Hakutulokset

  1. N

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    masullaan nukkumisesta mä en ole koskaan pystynyt olemaan mahallani raskaana ollessa! jo melko alkuvaiheessa alkaa ahdistaa jostain syystä. Kyljellään tosin muutenkin nukun. koulukiusaaminen ja kiusaaminen ylipäätään on TOSI kurjaa!!! ja varmaan epätoivoisen tuntuista äidistä kun ei siihen...
  2. N

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Heippa pitkästä pitkästä aikaa! :wave: Multa näköjään puuttuu ikä tuolta listalta ykkössivulta, olen 27v. ;) Olen tässä hiljaisuudessa elellyt pitemmän aikaa kun vaikeuksia vaikeuksia tuntuu tässä raskaana olossa olemaan ja mielikin on ajoittain vähän maassa ollut. Veristä vuotoa on...
  3. N

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    neiti21 :hug: jaksamisia! Täälläkin on ultrassa käyty ja kaikki oli kohdallaan. Ihania kuviakin saatiin matkaan mukaan. Eilen olin töissäkin, pahoinvointi hiukan helpottanut, enään oksennan vain aamuisin. Ja kuvottavaa oloakin on EHKÄ hiukan vähemmän. Kokonaankin siitä eroon voisi jo...
  4. N

    Kokemuksia pahoinvointi rannekkeista??

    Onko kellään kokemuksia? Onko auttanut raskauspahoinvointiin? Minä lopen kyllästyneenä tähän jatkuvaan kuvotukseen sellaiset jo tilasin... saapi nähdä onko niistä yhtään apua...
  5. N

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    siksakki joo, hampaat mullakin meni tuossa kakkosen raskaudessa niin totaalisesti että hammaslääkäri sanoi ettei uskoisi samaksi suuksi minkä oli vuosi aikasemmin nähnyt... joten täytyy nyt jo henkisesti valmistautua hammasremonttiin taas tämän raskauden jälkeen rakenneultrasta uusi...
  6. N

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Tervehdys taas! Kylläpä täällä tosiaan on aktiivista kirjoittelua, täytyy koittaa vähän aktiivisemmin lukea. Väsymys vaan painaa niin tuhottoman paljon ettei meinaa mitään viitsiä. Mulla on sairaslomaa nyt torstaihin saakka ja silloin tehdään np-ultra ja on lääkärintarkistus. En osaa sitä ultraa...
  7. N

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    pilkkupantteri saako kysästä että mitkä astmalääkkeet sulta lähti vaihtoon? Itselläni on astma ja taipumus astman pahentumiseen raskausaikana (näin käynyt kahdessa edellisessä raskaudessa). Ekassa mulla vaihdeltiin lääkkeitä mutta palattiin takas alkuperäiseen kun tuli ongelmia ja nyt ei sitten...
  8. N

    Ex käräjille???

    Niin tuosta lastenvalvojalle menemisestä... kyllähän se kuitenkin on niin että vain lasten huoltajilla (isällä ja äidillä) on oikeus ja velvollisuus tehdä noita sopimuksia. Ymmärrän toki että asia kuuluu myös äiti/isäpuolille mutta virallista asemaa heillä ei kuitenkaan lasten suhteen ole! Itse...
  9. N

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Hellou! :wave: Muistatteko vielä minut? Olin alunperin listalla ja sitten aloin vuotamaan ja sain sairaalasta keskenmeno diagnoosin. Noh, ihmeitä tapahtuu ja vajaat kaksi viikkoa "keskenmenon" jälkeen hakeuduin yksityiselle gynelle koska pahoinvointini jatkui aina vaan. (omalääkäri oli...
  10. N

    Keskenmeno ja jälkitarkastus

    Kiitos kommenteista. Asia vaivaa noiden kahden jo olleen tulehduksen vuoksi... :/ mutta täytynee palata asiaan lääkärin suhteen mikäli vuoto ei lopu itsestään tässä sopivassa ajassa tai kipuja lisää tulee. Kysyin muuten lääkäriltä että mitenkäs pitkään on sopiva odottelu väli ennen uutta...
  11. N

    Keskenmeno ja jälkitarkastus

    Kävin tänään sairaalassa jossa todettiin spontaanin keskenmenon alkaneen. Minua jäi vaivaamaan lääkärin toteamus ettei mitään jälkitarkastuksia tarvita??!! Onko normaali käytäntö?? Täälläkin monet puhuvat edes noista raskaushormoonien seuraamisesta tms. Nytkään ei ultraa tehty vaan lääkäri...
  12. N

    kohtutulehduksen oireet?kokemuksia?

    Mulla oli alkukesästä lantionalueen tulehdus eli tulehdus kohduissa, munasarjoissa, emättimessä. Päivystykseen hakeuduin pari päivää kestäneen totaali väsymyksen, aaltoilevan kuumeen, kovan alavatsa kivun vuoksi. Nyt alkuraskaudessa minulla alkoi vain ja ainoastaan punertavan rusehtava vuoto...
  13. N

    Emätin tulehdus ja keskenmeno

    Sain kuulla viikko sitten ollessani raskausviikolla 6+3(kuukautisista laskettuna) että minulla on emätin tulehdus. Alkukesästä ollut pahempi kohtu+munasarja tulehdus jonka jälkeen todettu kaiken olevan kunnossa. Samassa lääkärin tarkastuksessa todettiin raskauden olevan vasta alkuvaiheessa...
  14. N

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Mut saa poistaa listoilta :'( mulla uusi aiemmin kesällä ollut kohtu/munasarja tulehdus ja nyt odotellaan keskenmenon alkua, ultrassa viikkoa oli odotettua vähemmän, todennäköisesti joko tuulimuna tai keskenmenevä raskaus tuosta tulehduksesta johtuen. Jarrusukkia teille kaikille ja...
  15. N

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Heippa pitkästä aikaa! Paljon olevinaan kiirettä ettei oo ehtinyt tänne kirjoittelemaan. Ja meillä oli noi kaksi pientä miestä tässä juuri enterorokossa ja yhdistettynä tähän alkuraskauden väsymykseen on aiheuttanut kyllä totaaliuupumuksen tälle äidille! Ja peukut pystyyn teille kaikille...
  16. N

    mitä ihmettä tää on? vesirokkoako? sis. kuvaa

    joo sen suu ja sorkkataudin nimi on enterorokko, tarkistin netistä niin juuri käsiinkin ne tyypillisesti tulevat nuo näpyt
  17. N

    mitä ihmettä tää on? vesirokkoako? sis. kuvaa

    Onkos ollu ripulia? siis ennen kuumeilua? Kasvoissa olevat näpyt muistuttavat hyvin paljon meidän pojilla ollutta enterorokkoa... siinä tuli meille ainakin näppyjä vain kasvoihin, ja jalkoihin... etten sitten noista käsistä tiedä. Ja suu oli kipeänä kun niitä näppyjä oli myös suussa.
  18. N

    sossut ovella

    Samaa mieltä kun monet vastaajista, jos et avaa ovea tulee sellainen mielikuva ettet hoida asioitasi ja se ei varmastikaan auta asiaasi tai helpota oloasi jatkossa... joten kerääpä voimasi ja avaa ovi ja hoida asiat heidän kanssaan kuntoon... siis ne asiat joiden takia tulevat. :hug:
  19. N

    tää on tosi outoo,lääkäritkin ymmällään

    Nyt on ainakin enterorokkoa myös liikkeellä. Siis aluks ripulia, sitten kuumetta, sitten näppyjä (vesikelloja) kasvoissa ja jalkaterissä syheröihottumaa. Kuulostaako tutulta?
  20. N

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Kylläpäs tosissaan on tänne ahkerasti kirjoiteltu! :o Mulle voi lisätä synnytyssairaalaksi KHKS. Siellä en oo vielä ennen synnyttänytkään... edellisten aikaan asuttiin PHKS alueella... Mulla on pahoinvointia vaan säntillisesti joka aamu. Närästystä myös, ja kahveen juonnin oon saanu jättää...

Yhteistyössä