Hakutulokset

  1. P

    Onko tämä laillista??

    Asutaan rivitalossa vuokralla ja tähän taloyhtiöön tehdään kattoremppaa. Kaikki asukkaat asuu täällä normaalisti rempan ajan. Nyt nuo raksaukot päätti sitte tänäaamuna hypätä katolle klo 6. Eikö se oo laitonta? Siis alottaa noin aikasin.. Onhan, kertokaa mulle että se on laitonta, joohan??
  2. P

    Eikö niin että....

    meille ois pitäny ilmottaa etukäteen että naapurissa alkaa pesuhuoneremppa?? Asutaan siis vuokralla rivitalossa ja tänä aamuna naapurissa alko pesuhuoneremppa. Äänet kuuluu yhtä selvästi ku remppa ois meidän pesuhuoneessa. Puol vuotias vauva pelkää rempan ääniä niin paljon etten voi ees pestä...
  3. P

    Raskausbiadetes

    Vaikuttaako raskausbiadetes synnytykseen? Tokihan vauva saattaa olla iso, mutta noin muuten, tarvitaanko tiiviimpää sydänäänten seurantaa tai muuta??
  4. P

    OAS - kokemuksia kaipaan

    Elikkä.. Synnytyskokemuksia OAS:ista haluaisin lukea. Ihan kaikki jutut, vaikka olis kuinka hankala synnytys ollut. Olen toissynnyttäjä ja eka synnytys jätti traumat, siksipä nyt harkitsenkin OAS:iin menoa kunhan tämä toinen synnytys on ajan kohtainen. Ottavatko huomioon oikeasti...
  5. P

    Nokkosihottuma...vai mitä ihmettä??

    Pojalle ilmestyi eilen rintaan jotakin ihottumaa. On samannäköistä kuin vauvarokossa. Mitähän se on?? Ei tunnu kutiavan tai mitään. Viikko sitten laitettu 1-vuotisneuvolassa rokote (pentavac?), mitään muuta aiheuttajaa en keksi tuolle.. Soitan huomenna terveyskeskukseen, ellei katoa tuo.. Ja...
  6. P

    Siis miten tää on mahollista??? (verojuttuja)

    Tänään tuli postissa verolaput.. Oon ollu viime vuoden tammi-helmikuun perustyöttömyysrahalla ja loppuvuoden äitiys-ja vanhempainvapaalla, jonka määrä laskettiin tuosta työttömyysrahasta. Koko ajan veroprosentti ollu 20. Ja pitäis muka maksaa lisää veroja vielä!!! On tämä kummallista...
  7. P

    Vielä tätä; OYS vs. OAS

    Toivottavasti tuo OAS on oikein; Oulaskankaan AlueSairaala. Eli siis olen miettinyt tässä että jos menisin kakkosen synnyttämään OAS:iin kun OYS:ista hiton huono kokemus. Omalla kohdallani plussat ja miinukset molemmista: OYS +matkaa 2,5km -epiduraali=maataan sängyssä loppu synnytys...
  8. P

    Napalaskimon ph

    Onko kellään tietoa mitä oikeastaan tarkoittaa jos vauvan napalaskimon ph on ollut syntyessä korkea? Taustaa tästä; ponnistusvaihe kesti 1h33min ja vauvan sydänäänet olivat heitelleet puolisen tuntia ennen kuin imukuppipäätös oli tehty, päätökseen oli vaikuttanut uhkaava hapenpuute vauvalla...

Yhteistyössä