Hakutulokset

  1. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Moikka! Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu ja hirveesti tullut uusia :) Tanja12 kiitos kysymästä, hyvää kuuluu! Puoliväli lähenee, nyt viikkoja 18+5. Mulla on ollut tosi helppo tää raskaus. Ei pahoinvointia eikä muutakaan vaivaa. Mahakin niin pieni ettei sitä juuri huomaa. On...
  2. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Hankinnoista, oon parit potkarit ja sukat ostanu. Aika paljon tyttöjen jäljiltä on vaatteita mut jos poika tulee menee vaatevarastot uusiksi :D Toki ostan uusia varmasti vaikka tyttö tuliskin. Mulla on ti ultrakuulumisista. Vähän jo jännittää. Eilen...
  3. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii voi harmi! Olisin jo toivonut teillekin sitä plussaa. rakastava äiti hienoa että kaikki hyvin ultrassa! Toivottavasti pahoinvointi helpottaisi pian. Mulla olis ti se ultra. Eilen kävin verikokeissa seuloja varten. Toivottavasti kaikki olis ok.
  4. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti toivottavasti sulla olo helpottaa pian! Kurjaa olla niin huonovointisena ja sitte vielä lapset hoidettavana. Kyllä me kysytään sukupuoli rakenneultrassa, ollaan kysytty aiemmissakin, esikoiset tosin ei sanonut ku ei ollut täysin varma.niin ei alkanut arvailemaan. Nyytikkii...
  5. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Niin ja tsemppiä kaikille! Toivottavasti kaikki pääsee pian yrittämään ja kovasti tärppionnea! :)
  6. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Mä täällä kans vähän kurkin tuolta odotuspuolelta :) Paljon tänne tullut uusia :) annimaria93 eikä! Tosi kurjaa tommonen että luvataan ja sitten jänistetään. Saisi nyt jo mies pitää luöauksensa. Oon täällä välillä käyny lukemassa ja huomasin että nyytikkii on kadonnut jonnekin? Toivottavasti...
  7. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Vilmuska tsemppiä! Toivottavasti toisellakin pienellä olisi kaikki hyvin. Onnea hyvistä ultrakuulumisista ketkä niitä saanut! Itse joudun odottelemaan vielä parisen viikkoa. Ihania vauvamasuja! Pitäis itselläkin jakssa laittaa. Maha turvonnut jo sen verran että oon alkanut mammahousuja...
  8. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Me asutaan 116neliöisessä kolmiossa. Tää on paritalon puolikas ja hyvin mahdutaan vaikka makkareita on vaan kaksi. Lapsilla on niin iso huone että sinne kyllä mahtuu vielä yksi lisää. Toukka16 meillä on kans matkaa sairaalaan reilu 200km ja kieltämättä vähän jännittää tuo matka. Tällä kertaa...
  9. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Alainne voi ei, pahoittelut! Kovasti voimia! Mulle iski kauhea kurkkukipu ja joka paikkaan särkee. Kuumetta ei kuitenkaan ole. Muta en meinaa pystyssä pysyä. Ja täytyisi illalla mennä esikoisen vanhempainiltaan. Mitenhän huomisen työpäivän käy. Olisi aamuvuoroon meno, saas nähä pystynkö...
  10. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Vilmuska kovasti tsemppiä! Toivottavasti b-vauvalla ei ole mitään vakavaa. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Omaan napaan ei erikoisia. Laittelin eilen töissä vapaatoiveita ylös tota nt-ultraa, neuvolalääkäriä ja oman terkkarin aikoja varten. Kyllä vähän työkaverit kummasteli kun...
  11. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Voi ei irelia! :cry: Kovasti voimia!
  12. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nt-ultra mulla on lokakuun alussa :) kiva laitella noita vapaatoiveita töihin ku tässä alussa nyt paljon käyntejä. On se Nt-ultra, neuvolalääkäri ja sit vielä omalle teekkarien seuraava aika. Ihan vielä en kuitenkaan töissä halua tästä kertoa
  13. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii ihanaa, onnea uuteen kotiin! Ihanalta kuulostaa ja paljon tilaa :) blomma ihanaa! Toivottavasti vahvistuu! rakastava äiti mulla tulee välillä kans valkovuotoa reilustikin että pitää käydä tarkistamassa onko verta. En usko että on hätää :) Kävin tänään siellä neuvolassa. Varailtiin...
  14. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Eka neuvolakäynti takana. Hirveesti tuli taas lappuja mukaan. Varattiin nt-ultraan aika ja se on lokakuun alussa :) Myös neuvolalääkäri ja seuraava oman terkkarin aika varattiin. Kiva töihin laitella koko ajan vapaatoiveita :D Käytiin myös kurkkaamassa ultralla masuun. Ja siellä pieni...
  15. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Mustakaan ei oikein päivittäjäksi ole. Voihan sen ryhmän tietysti perustaa ja päivittää sitte joku kuka haluaa siihen ruveta :) ellieamanda mulla oli just tollasta ruskeaa vuotoa n.viikko ennen plussaa ja kiinnittymisvuotoa se tais olla. Sitä kesti joku 6päivää.
  16. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    Mä oon myös syöny ihan normaalisti ravintolassa. Ihana kun ei tarvi ite laittaa vaan saan valmiina. Kahvi täälläkin alkanut tökkimään. Kylässä kyllä se kuppi menee mutta kotona en saa alas. Saas nähä tuleeko sama kun kuopuksen raskausaikana, ei tarvinut kun avata kaappi missä kahvi on niin...
  17. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti mulla on viikkoja nyt 7+3(laskurin mukaan). Huomenna on neuvola ni katotaan muuttuuko. En oo käyny vielä varhaisultrassa, meillä on neuvolassa ultralaite mut sitä ei oikeesti sais käyttää ku ne kellä koulutus siihen. Eikä neuvolan henkilökunnalla kellään ole, paitsi...
  18. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti ihanaa! Kovasti onnea! :love: Tanja12 voi ei :( toivottavasti miehen mieli muuttuisi. Kovasti jaksuja :) Se odotuspino meille ois kiva. Kuhan saadaan lisää porukkaa tuonne odotuspuolelle :)
  19. E

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Syyskuussa*

    MeaMinnis kovasti voimia!
  20. E

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii eikä! Ihan epistä :( toivottavasti ens kierrosta onnistuu! Niin ja onnea talokaupoista :)

Yhteistyössä