Hakutulokset

  1. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Voi kamalaa Hopeinen Kuu! Toivottavasti paranet nopeaan ja saat kaikki palautettua takaisin normaaliksi. Oikein paljon voimia tulevaan koitokseen! Halaus! Ja me odotetaan sua täällä, kun taas haluat tulla tänne meidän kanssamme!
  2. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    No kuulostipa kivalta kesälomareissulta Hopeinen Kuu! Ja paino pysyi samassa, se on kyllä lomalle todella hyvin :) Mulla sitten paino ponnahti 74kg, kun koko viime viikon herkuttelin. Ilmat olivat niin ihanat, niin jäätelö maistui. Nyt sitten tiukka viikko edessä, paljon liikuntaa ja ruokaa...
  3. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Paino siinä 72kg pintaan. Toki tänään tuli syötyä jäätelöä, suklaata ja karkkia :ashamed: No tietää taas tiukkaa viikkoa. Nyt alkaa jo pudotus näkymään ja pienempiä vaatteita saa taas ottaa kaappiin, ne kun sopivat :) Ihanaa, tästä on hyvä jatkaa.
  4. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Paino pikkasen päälle 73kg, niin tavattoman hidasta on, mutta suunta oikea. Eikun jatketaan! Tällä viikolla kamppaillut mielettömän sokerihimon kanssa. Onneksi voitin ja sokerit pysyivät kaukana. Johtuikahan viime viikonlopun mässäilyistä? Kun muutama viikko meni hyvin, ku oli ilman, eikä...
  5. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Toivotaan ihanaa lomaa Hopeiselle kuulle! Ja ei lomalla tarvitse olla niin tiukkana, pitäähän sitä nauttiakin elämästä! :) Täällä oli oikein herkuttelu viikonloppu takana. Tuli syötyä vaikka ja mitä sekä juotua. Tämän olin itselleni jo laittanut kalenteriini, sillä meillä oli tytön juhlat...
  6. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Paino tänä aamuna 74kg, yes! En ole hetkeen ollutkaan tän painoinen. Nyt jo vaatteet sopivat paremmin päälle. Tämä taas auttaa jaksamaan. Viikonloppuna meille tulee parikymmentä tuttua grillailemaan ja silloin kyllä nautin kaikkea, nam! Kuinkas Hopeisen Kuun loman odotus? Ette aivan vielä...
  7. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    No äitienpäivä kostautui :( Söin ravintolassa todella terveellisen annoksen ilman kastikkeita, mutta jälkiruuaksi söin jäätelöä ja sitten vielä jatkoin karkeilla :ashamed: Ja mitä tapahtui painolle, no se nousi 1,2 kg. Ei voi olla totta. Kun kumminkin kalorit jäi paljon alle sallitun. Eikä se...
  8. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! Tänään mennään syömään ulos ja aattelin kyllä jälkkärinki itselleni suoda :p Huomenna sitten taas jatkuu tiukempi linja.
  9. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Voi Hopeinen Kuu, sun loma on ihan kohta. Olis niin kiva mennä jonnekin. Miehelläni viikon loma kesäkuussa ja silloin olisi kiva lähteä jonnekin :) Täällä menty niin kuin pitääkin. Paino vain tippuu hirveän hitaasti. Nyt paino vähän alle 75kg. Alle 70kg olisi kiva heinäkuussa tai elokuussa...
  10. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hienoa Hopeinen Kuu! Ja mites Leijona76? Täälläkin todella hyvä viikko takana. Ei sitten yhtään ylimääräistä ruokaa tullut syötyä. Liikuntaakin hyvin :) Ehkä kilo pois painosta, ainakin tuntuu vyötärö kaventuneen. Nyt sitten toinen samanlainen viikko tähän perään ja alkaa jo näkyäkin. Ja nyt...
  11. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hei täällä taustalla ollaan :) Olen lukenut teidän juttuja, mutta oma laihis on ollut yhtä tuskan taivalta. Ensin saan viikon aikana painon tippumaan ja jo seuraavalla viikolla, saan sen nostettua takas alkuperäiseen |O. Paino on nyt jotain 76kg ja taas yritetään. Nutrausta harrastan vain...
  12. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hopeinen kuu, varmaan on parasta olla ainakin hetken normaalilla terveellisellä ruualla. Ja tuo painonvartiat on hyvä apu, mitä enemmän pisteitä-sitä enemmän kaloreita. Paljon kuituja, täysruislaivästä ym, niin suoli pelaa. Hurjan kävelylenkit olet kyllä vetäissyt! Nykyään suositellaan...
  13. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Tervetuloa mukaan evvk! Tuo nutraus on helppoa, kun ei tarvitse miettiä mitä syö. On valmiiksi pussit ym ja itse ainakin tykkään niistä. Ainut ongelma perheellisenä, on ne muut ja heille keittäminen. Nyt yritän normaalilla ruokavaliolla, kun mulle ei oikein sopinut tuo täysnutraus. Kilot...
  14. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    No moi! Täällä on mennyt hyvin, huonosti ja hyvin huonosti. Nyt taas yritetään saada kiinni motivaatiosta ja jatkaa matkaa. Paino tällä hetkellä 75,5kg eli tammikuun alusta -3kg. Ei mikään huima suoritus, kun ottaa huomioon, että ekalla viikolla tippui 2,3kg. Nooh näillä mennään. Olisi...
  15. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Painoni pääsi sitten nousemaan takaisin aloituspainoihin, huoh! No jospa tuosta ottaisi oppia. Ei ne kilot lähde tuollaisella syömisellä tai edes pysy poissa. No tämä viikko on mennyt paljon paremmin. Kävelylenkkejä joka aamu ja siihen lisäksi 2h circuit, 1h spinning,1h juoksulenkki sekä 1h...
  16. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Äiskä -73 sekä Champion hienoja pudotuksia! :) Hopeinen Kuu, olisko hb alhainen, se ainakin väsyttää? Mulla meni koko viikko ihan pyllylleen. Siis söin vaikka ja mitä ja se näkyy puntarissa. Melkein samoissa aloituslukemissa :ashamed: No maanantaina taas aloitetaan uudella innolla. Onhan...
  17. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Täällä mennään joka toinen päivä hyvällä draivilla ja joka toinen huonolla:mad: Kun sais itseä kunnolla niskasta kiinni. No alaspäin mennään.. Nyt olen ollut jo reilu kaksi viikkoa kevyemmällä ruualla ja jo tuntuu, että maha tulee täyteen vähemmästä. Mikä on mun suurin ongelma, voisin syödä...
  18. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hopeinen Kuu, olet kyllä suositun ketjun aloittanut :) Ja kiitoksia tsempistä, sitä taidetaan tarvita nyt. Mä olen tavattoman kärsimätön ja siksi mulla ottaa pannuun, kun en ikinä pudota mitään mahtavia kilo-pudotuksia viikossa. No tiedänhän mä sen, mutta aina sitten vähän latistaa intoa, kun...
  19. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Champion, hieno pudotus kahdelle viikolle. Itse en kyllä pääse samoihin lukemiin, mutta mulla on aina nuo kilot ollu tosi lujassa. Tänään olen ollut koko päivän nutreilla, paitsi lisäksi söin rahkaa 150g ja marjoja. Ja kova nälkä on. Olen tottunut syömään niin paljon :ashamed: Tänään...

Yhteistyössä