Hakutulokset

  1. L

    Kouvolan seutu

    Me oltiin kahdestaan Lunan kanssa tänään :laugh: vähän on hiljaista ohjaajien mukaan ollut.. Nina-78 tapaamiset on siellä sisatiloissa, pentsojan perhepuistossa!
  2. L

    Kouvolan seutu

    Me voitaisiin Lunan kanssa tulla tänään...
  3. L

    Kouvolan seutu

    Me tullaan kanssa tänään käymään pentsojalla, mutta Luna nukkuu juuri päikkäreitä, että sitten kun heräilee, niin lähdetään :)
  4. L

    Kouvolan seutu

    juu, nähdään:)
  5. L

    Kouvolan seutu

    Mie en tiedä kanssa, milloinka se vauvatapaaminen nyt on, mutta huomenna ei kyllä päästä, niin voitais tänään käydä kattomassa, onko siellä ketään, sippuhan nyt ainaskin yrittää tulla. Tule sinäkin Dior tänään jos vaan pääset :)
  6. L

    Kouvolan seutu

    Mooi Mä en valitettavasti pääse iltatapaamiseen, mutta muille oikein hauskaa ruokailua :p Tervetuloa mukaan uudet äipät, ja koitellaan nähdä pentsojassa. Meilläkin 1 v synttärit lähestyy.. Anne ja Luna
  7. L

    Mikä näistä nimistä?

    Luna :heart:
  8. L

    Onko kellään kokemusta lidlin lastenvaipoista?

    Me ollaan kaikki merkit testattu ja Lidlin vaipat on parhaita. Ja extrana tulee vaan edullinen hinta. Todella tyytyväisiä käyttäjiä ollaan ja likka on 11kk.
  9. L

    Äidit vm 88

    Täällä kanssa yksi vm. 88 :wave: Meidän prinsessa on 11kk :heart: Kouvolassa asutaan.
  10. L

    Kouvolan seutu

    Me ei tänään keretty vauvikseen, muiden menojen takia, mutta ensi viikolla taas :) Tervetuloa mukaan Mintzki83. Minä olen 21 v, ja miun prinsesssa on pian 11kk :heart:
  11. L

    Kouvolan seutu

    Me tullaan kanssa perjantaina =) ja oli siellä viimekin viikolla ihan kivasti porukkaa.. AnnejaLuna
  12. L

    Kouvolan seutu

    Hirmusesti onnea Sippu :heart: AnnejaLuna
  13. L

    Kouvolan seutu

    hyvää uuttavuotta kaikille :) Tervetuloa mukaan vaan Kalaranta ja melluli, kiva saada uusia tuttavuuksia. Minä ilmottaudun mukaan syöminkeihin, mulle käy oikeastaan milloin vaan, että lyökää te muut joku päivä lukkoon. Ja perjantaina tullaan kanssa pentsojaan, oikein odotettu jo, että aukeaa...
  14. L

    Nimileikki 2., kumpi parempi?

    EETU VILJO EELI JONNE AKU AAMOS LASSI MIRKO TINO ELVI ELLA OONA AULI KIRSI NEA MINJA ESSI SONJA ANNI EMMI =)
  15. L

    Kouvolan seutu

    Minä voisin sitten hoitaa tuon piparipuolen. Piparit on jo leivottu, mutta koristelu vielä uupuu :) Perjantaihin sitten! ~Anne ja Luna
  16. L

    Vauvan paino ja pituus 5kk iässä?

    Meillä tytteli 6580g ja 67,5 cm, täysimetyksellä vielä mennään, parin viikon päästä aletaan soseita maistelemaan :)
  17. L

    Kouvolan seutu

    Meillä oli tänään 5kk neuvola ja saatiin kanssa reiteen piikki. Hampaita on myös tulossa ja se sattuu :o Tullaan näillänäkymin perjantaina Pentsojaan :) Anne ja Luna
  18. L

    Kouvolan seutu

    onko joku aika huomenissa, jos on tulijoita pentsojaan =) ? Uskaltaudu ihmeessä mukaan pieniananas, en ole itsekkään koskaan vielä ollut, mutta innolla odotan tapaamisia :)
  19. L

    Kouvolan seutu

    Onko huomenna petsojaan menijöitä? Me voitaisiin Lunan kanssa tulla ensimmäistä kertaa katsastamaan paikka ja tutustumaan muihin äiteihin :) Anne

Yhteistyössä