Hakutulokset

  1. P

    imetys ja vahva kipulääkitys

    Okei, nyt palsta saa kertoa mielipiteensä. Joudun tapaturman vuoksi syömään vahvoja kipulääkkeitä, sellaisia mistä sanotaan, että ei suositella imettävälle ja keskustele lääkärin kanssa asiasta. Kipulääkkeitä menee n. puolet maksimista ja tarvin sitä karkeasti arvioiden nyt ainakin viikon...
  2. P

    Parantuminen kaavinnasta

    Kauan menee parantumiseen kaavinnasta? Koska voisi aloittaa aktiiviset juoksulenkit/ratsastuksen yms? Ja tarkoitan kaavintaa, joka tehdään synnytyksen jälkeen ilman mitään keskenmenoa/keskeytystä tjms. Eli kauan menee parantumiseen?
  3. P

    Minkä ikäiselle voi kertoa mistä lapset tulevat oikeasti?

    Eli otsikko sen kertookin. Missä iässä voi selittää tarkemmin kysyvälle lapselle, mistä ne lapset oikein tulevat mahasta..?
  4. P

    Hevonen potkas!

    Ei elämän kevät!!! En tajua miten joku polle voi olla niin st******n molo, että kehtaakin potkasta päin. Nyt on käsi turvonnut ja jalassa jälki. Huomenna on mentävä lääkäriin... Raippaa ois kyl sellainen koni ansainnut :kieh:
  5. P

    Aamuyöstä hirveä herätys

    Olipa kiva herätä aamuyöstä. Lapsi oli kivunnut viereen ja PISSANNUT mun viereeni. Peitot/lakanat ja patjat, kaikki pissassa :kieh: Lapsi nukkui, eikä herännyt ollenkaan.
  6. P

    Yrjölän puuro koiralle

    Millaisia kokemuksia teillä on yrjölän puurosta koiralle tai eliminaatiodieetistä allergiselle koiralle? Meillä alotetaan syöttään riisi-kala-(mahd.rasva) sekoitusta ja mietin, hieman sekoitussuhdetta ja sitä paljon sitä pitää antaa.. Jos laitan 4dl täysjyväriisiä niin paljon pitää laittaa...
  7. P

    Sankarikoira

    Kyllä koiran hajuaisti on ihmeellinen. Juuri tänään koira löysi kaverini autonavaimet, jotka meni hukkaamaan koirapuistoon. Etsittiin 3 ihmisen voimin puolisen tuntia eikä löydetty, kunnes viimeisenä oljenkortena otin koiran ja laitoin sen etsimään. Sanoin koiralle vain etsi ja niinpä se...
  8. P

    Nuttriletti ja muut laihdutustuotteet

    Onko kukaan laihduttanut jollain laihdutustuotteella? Nuttriletit ainakin sisältävät ison kasan laktoosia. Muistelisin, että on joku toinenkin valmistaja, joka valmistaa samantyylisiä keittoja yms. Saman nimen alla on myös erilaisia voiteita, meikkejä yms. Tietääkö kukaan tuota toista...
  9. P

    Miesten vehkeet esittelyssä

    Kyllä noi vauvapalstalaiset nyt taitaa kaksplussan voittaa. Meneeköhän toikin nyt iltalehteen. http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1010877/tanne_pinoon_miesten_m_lkkukuvat_
  10. P

    SIIRIAVAIN HUOM!!!!

    Laita viesti mulle, en osaa laittaa sulle yv:tä, koska tallensin viestisi, enkä pysty kirjoittamaa "vastaa" osasta enää! LAITA SIIS JOKU VIESTI!
  11. P

    29.5 KERMA KÄYTÄNKÖ ja missä?

    Eli otsikko kertookin jo paljon. Mulla on 29.5 päiväyksellä oleva kerma. Olen avannut sen ja kaatanut mukiin. Kermasta oli hieman päällys rasvakököillä. Maistoinkin kermaa ja ei maistunut mitenkään oudolle. Nyt mietin, että voikohan tuota kermaa vielä käyttää? Ja jos voi niin missä? Olisi...
  12. P

    Kenestä et tykkää palstalla?

    -Kuka palstalla saa niskakarvasi pystyyn? -Ketä et voi sietää? -Kuka on ärsyttävä, sanoi mitä tahansa? -Onko yksittäisiä ärsyyntymisiä vai onko "pitkäaikaisia" ärsyyntymisiä? -Mitä teet jos ärsyttää? *Ja tässä ketjussa ei sitten haukuta ketään, kiitos*
  13. P

    MODEEET: Itsemurha ketju!

    HEI; MODET Katsokaa tuota itsemurha ketjua! Mikä on kivuttomin tapa lähteä omankädenkautta http://kaksplus.fi/keskustelu/t1229914 Moderoikaa tai poistakaa vallan. Ei ole asiallista keskustella helpoimmasta itsemurhasta!
  14. P

    Toiminta riitatilanteissa

    Yritän hieman kartoittaa ja saada keskustelua aikaiseksi, miten ihmiset riitelevät ja miten ratkaisevat konflikti tilanteita. Miten toimitte isoissa riitatilanteissa? Yritätkö selvittää riidan juurta jaksaen, pohtien syitä ja seurauksia kumppanin kanssa ja miettiä jatkotoimintoja? Päättyykö...
  15. P

    MLL:n lastenkaitsijarinki

    Onko kenelläkään kokemusta MLL:n lastenkaitsijaringistä pääkaupunkiseudulla? Kuinka olet pystynyt luottamaan siihen, että otat hoitajan, josta et tiedä hölkäsenpöläystä etukäteen. Et edes nimeä tai ikää. Eli pääkaupunkiseudulla ei voi enää peruuttaa hoitajan tuloa, jos hoitaja ei mielytäkkään...
  16. P

    Apua lastenhoitajaa tarvitaa!

    NYt iski paniikki. Mistä löytää hyvä lastenhoitaja hakemaan tyttö päiväkodista ja olemaan sen kanssa n. tunti ennenkuin pääsen töistä? Soitin MLL:n lastenkaitsijarinkiin ja on kyllä ihan *erseestä. Pitää sitoutua ottaan hoitaja, jonka kanssa ei ole edes puhelimitse puhunut!!! Meillä on iso...
  17. P

    Miksette tarjoa kahvia vieraille? -te jotka ette sitä tarjoa

    Eli kysyn nyt vielä teiltä, jotka eivät tarjoa kahvia vieraille, syytä, miksette tarjoa kahvia/teetä tjms.? Onko siihen joku erityinen syy? Ettekö välitä asiasta? Piheyttäkö? (ei meille tulla syömään-periaate). Unohdatte sen aina? Mitä mietitte, jos teille tulee sellainen vieras, joka on...
  18. P

    Annatteko Kahvia vieraille?

    Kuinka moni teistä tarjoilee kahvia/teetä/mehua tjms vierailleen? Entä jotain kastamista (keksiä, pullaa tjms.)? Itse tarjoan aina jotain vierailleni, mutta olen huomannut, että edes mun kaikki kaverit ei tarjoa mulle edes mitään juotavaa. (Ei edes lapselleni). Yksi oli jopa niin röyhkeä...
  19. P

    Nyt nukkumaan

    Dodi, hyvät kaksplus sisaret. Menkääs nyt nukkumaan, jotta jaksatte taas huomenna keskustella :) Mää ainakin meen. Öitä! :wave:

Yhteistyössä