Hakutulokset

  1. eternal-life

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Voi ei :( olen tosi pahoillani kuusaman ja norpun huonoista uutisista! :/ voimia teille hurjasti! Toivotaan että kuitenkin vielä kerran kasvatatte asukkia ja sillä on vieläkin tiukemmat tarrasukat!
  2. eternal-life

    Minä myös! :D noora_hilliaho@hotmail.com

    Minä myös! :D noora_hilliaho@hotmail.com
  3. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Huomenta kaikki! :) Mä laitoin aikasemmin yv viestiä tuosta ryhmästä, muttei oo tullu mitään viestiä takasin koskien siihen ryhmän liittymistä. Mietin tuota dopleria jo viime raskauden aikaan, mutta tulin tulokseen että on liian kallis ottaen huomioon että se olis mun viimenen lapsukainen...
  4. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Justiin odottelen neuvolan soittoajan alkavan. Perhosia mahassa ku oon yleensäkkin niin huono puhelimessa vääntäjä :'D en osaa selittää mitään -.- Tervetuloa joukkoon haaveilija! :) Niinku aikasemmin mainitsin oli ensimmäinen raskaus tuulimuna, toisessa raskaudessa vanhin lapsi meinasi...
  5. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Voimia kaikille jotka on saaneet huonoja uutisia! :( ja hurjasti tervetuloa uusille! Mahtavaa saada uusia maaliskuun odottajia! Naureskelin tuossa eilen kun huomasin tuon lasketun ajan olevan niin lähellä mun vanhimman lapsen syntymäpäivää, vanhin syntynyt 25 maaliskuuta ja tältä laskettu...
  6. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Miitt21; Jep, mulla ne tosiaan joutuvat sen sektion tekemään vauvan perätilan ja koon vuoksi. Ei kuulemma voi synnyttää perätilassa alle 2,5kg vauvaa. Lapsivedet lähti jo viikoilla 29 ja istuin OYSsissa 2kk odottaen sitä päivää että leikataan. No niinpäs onkin! :) missä päin vaikutat? Tuhmä...
  7. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    nelHM; ihan suotta pelkäät siellä! :) mulla viimenen raskaus tuli joka kuukausi menkkamaista vuotoa aina viikoille 20 asti. Kävin äitipolilla ultrassa itkemässä joka kuukausi ja sanovat kaiken olevan hyvin eikä ole hätää. Pahempaa se justiin oli aina seksin jälkeen mullakin, suotta murehdit <3
  8. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Tuohon "Onko täällä muita, joilla kahden lapsen ikäeroksi on tulossa reilusti alle 1,5 vuotta?" Mulla on noi kaks vanhinta lasta tulleet ikäerolla 11kk, vauvahan se esikoinenkin oli sillon. Ja joskus oli rankempaa kun molemmat olis syliä ollu vailla. Varsinkin talvet kun ei kumpikaan osannu...
  9. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mullakin tuo vähäoireisuus vähän häiritsee, mut toisaalta ei mulla aikasemmistakaan oo ollu kauheesti oireita. Tää koko raskaus tuli vähän yllätyksenä kun luultiin ettei miehellä ole niin hyvälaatusia uiskentelijoita. Miten sen nyt selittäis. Mulla aikasemmat lapset iältään 4v,5v ja enskuussa...
  10. eternal-life

    haamuviiva...vauvako?

    Tässä tää mun haamuilija! image :)
  11. eternal-life

    haamuviiva...vauvako?

    Kyllä tuossa mun mielestä hamu on! :O munkin oli hankala saada haamu kuvaan -.- piti kääntää ja kiertää testiä :D
  12. eternal-life

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    image mikäli hän on haamu ja laskelmien mukaan olisi viikkoja 4+1 ilmoittaudun mukaan. LA olisi 24.03 (?) 4. Lapsi
  13. eternal-life

    Raskaustestit sekaisin vaiko minä?

    Tässä tuo tän aamun haamu image onhan se haamu? O.o
  14. eternal-life

    Raskaustestit sekaisin vaiko minä?

    Aijaa? O.o en ookkaan tiennyt että siinä on vielä joku raja-arvo? Jotenki vaan oon aatellu et jos sitä hormoonia on kehossa ni se näyttääpi jos raskautuu. :D mitenkähän tähän liittää tuon testin kuvan?
  15. eternal-life

    Raskaustestit sekaisin vaiko minä?

    Laitan tän tällekkin puolelle, mä en oikeesti nyt tajua! Häh? Oon ihan äimämä nytten. Miehelläni ja minulla ei thän asti ole ollut muuta ehkäisyä kun kondomi sillä nuo hormonaaliset ehkäsymuodot eivät sovellu minulle. No kuitenkin kokeiltiin niitä sulttaanin ultra thinejä tuossa tän kuun eka...
  16. eternal-life

    keskosuus ja synnytys?!

    Laitan tän kirjotuksen nyt tällekkin palstalle. Lähinnä kyselisin että kuinka paljon on pystytty siirtämään sairaalaoloissa viikkoja ennen kun on tulehduksia/yms/synnytys ollut vahvasti alkamassa?* Mulla tilanne se et kohdunsuu on auki noin 1cm, lapsivettä tihkunu paljonkin ja vauva...
  17. eternal-life

    keskosuus ja synntys!? help

    Eikö kukaan??
  18. eternal-life

    keskosuus ja synntys!? help

    Niin tosiaan viikkoja on nyt 29+3
  19. eternal-life

    keskosuus ja synntys!? help

    Lähinnä kyselisin että kuinka paljon on pystytty siirtämään sairaalaoloissa viikkoja ennen kun on tulehduksia/yms/synnytys ollut vahvasti alkamassa? Mulla tilanne se et kohdunsuu on auki noin 1cm, lapsivettä tihkunu paljonkin ja vauva perätilassa. Onko muilla kääntyny vauva vielä näillä...
  20. eternal-life

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    no voi nyt -_- olis pitänyt vissiin esikatsella tuo viesti ensin! :D siis tarkotin että eihän nuo siittiöt nyt yli viikkoa elä :O Anteeks nyt tästä kauheesta sekoilusta, mahtaa olla tuo kellon aikaki jo mikä sekottaa pään, nii ja tää et nyt uskallan ajatella muutakin kun keskenmenon riskejä! :O...

Yhteistyössä