Hakutulokset

  1. L

    Tuosta tupakka&raskaus-kyselystä,miksi monet sanoo lopettamista helpoksi

    Poltin 13 vuotta päivittäin ja vähintään 18 kappaletta päivässä kun aloin esikoista odottaa. Lopetin ilman mitään laastareita sun muita, kun koin että turhaa "paskaa" niistäkin tulee elimistöön. Tarkoitus EI ole elvistellä, vaan kertoa että pitkäänkin kärytellyt voi oikeasti helposti päästä...
  2. L

    Jos synnytys kesti pitkään, niin infositteko "väliaikatietoja" synnytyksen edetessä läheisimmille?

    Kerrottiin milloin mennään käynnistykseen. Kerrottiin että synnytys on käynnissä, mutta ei paljoa muuta ehitty/haluttukaan kun mokoma toimitus kesti vain niin hetken. Syntymästä kerrottiin sitten kuvan kera viestillä tuntia syntymän jälkeen. Kaikki tyytyväisiä.
  3. L

    Voiko kova kipu aiheuttaa hallusinaatioita?

    Kipu ei oo naurin asia, mutta toi hattivatti kommentti sai mut oikein hyvälle tuulelle, kiitos siitä :saint:
  4. L

    Onpa tuo Johnny Depp vaan tosi visto mies

    Minä en oo oikein koskaan päässy selvyyteen että mikä siinä oikein naisia viehättää :confused:
  5. L

    puolitoistavuotiaan yöunille meno...

    Kyllähän toi meidänkin 2 vuotias tulee joskus pois sieltä pedistä, mutta ei ovea silti suljeta, vaan kiikutetaan ipana takaisin petiin niin monta kertaa kuin on tarvis. Mulle ei ole tullut edes mieleen laittaa ovea kiinni, voisin kuvitella että meillä siitä ainakin tulisi kauhea poru. Mä...
  6. L

    puolitoistavuotiaan yöunille meno...

    En ihan ymmärrä miksi ovi pitää laittaa kiinni? Voisiko se olla se jokin mikä pelottaa? Voisiko jokin unilelu auttaa rauhoittumaan? Onko jotain sellaista joka olisi pienelle SE TÄRKEIN lelu?
  7. L

    Raju mopokolari Hyvinkäällä

    Minäkin kovin pahoillani tytön ja perheensä puolesta, toivon että toinen selviää. MUTTA. Nämä mopot ja mopoautot saisi oikeasti heittää helvetin kuuseen, vaarallisia välineitä kakaroille. Ei ne kunnioita liikennesääntöjä, eivät muita kulkijoita eivätkä tajua miten kauaskantoiset seuraukset...
  8. L

    Pari kysymystä tiimarin pastaväreistä

    Miutakii kiinnostaa :wave:
  9. L

    Liuskat vai puikot ovistestiä ostamassa !

    Mulla ollut pelkästään liuskatestejä ja toimineet mainiosti. Ovulaatio löytyi ja raskautumista tapahtui.
  10. L

    Tuttu piti minulle palopuheen siitä kuinka paljon huutiksesta voi saada rahaa.

    Pakko olla samaa mieltä :flower: :flower:
  11. L

    Kohdunulkoisen/hartiapiston kokeneita? Auttakaa!

    Hartiapistos tosiaan VOI liittyä kohdunulkoiseen. Mutta voihan se olla muutakin. Ottaisin sinuna yhteyttä neuvolaan tai äpolille, osaavat varmasti neuvoa jatkosta. Itsella ollut hartiapistos, tosin liittyi tutkimukseen joka tehtiin juurikin kyseiselle alueelle, tarkistettiin munajohtimien...
  12. L

    Paljonko sinulle pitäisi maksaa, että katsoisit bb:a 2 tuntia päivässä?

    Jokaisesta minuutista mun kuukausipalkka, ja silti se olisi kovin vähän :x :x :x
  13. L

    Matkalla savuttomuuteen. :)

    Tsemppiä todellakin :flower: :flower: :flower: Itse polttamatta 2,5 vuotta eikä "lakosta" loppua näy!
  14. L

    duudsonit

    Mua hävettää et ne on suomalaisia :saint: :D
  15. L

    Hääbudjettia..

    Kallista lainaa meinaatte. Mutta kyllähän 5000 pitäis riittää, kai. Vaikka mitä mä mitään tiedän, mut naitiin maistraatissa :xmas:
  16. L

    Lapsien ikäero 6-7 vuotta, kokemuksia?

    Oma kokemus omasta pikkuveljestä joka mua 7 vuotta nuorempi, että olisivat saaneet vanhemmat sen sisaruksen nopeammin tehdä. Tämä siis lapsena, 7-vuotiaana olin kovin tyytymätön että tulee vauva sotkemaan mun leikit :D Olen kovasti kiitollinen ja iloinen veljestäni, vaikka alku olikin...
  17. L

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    BLÄÄH. Ei ole edes todistettu tätä väitettä. Kuten sanoin, hysteriaa.
  18. L

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Mä en tajua tota hysteriaa. Kaikista rokotteista voi tulla sivuvaikutusta, mutta ne kaikki otetaan. Joopelis joo... :headwall:
  19. L

    Neuvolassa äsken ehdotettiin sikarokotetta

    Miksei ottaisi? Tarkoitan, että ei se tauti ole kokonaan maailmasta hävinny, ja otetaanhan ne muutkin rokotteet ihan normaalisti vaikka esim. poliotakaan enää juuri ole, eikä rokotteista johtuen tulekaan.
  20. L

    Kannattaako 2-vuotiaalle ostaa pyörää?

    Näin meilläkin, istuu ylpeänä selkä suorana jalat polkimilla ja kädet ohjaustangolla ja pitää hienosti tasapainon. Harjoittelua se on tämäkin. Tyttö siis ensi kuussa 2 vuotta. :heart: :heart:

Yhteistyössä