Hakutulokset

  1. S

    Ekat raskaus oireet??

    Pitkästä aikaa palstalla...:) Täälläkin on hieman epäilykset (ja myös haave), että raskaana oltaisiin. Esikoista odottaessa ensimmäinen raskausoire oli järkyt tissikivut ja nythän ne taas löytyy.. Kihelmöi, polttelee ja jomottaa. : / Kierto ollut sekaisin ja viime menkkojen alkua en...
  2. S

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Isot onnittelut Nessulle sekä naimisiin menon johdosta että plussasta...!!! Itsekin jos tänne jotain saisi joskus kirjoiteltua...:) Täällä tuli kans 2-vuotta täyteen, iso poika jo! Puhetta tulee pulppuamalla ja omaa tahtoakin löytyy välillä jopa liiaksikin. Ei meille mitään ihmeitä kuulu...
  3. S

    Poika 2 v sanoo taskulamppua pimppilampuksi.. Mitä hassuja sanoja teiltä löytyy?

    Meillä on tällä hetkellä (omasta mielestäni) hauskin ehkä lausahdus "hyvänen aika", jonka poikamme sanoo "omena aika"....:D
  4. S

    Mitä lahjaksi 2-v pojalle, jolla on kaikkea? Ihan kaikkea.

    Entä joku lahjakortti vaikka hoploppiin tai muuhun "elämysjuttuun"...
  5. S

    Huiih, onpas tää yksityisviestipuoli oudon näköinen tässä uudessa versiossa. Ei ole tullut vielä...

    Huiih, onpas tää yksityisviestipuoli oudon näköinen tässä uudessa versiossa. Ei ole tullut vielä käytettyä. :) Ei ole vielä löytynyt, eli olisin kiinnostunut mitä siitä haluat? Postittelun puolelle tosiaan menee, asutaan Salossa, joten hiukan turhan pitkä hakumatka tulisi. :) Terkuin Mira
  6. S

    On nyt liikkeellä jotain tautia, joka alkaa kurkkukivulla ja niskasäryllä?

    Mulla oli viikon verran vähän flunssainen olo. Sit tuli kurkku, niska ja pää tosi kipeeks. Seuraavana päivänä nousi kuume melkein 40 asteeseen. Kurkkukipu hävisi tuon jälkeen. Nyt vielä lämpöä ja tukkoinen olo.
  7. S

    Kokemuksia mononukleoosista?

    Meillä ainakin minä olin ainoa joka sairasti. No siitä sen tiesi, että tauti on ohi, kun kuume laski ja tunsin oloni terveeksi. :snotty:
  8. S

    Kokemuksia mononukleoosista?

    Meillä ainakin minä olin ainoa joka sairasti. No siitä sen tiesi, että tauti on ohi, kun kuume laski ja tunsin oloni terveeksi. :snotty:
  9. S

    Kokemuksia mononukleoosista?

    Eikös tämän taudin pitäisi olla sen lievempi mitä nuorempana sairastaa? Itse sairastin tämän yläasteelle ja sairaalassa jouduin viikon viettämään. Koulustakin tuli poissaoloa yli kuukausi. Muistan vaan, kun lääkäri sanoi että suurin osa sairastaa tämän tavallisena nuhaflunssana, ei se paljon...
  10. S

    Minkä nimisiä eläimiä teillä on?

    Kissaneiti Tico/Tiksu ja kollikuningas Timon, joka tunnetaan myös nimellä Timo Tamppa Tamburiini ja Ahistoteles
  11. S

    KISSAPERHEEN ELÄMÄÄ.Ja tää ei ole teille kissanvihaajille, eikä heille jotka eivät voi sietää kissoja ruokapöydillään..

    Voi ei! Tuo on niin kauheeta! :hug: :D Meille kävi kerran näin: Asuttiin vielä vanhassa asunnossa. Sattui putkirikko sit siinä meidän kylppärin alapuolella ja joutuivat sit meidän kylppärin lattian avaamaan ja sitä kautta kuivattelemaan niitä rakenteita. Ramppasi vaikka minkälaista...
  12. S

    Mitä maksaisit oppikirjasta huutiksessa?

    Mä en ehkä enää huutais. Kuitenkin vielä ne 5euron postarit päälle... :/ Varmaan sais vielä halvemmallakin. Ootko kattonu bookloopista?
  13. S

    Mitä maksaisit oppikirjasta huutiksessa?

    Paljos se hinta on nyt?
  14. S

    Hyvä ja pitkäikäinen pyykinpesukone?

    Meillä on nyt ollut pari vuotta LGn edestätäytettävä kone. Oon ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen. B)
  15. S

    Marienhof... :D

    Juurikin se. Musta se oli jotenkin aina niin symppis.
  16. S

    Marienhof... :D

    Oooh! Charlie.... :heart:
  17. S

    Marienhof... :D

    Mietin just ihan samaa... :D
  18. S

    Marienhof... :D

    Eikö oo enää se Charlie. Tosta Ingestä mä en koskaan perustanut. :( No kai nyt Frank Töppers (vai mikä se nyt oli) on vielä... :laugh:

Yhteistyössä