Hakutulokset

  1. K

    Uiminen raskausaikana?

    minä oon kuullu että porealtaassa ei sais käydä,mihin lie perstuu :o kaikkea sitä :laugh:
  2. K

    siis mikä on tämä "alli-laihdutuslääke"??

    milloin saa reseptittä? onko vastaavia vielä markkinoilla ilman reseptiä....?
  3. K

    Jos mies jää kiinni pettämisestä ja sinä raskaana...

    pakkaisin kamani ja häipyisin,mitä se raskaus siihen vaikuttaa?
  4. K

    Hermot mene näiden kuukautisten kanssa

    Kyllä lääkäristä varmasti apua saa,rohkeasti sinne vaan :)
  5. K

    Netistä edullisia lasten vaatteita?

    Mistähän sitä netistä löytys edullisia lasten vaatteit? Muita ku h&m :D
  6. K

    IRC-gallerian päiväkirjat

    onpa tympeä juttu:( :hug:
  7. K

    Sisäisestä kauneudesta

    Ja olisko se että "rumilla" ei ole varaa olla vittumaisia mutta kauniilla on koska ovat niin kauniita. että siksi "rumillla ja läskeillä" ois sitä sisäistä kauneutta? Ei ole sit mun mielipide,kunhan pähkäilen :laugh:
  8. K

    Sisäisestä kauneudesta

    ei kai sisäinen kauneus ulkonäköön liity?
  9. K

    Mä en niinku silleen daa tajuu, etteikö joku musta tykkäis täällä, daa.

    Joo olen kuullut sarkasmista,sitä itsekkin osaan käyttää aika hyvinkin... Nykyajan ihmisistä ei vaan tiedä onko ne tosissaan...Kaiken laista porukkaa liikkuu nääs ;) :ashamed: :saint: =) ;)
  10. K

    Mä en niinku silleen daa tajuu, etteikö joku musta tykkäis täällä, daa.

    Kivittäkää ja lyökää kepillä?!!! Koita hoitaa pääsi kuntoon,ei ole normaalia kehoittaa toisia tuollaiseen saati ajatella tuollaista! Taidat olla aika lapsi vielä? Ei aikuinen normaali ihminen noin sano...Opetatko noin lapsillesikin?
  11. K

    Nina Mikkosen "faneille" :D

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  12. K

    Minkä näistä ottaisit`?

    Minkä rotuisen koiran näistä ottaisit mieluiten : collie pk, sheltti,valkoinenpaimenkoira vai welsh corgi? Spk:lle oon aatellu kaveria ;)
  13. K

    Uskaltaisko laittaa itte kotona raitoja?

    Tee vaan,itekki teen aina kotona,säästää paljon ja ihan samanlaiset saa itekki tekemällä... Foliolla tai jollain vain "suojaat" raidoitetun kohdan ettei tartu semmoisiin kohtiin mihin ei tarvi ;)
  14. K

    apua?

    Otan osaa... aika parantaa, unohtaa ei koskaan pysty eikä tietenkään tarvikkaan... Koittakaa pärjätä,kyllä se ajan kanssa :hug:
  15. K

    Ootteko käyneet ostamassa sittarista 3 pakettia pamperseja 25?:lla?

    Voisin muuten mutta pampperssit on huonoja...Liberot on paljoooon parempia...Ainakin housuvaipat,teippivaipat on ehkä pampperssilla parempia.... :saint:

Yhteistyössä