Hakutulokset

  1. KuusiSolmua

    Päänsärystä, kun sitä ei

    ennen ole juurikaan esiintynyt, mutta tänä aamuna herätessä en voinut edes liikahtaa koska koski niin kovaa. Samanlainen jomotus on jatkunut aamusta tähän saakka. Aamulla otin 600 buranan joka ei tehonnut, pari tuntia myöhemmin 500mh pronaxenin, ei tehonnut. Pyörryin kun aivastin päivällä, niin...
  2. KuusiSolmua

    Kun tässä hääpuvuista puhutaan niin millaisen

    haluaisit itsellesi taikka millainen sinulla oli? Kuvia löytyy googlella mukavasti joten pistetään mieleisiämme näytille. Tällaisen haluaisin: Tai tällaisen: Taikka:
  3. KuusiSolmua

    Aika erikoinen olo

    tuli juuri. En oikein osaa sitä sanoin kuvailla.. Hiukan koominen, hämmentynyt.. Olin ikkunan edessä, meikkipöydän ääressä, ripsiväri kädessä kunnes havahduin siihen kun helikopteri lentää todella läheltä meidän ikkunaa. Pilotin vieressä istui joku, tai sitten se oli itse pilotti joka napitti...
  4. KuusiSolmua

    Elämään mahtuu ihmisiä Lahdesta!

    joilla sydän on kultaa ja mieli on kirkas. Iloinen, uusi Lahtelainen kaipaa uusia tuttavia samankaltaisista ihmisistä. Ihmisistä joilla on kyky hymyillä, ketkä näkevät asiat sanomattakin. Minä pidän sellaisista, niistä selkärankaisista. Minulle kuuluu hyvää ja minä tykkään seuraavista...

Yhteistyössä