Hakutulokset

  1. E

    Masuasukin nimi

    Tätä on kutsuttu bébéksi johtunee ranskan kielen sanasta lapsi... :heart:
  2. E

    pinoon äidit jotka syntyneet -86

    Jep, syntynyt -86. Eka vaavi masussa, lähtölaskenta 1.4 :)
  3. E

    Miehesi nimi?

    Ville Johannes
  4. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Rouva Pikkumyylle jaksamista ja halirutistuksia :hug: Voi kunpa voisin jotenkin helpottaa oloasi. :'( Miracle: Toivottavasti et oksaa alttarille tai muuten häiden aikana. Muista aamusta asti napostella jotain pientä että pysyy sokeri kuosissa ja pahan olon tullessa poistut vaan tyylikkäästi...
  5. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Ventti: Mä kärsin matkapahoinvoinnista jos kuljen junalla tai bussilla. Oon kumminkin löytäny yhen helpotuksen siihen. Apteekissa on ainakin joskun myyty sellasia froteisia rannekkeita joissa on sisäpuolella sellanen muovinen nylpyrä. Rannekkeet tulee laittaa sillee että toi nylpyrä on ranteen...
  6. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Tilia Cordata: Mun pomo on lapsia vihaava viimeisen päälle business-nainen, jonka mielestä lapset on este ja hidaste. En siis kerro vielä piiiitkään aikaan. Saapahan sitten arvuutella kun meen vatta pystyssä, enkä sille kerro mitään. Meillä tärppäs ekasta ovulaatiosta pillereiden jättämisen...
  7. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Äitikompleksi: Synnytys jännittää ja en halua edes ajatella sitä vielä. Haluan nyt nauttia ihanasta raskaudestani ja sitten kun on aika synnyttää niin toivon sen ajan vaan tulevan ja menevän kivuttomasti ja nopeasti. ).( Tänään töissä työkaverit otti huomioon mun tupakoimattomuuteeni ja...
  8. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Menen kanssa ottamaan kuvia masukista. Oikeesti aivan mahtava idea!!! Jouduin tänään pitään työhousujen nappia auki. :ashamed: Painoi muuten niin vietävästi. Vuoron päättyessä hain kokoa isommat housut.. Onneks paita ja liivi on työvaatteissa väljää mallia, joten masu menee sinne piiloon...
  9. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    rimata; Voi, en lannistunut. =) Tuntuu muutenkin että oon tarmoa täynnä. Laala; Samanlainen olotila täällä. (Tota työvaate-episodia lukuunottamatta.) Ollaan vain iloisia ettei okseta ja muutenkaan tunnu 'raskaalta olla raskaana'.
  10. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Rimata Aattelin suostua moiseen koska yksityisellä ilmaiseksi sitä tarjoavat. Toki nyt sitten vähän ristiriitaisia tunnelmia. No... täytyy vain uskoa ja toivoa parhainta. Toisaalta jos siellä on jotain häikkää niin sen haluan kyllä etukäteen tietää. Usvametsän neito: Sukupuolen selvittäminen...
  11. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Ihana lukea kun tosi monella tuntuu etenevänä hyvin. Oon tosi iloinen teidän puolestanne! :flower: ONNITTELUT Gardenialle! Itku on taas herkässä.. :'( huh huh.. Moiks uusille :wave: Tänään oli tosiaan se eka nla ja siellä tuli ihan uskomaton määrä uutta tietoa. Onneksi suurin osa...
  12. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Eka neuvola muutaman tunnin kuluttua. Jännittää tosi paljon. Toivottavasti neuvolantäti olis mukava. Fiilikset on edelleenkin erittäin hyvät. Ei etomista ollenkaan. Rinnat paisuu jo nyt, kohta täytyy varmaankin mennä liivikaupoille.. Herkkyyttä ja känkkäränkkäpäiviä tosin ilmaantunut. Kodin...
  13. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Moikka kaikille minunkin puolesta. Itse olen kanssa tutustumassa tähän odotuksen maailmaan. Tuntuu vieläkin melko epätodelliselta pienen ihmisen kasvu sisälläni. Esikoisemme lähtölaskenta sijoittuu tuohon huhtikuun alkuun eli tarkalleen 2. päivä. Olen onnekseni säästynyt pahoinvoinnilta...

Yhteistyössä