Hakutulokset

  1. Ä

    Cipralex-lääke ja imetys

    Hei, Minulle määrättiin cipralex-lääkettä eilen ja lääkäri (erik.lääk.) sanoi että ihan ok jos imettän sillä imeytyy niin pienissä määrissä maitoon ja imetystä enää noin 3krt./ pvä (lapsi 1-v). Onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä imettäessä? Onko tullut mitään ongelmia? Itseä kuitenkin...
  2. Ä

    Cipralex-lääke ja imetys

    Hei, Minulle määrättiin cipralex-lääkettä eilen ja lääkäri (erik.lääk.) sanoi että ihan ok jos imettän sillä imeytyy niin pienissä määrissä maitoon ja imetystä enää noin 3krt./ pvä (lapsi 1-v). Onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä imettäessä? Onko tullut mitään ongelmia? Itseä kuitenkin...
  3. Ä

    1-vuotiaan valokuvaus

    Meidän pitäisi käyttää neitiä 1-vuotis valokuvassa ja olen miettinyt että miten se onnistuu kun tyttö ei meinaa millään pysyä paikallaan valokuvauksen aikana. Olisiko kellään vinkkejä kuinka saisin kiinnitettyä tytön huomion niin että saataisiin hyviä valikuvia? Ollaan kokeiltu kotona vaikka...
  4. Ä

    Kaikki HUHTIKUUSSA 2006 synnyttäneet

    Meileijä, meseen, yhteisöön (huhtimuksut 06),ilmoittautukaa,olis kiva tutustua muihin! Itselläni huhtikuussa 2006 syntynyt tyttö.

Yhteistyössä