Hakutulokset

  1. A

    asumistuesta

    Näin täytyy tehdä, kiitos! :)
  2. A

    asumistuesta

    Tämä on täysin ymmärrettävä kanta, en vain usko että eriä on mahdollisuus saada pienemmäksi kun kyseessä on monta pientä ja yhdistäminenkään ei ole onnistunut. Sinnillä siis ja ylähuulta leivän päälle..
  3. A

    asumistuesta

    "Sara"lle siis tiedoksi.
  4. A

    asumistuesta

    No niin eli tämä on minun (ap) nikki :)
  5. A

    Voiko kuume nousta vasta antibioottikuurin aloittamisen jälkeen?

    Olisko joku virus kenties, ei auta lääkkeet. NÄin nimittäin kävi meillä. Kuuri loppu aamulla, söi siis 5pv korvatulehdukseen ja illalla oli 39 kuumetta.
  6. A

    Tapasin unelmieni miehen.. mutta mä en voi olla sen kanssa kun mua hävettää!

    Mitä vikaa? Olin kerran Urpon kanssa ja se oli paha :kieh:
  7. A

    Apua pienen vauvan ilmavaivoihin?

    Voihan tosiaan myös johtua maitoallergiasta. Suosittelen kokeilemaan maidotonta&munatonta dieettiä. Rankkaa mutta sen arvoista jos apu löytyy!
  8. A

    Kattokaas ukkostutkaa!!

    Juuh espoonlahdessa paukku ja salamoi! Maakin valkoinen rakeista :D
  9. A

    aamupalanne?

    Puuroa ja näkkäriä!
  10. A

    teettekö ruokaa fiilispohjalta vai seuraatteko jtn listaa?

    Teen listaa. Muuten en saa kaupasta ostettua mitän ja töiden jälkeen en jaksa tuskailla sen keksimisen kanssa. Viikonloppuna kiva miettiä etukäteen kaikki.
  11. A

    Folioilla tulee kyllä nopsaa kiharat

    Kääritään pala rullalle, pyöritetään hiuksen ympärille ja päät solmuun =)
  12. A

    Folioilla tulee kyllä nopsaa kiharat

    Ja paremmin tuleekin kun laittaa vaikka muotovaahto tms. Huom! myös talouspaperilla saa hyvät! Saa helpommin kiinni kun folion :)
  13. A

    Folioilla tulee kyllä nopsaa kiharat

    ja pidät yön niin on afro :D Kokemusta on :laugh:
  14. A

    Kylppäriremontti vuokra-asunnossa.. APUA!

    En minä muuten mutta tuttava on sosiaaliviranomainen ja sanoin että ei saisi asua lapsen kanssa remonttipölyn keskellä. Mene ja tiedä. Selvittiin kyllä keittiöremontista kunnialla, tämä vähän arveluttaa.
  15. A

    millaisia tuloksia olette saaneet crosstrainerilla aikaiseksi?

    Kun saiskin taas innostuksen takasi.. Kyllä pitää päivittäin jaksaa tehdä ainakin 30min että näkyy.. On se vaan niin liian helppoa antaa pölyttyä tuossa nurkassa :ashamed:
  16. A

    Minkä verran hoitopaikkaa voi lykätä?

    Meillä ei voinut lykätä kuin kuukauden
  17. A

    Kylppäriremontti vuokra-asunnossa.. APUA!

    Meillä siis tosiaan niinkin kiva tilanne että asutaan kaupungin asunnoissa ja nyt on tulossa kylpyhuoneremontti. Tarkkaa aikaa ei ole vielä ilmoitettu mutta onpas kivaa. Meillä 1v lapsi ja asutaan 4krs. eikä hissiä. Saunat yms ihan toisessa rakennuksessa. Sitten kuulin vielä sellaista ettei...
  18. A

    mennäänkö huomenna viel käymään lekuril

    Mulla on puhejnnut ihan näin aikuisenakin yön aikana ja voi elämä kun oli kipeä. Siihen kun ei vaan läkärit voi mitään tehdä ja se kipu on kestettävä. Kivasti oli vielä kipulääkkeet loppunut. Lääkäri olis halunnut seuraavana päivänä vielä suurentaa reikää.
  19. A

    Mitä ruokaa tekisin vihreästä pestosta?

    http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/54516/Tomaattipestokuorrutettu%20lohi Ei nyt vihreestä pestosta mut on törkeen hyvää =)

Yhteistyössä