai ei kumpikaan. AP ei varmasti kirjottanut tänne saadakseen KRITIIKKIÄ, vaan rehellisiä arvioita.. Hitto sentään, että mua PISTÄÄ VIHAKS mokomat himistelijät. Jos AP on tehnyt päätöksen jomman kumman hankkia niin...
  16. R

    PRKL!!! Tää äiti on TOSI VÄSY!!! Neuvoja!?

    Hyvä, että kirjotit tänne. Sekin auttaa jo hieman, kun saa puhaltaa sen pasan pois mielestä. Mä muistan sen väsymyksen. Mulla itelläni on ihan pysyvä kilpirauhasen vajaatoiminta ja mukelo joka söi ekat 3kuukautta tasan kahden tunnin välein (korviketta, rinnalle nukahti ekat 1-2kk) ja sitten kun...
  17. R

    Masuasukin nimi

    Pötkylä tuli nimeksi välittömästi positiivisen testin jälkeen ja poika tuli puoli vuotta sitten ;)
  18. R

    Hedelmä(!)soseet

    Jostain syystä selostukseni banskusta ei ollut tullut tähän, höh. Bansku laittaa pikkumiehen kovan vatsan entistäkin kovemmalle ja lisäksi sitä muussatessa "menee aikaa", kun tuo mees on tosiaan niin malttamaton että banskun sössäämiseen liian pitkä aika, hänen mielestä. Kiitos...
  19. R

    Hedelmä(!)soseet

    Elikkäs mulla on pakkanen täynnä itsetehtyä kanaa, kalkkunaa, porsasta, lammasta, nautaa, kirjolohta sekä tusina erilaisia kasvis-juuresvariaatioita. Vähänkö on tyytyväinen olo, kun säästyy pitkä penni ja selkä kaupassa käydessä. Olisko kellään vinkkejä hedelmäsoseista (Luomu olis varmaan...
  20. R

    Nyt katkes kamelinselkä.. Miks ei se SYÖ??

    Haah, ettepä arvaakkaan :laugh: Nyt on sellanen meininki, että vauvelin pitää itkeä ja kiukutella syöttötuolissaan n.15-30min ennekuin aloitetaan ruoan syöminen (varsinkin aamu- ja iltapuurolle käydessä) Ja sitten kiukun jälkeen ihan yhtäkkiä, yllättäen; RAUHOITTUU syöttötuoliinsa täysin...

Yhteistyössä