Hakutulokset

  1. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heissan! Tää on niin onnellinen :D NP-ultrassa käyty ja mä oikeesti olen raskaana vaikka MITÄÄN oireita ei enää ole. Kai se on uskottava ettei kaikilla edes rinnat reagoi mitenkään...mutta oli niin ihanaa nähdä vauveli. Siellä se vaan nukkua. Hieman oikaisi jakojaan mutta muuten makasi...
  2. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aurinkoista huomenta! Pitkästä aikaa!! Ollaan lomailtu tässä 4 vkoa, käyty Kyproksella, savossa, Kainuun perämettissä, huvipuistot ja eläinpihat.... nyt kotosalla ja ma sitten taas töihin.... Juu olen koettanut olla ihan että oliskaan kun olen niin jotenkin varman että kaikki ei ole...
  3. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    voi Aliisa, olen todella pahoillani puolestasi :'( mutta olen melkein varma, että vika on alkioissa, ei sinussa. ja vaikka luovuttajalla olisi lapsia ennestään se ei mitään takaa. Meillehän tokassa yrityksessä niin, että kaikki alkiot jakautuivat erittäin huonosti ja laatu oli tosi huono...
  4. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    siis ei ja ei! :'( huonoja uutisia täällä.... Matsalu iso lohtuhali :hug: tuntuu pahalta puolestasi. Hilleville pahoittelut myös. kurjaa, kertakaikkiaan... :( Täällä flunssa aluillaan. tukala olo....Marrun ultra-kuulumisia odotellen: assari 6+2
  5. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    hei.... Siis olen ihan hölmistynyt kun sain niin hyvää palvelua päivystyksessä.... menin sinne sellaisella asenteella, että " POIS EN LÄHDE ENNEN KUN JOTAIN TEETTE", mutta.... pääsinkin heti naistenpolin päivystävälle lääkärille joka heti saman tien ultrasi. Ja arvatkaa mitä? siellä sykki...
  6. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    hei rakkaat :heart: olimme mökillä Pohjanmaalla to-su. Juuri tulimme. Su olin koiranäyttelyssä Tuurissa... kun sitten paluumatkalla... joo-o vuoto alkoi taas! Juuri tulimme kotiin ja ajattelimpa lähteä tästä päivystykseen....vuotoa on kestänyt n. 5 tuntia. saman verran kuin kuukautisten...
  7. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    voi rudy! ONNEA ONNEA TUPLASTI :heart: :heart: ihania uutisia! Nyt vaan sitten tutustumaan monikkojen ihmeelliseen maailmaan.... :flower:
  8. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    joo pitää rauhoittua.... :) Aika outoa että äippäpolilla eivät osanneet sanoa mitään noista hcg luvuista. Soitin sitten Avalle ja sieltä rauhoittelivat, että ennemminkin postiivista kuin negatiivista nuo luvut. Ja kertoilivat sitten IDENTTISTEN KAKSOSTEN mahdollisuudesta! voi apua. mulle...
  9. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    apua apua.... mie en tiiä mitä ajatella... verenvuoto hiipunut pikku ruskeaksi tuhruksi... eilen siis rv 5+1 (jos tuo hedelmöittymispäivä on 2+0??) hcg arvo oli reilusti yli 15000!! Eli huimasti yli mitä tuolta taulukosta katsoin (max hcg oli reilu 7000?) mitä hittoa tämä on??? Ultrassa...
  10. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    :( täällä alkoi tänään verinen vuoto kesken pääsykokeiden.... sieltä sitten suoraan sairaalaan päivystykseen jossa siis makoilin 3 tuntia ja vuoto muuttui tuhruksi. kamalat selkäkivut. huomenna menen sitten polille. tänään ottivat hcg:n mutten saanut vastausta kun vasta huomenna...
  11. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    terse! Huh, ihanan aktiivinen palsta. Olin lomailemassa muutaman päivän ja sain kyllä monta sivua lukea kuulumisianne! Aliisalle onnea hienoista luvuista :heart: juu täällä ollaan lomalla tämä viikko ja tiedossa tänään ylävatsan tähystys (6 tuntiin ei saa juoda eikä syödä joten kohta...
  12. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    juu kyllä mua nyt mietityttää kovasti tuo korkea hcg arvo.... no mutta ekassa raskaudessa oli pp 12 arvo meilkein 400 ja labra povaili kovasti kaksosia. Mutta yksi lapsi tuli. Kai tuo hcg:n nousu on yksilöllistä.... Avalta vaan hymyilivät puhelimeen, et oo liian korkea... :D
  13. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    just joo.... hcg oli 714, pp13 .... aikas paljon.... Avalle jo soittelin että onko se nyt sitten jo liikaa kun taulukoissa on 2 vkoa hedelmöityksestä yläarvo jotain reilu 400.... No mutta siis TUKEVASTI raskaana, kunnes toisin todistetaan.... Kyssäri: onko kenelläkään ollut suurin...
  14. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    matsalu: täällä samat jutut. Alavatsaa ja alaselkää särkee ja kohtu supistelee paljon. ja viime yö meni valvoessa. ei sitten saanu unta millään..... ja labra tulos on valmis vasta puolen päivän jälkeen!!! miten voi kestää....
  15. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisa hyvin sulla pullat uunissa tosiaan jos Predictorilla sait plussan päiväpissasta noin aikaisin. Minä testasin hätäpäissäni sillä tänään ja haalea vaalea viiva vain tuli....argh ja mulla pp13.... :o Marisabellille tsemppiä tulevaan hoitoon ja tervetuloa tänne plussatuuliin...
  16. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    eiiiiih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä en kestä! tänä aamuna varhais valuin verikokeeseen ja tuloksen saa vasta HUOMENNA!!!!! mä en kestä en mitenkääääään!! raivostuttaa! tissiturvotus on vähentynyt...eli pahaa tietty pelkään. vaikka siis viime raskaudessa ei tisseille tapahtunut mitään koko...
  17. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huomenta! Matsalun tulosta tulin jo kyttäämään ;) toivottavasti se on HIENO! Mulla verikoe huomenna... NellaMAijalle ONNEA ONNEA Simmis ihana olet :heart: juu en yllytä sinua syömää kiviä tms... :) iihanaa plussatuulta täällä tosiaan. Aliisalle tsemppiä kovasti piinailuun...
  18. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    niin ja eilen ruualla olisi ollut viiniä ja se ei maistunut minulle! selvä oire sanoi mieskin heti. Rakastan viiniä. nyt ei vois kuvitellakkaan juovansa sitä... :x
  19. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    oireista: minulla oireet ovat aina vähentyneet mitä lähemmäs testipäivä tulee.. paitsi nyt, nyt ovat vaan lisääntyneet... Rinnat oli raskaammat ja rintarauhaset selvästi suurentuneet ja rintoja vihloo/jomottaa välillä, eivät ole kuitenkaan arat. ja ne menkkamaiset olot. alaselkä varsinkin on...
  20. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    voi tissitesti :) Mä olen saanut nämä elämäni ainoat plussat Clearbluella... kotona on vielä netistä hommattuja David -testejä...niillä tein pp7 negan joka oli kyllä seuraavana aamuna roskiksessa haamuna. Mutta juu tuo Claerbluen testi ei ollut edes haamu vaan heti tuli plussa... jännää...

Yhteistyössä