Hakutulokset

  1. U

    Luovutettu munasoluhoito

    Olen kyllä käynyt lukemassa teidän juttuja aika ajoin mutta vastailun olen jättänyt vähän vähemmälle.. joo ultrassa ollaan käyty ja kuukautisista laskettuna LA on huhtikuun puoliväli ja ultran mukaan huhtikuun alku, mutta kuitenkin huhtikuussa. neuvola mulla on ens viikolla! tällä hetkellä...
  2. U

    Luovutettu munasoluhoito

    kiitos onnitteluista! nyt on kyllä olo että raskaana, öklö olo 24/7 :kieh: väsyttää ihan sikana, alotin syömään vitamiineja jos ne auttais tähän väsymykseen |O pari päivää meni itkiessä niin onnesta, surusta en tiedä mikä mulla oli, mutta nyt on hyvä olo! haluan toivottaa vekaralle...
  3. U

    Luovutettu munasoluhoito

    heippa hei rakkaat ystävät! meille on nyt sattunut sellanen juttu, että sitä ollaan raskaana! olen tehnyt kaksi testiä kotona ja sitten otettiin tk:ssa vielä varmuuden vuoksi! nyt on vaan olo niin sekainen kun yrittää vain miettiä ja miettiä. ei vielä oikein osaa olla onnellinen, ens...
  4. U

    Luovutettu munasoluhoito

    mulla on vain rakkaus mielessä :laugh: :laugh: siis tarkoitin rikastumaan :headwall:
  5. U

    Luovutettu munasoluhoito

    onnellisen kanan muna: tietääkseni ainakaan täällä suomessa ei "myydä" tai jos joku haluaa maksaa niin mikä ettei! mutta tuskin siinä rakastumaan ainakaan pääsee vaikka lähtisi ulkomaille? miksi et ota yhteyttä suomalaisiin klinikoihin? vai onko nyt vain kyse siitä että haluat paljon rahaa?
  6. U

    Luovutettu munasoluhoito

    olisko arvon leidit kiva sellanen jutska tehdä, mitä näkee muillakin sivuilla että näkee missä on hoidossa ja klinikka ja millon tapahtuu ja mitä tapahtuu....? olis kiva seurata missä mennään... olisiko ideaa?
  7. U

    Luovutettu munasoluhoito

    SUZYANNE: aika outoa, että tekevät vain ja ainoastaan 2 alkion siirtoja. meidän klinikalla sanoivat heti alussa että aluksi siirretään yksi kuin ensimmäinen hoito (vaikka mehän se viimeinen sana sanotaan tottakai) jos sillä jo tärppäis. toki siinä on isompi mahdollisuus että kiinnittyy voi...
  8. U

    Luovutettu munasoluhoito

    Nyt on sitten töistä kotiuduttu.. Vekara: ei vielä jarrua pistetty ja viimekerralla en pistänyt koko juttua, en sitten tiedä mikä ihmeen jarru..? tietoa ei vielä luovuttajasta.. piti seuraavaksi ilmottaa kun menkat alkaa siis klinikalle (väestöliitto). et sit varmaan tietää enempi! piri...
  9. U

    Luovutettu munasoluhoito

    päivää. tänne ei ole vielä menkat tullut, mutta nippailuja on ollut ja äreisyyttä! mies sanoikin aamulla jo että vaihda rättiä välillä :laugh: se on näitä meidän juttuja... elikkä vekara ja piri ollaan aika samoilla linjoilla ja kierrotkin menee aika tasoihin, että jos me sitten...
  10. U

    Luovutettu munasoluhoito

    heips kukkuu. täällä kanssa piri odotellaan menkkoja alkavaksi ja ne ei vaan ala :kieh: toivottavasti huomenna! sitten soitto klinikalle, sen enempää ei ole tietoa vielä jatkosta. mulla ainakin tehtiin pas. heti seuraavaan kiertoon! nyt täytyneen lähtee koiruuksien kanssa lenkkeilee...
  11. U

    Luovutettu munasoluhoito

    olen lukenut koko ketjun lävitse, huh huh =) toki olen käynyt täällä kurkkimassa teidän juttuja, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjaitua! elikkä niinkuin profiilista näkee yksi hoito takana ja nyt uusi suunnittelu tälle kuulle ja hoitaja jo tänään soittelikin ja nyt odotellaan menkkoja...

Yhteistyössä