Hakutulokset

  1. C

    Missä kaikki lääkäritarinat?

    Odotan into pinkeänä :p
  2. C

    Kuka suunnittelee yläkerran?

    I.N.N.O.
  3. C

    Minkä värinen on teidän vessa?

    Meillä on lähes musta (tod. tumma harmaa) lattia, jossa kiiltävä 30x60 laatta. Seinät maalattu pariastetta vaaleammalla tummanharmaalla Tikkurilan Tunto karhealla maalilla. Katto on maalattunpari astetta vaaleamman harmaalla kuin seinät. Ovi, lattialistat, lavuaari, pöntto, kiintokalusteet, taso...
  4. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Meillä tää etusivun keittiö. http://www.ykkoskeittio.fi/pages/
  5. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Onnea uuteen ihanaan kotiin susannika75! :flower: =)
  6. C

    Minkä väriset kalusteet?

    Tässä kuva Oulun asuntomessuilta http://www.asuntomessuopas.fi/images.aspx?path=4;499;790 Kahvinvärinen seinä tosin puuttuu mutta sälekaihtimet on sellaiset niin kuin kuvailt + valkoinen seinä
  7. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Heipat kaikille! =) Meillä talo valmistui viime huhtikuussa. Ihana on ollut asustaa uudessa ihanassa omassa kodissa :heart: Ensi kesänä alkaa kaikki pihahommat - asfaltti, laatat, nurmikko, istutukset, parveke, aita ja ja ja... Meep Kyselit kokemuksia tapetti+lasi välitilasta. Noh meillä...
  8. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Meillä mies toimi päärakentajana, pääsuunnittelijana ja vastaavana mestarina (RI). Ajoittain kaupungin rakennusvalvontaviranomaiset kävivät tekemässä katselmuksensa. Myös työnjohtajat tekivät omat tarkastuksensa. (kaupungin vuokratontti) Tässä pätkä eräältä rakennusvalvontasivustolta...
  9. C

    Mitä maksaa suurinpiirtein ihan suora perusporras?

    umpi / avo / puu / laatalla / lasikaide / gyproc-kaide / puukaide ? 2000-6000?
  10. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Raksa on muuttunut vihdoin kodiksi. Muutettiin sunnuntaina 2 pv. stten B)
  11. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    mammana meillä on myös puukiuas. Ollaan juteltu rautakauppojen myyjien kanssa miten olisi hyvä kiinnittää ja saumata laatat palomuuriin puukiukaan taakse kun puukiuas kuumuu eri tavoin kuin sähkökiuas ja laatat eivät välttämättä pysy niin hyvin seinässä. Kaikki ovat sanoneet että...
  12. C

    Ikkunat lattiaan saakka tai lähes lattiaan - miten tehdä kalustus?

    Hei, meillä talo vielä rakennusvaiheessa, mutta olemme suunnitelleet huoneet niin, että lattiaan asti ulottuvien ikkunoiden eteen ei tarvitse laittaa huonekaluja. Ovat meidän mielestä tyylikkäimmillään jos niiden edessä ei ole mitään. Ovat itsessään kuin tauluja =) :heart:
  13. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Hyacinth tedän talosta tulee jotenkin mieleen ystäväni talo. Hän kyllä asuu rintamamiestalossa, mutta sisustus on myös värikäs ja ihanan persoonallinen. Minua aina hymyilyttää kun hän puhuu, että heidän portaat ovat kissankellonsiniset tai seinä ruusunpunainen :heart: Jotenkin tuntuu, että...
  14. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Ja tämäkin, aivan liian kova ja karhea - Meillä on Tunto karhealla koko vessa ja keittiön seinä. Murmelistakin oli varmasti kiva kuulla kommenttisi.
  15. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    No voi hyvänen aika. Kaide tulee tällä tavalla. http://www.puupeukalo.fi/img/porras10_2.jpg Seinään ei tule pyöröpuuta vaikka se sinusta miten hyvä asia olisikin ja kaiteen päälle tulee lauta ja pyöröpuu vaikka sillä ei sinun mielestä mitään virkaa olisikaan. En ymmärrä miksi töksäyttelet omia...
  16. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Hyacinth ja mammana heh vai kummia unia te näette :D Mä olen raksalta tullessa aina niin kuitti, että nukun ku tukki. On niin syvää unta ettei siinä unia paljon kattella :o Meirami onhan se kaiteen päällä oleva pyöröpuu tavallaan "turha" mutta haluttiin se keventämään ilmettä. Meillä on...
  17. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Kiitos kaverit tsempistä! =) :heart: Sitä tarvitaan. On tämä homma tosiaan onneksi jo voiton puolella. Laatoitukset on kohta valmiit. Viikonloppuna ois keittiön asennus ja ensiviikolla tulee loput kiintokalusteet (eri firmasta kuin keittiö.) Laminaattia on vielä asentamatta, sauna...
  18. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    mammana teillä sentään on viikonloput vapaana. Meillä ollaan arkena raksalla joka päivä töiden jälkeen, sekä la ja su 7.00-21.00, vapaita ei ole. Tätä tämä on ollut syksystä lähtien. Kesällä oltiin raksalla 7.00-22.00 joka päivä.. |O Minä olisin vapaapäivien kannalla mutta miehen mielipide on...
  19. C

    "Raksalesket" pino II. Myös uudet mukaan!

    Kuulkaas nyt kanssasisaret - mua on alkanut jurppia koko rakentaminen. Mua ei kiinnosta sitten yhtään. Mitä tälle voi tehdä? Tekis jostain syystä mieli vaan asua vuokralla ja that´s it. Ei tee mieli iltaisin töiden jälkeen mennä raksalle. Mä oon puhallellu jo pari viikkoa ja tää ei mee ohi...
  20. C

    Keittiö

    Tehdään pitkästä. Meille tulee tää http://www.ykkoskeittio.fi/pages/ Välitila ja seinä kaappien yläpuolella on maalattu Tikkurilan tunto karhealla väri savikivi. Välitilaan tulee lasi maalin päälle. Toimitus kyökillä n.6-7 vko:a. Lieskariksi tulee Lapetekin Venta...

Yhteistyössä