Hakutulokset

  1. M

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    Tullaan mukaan sitten tänne taaperopuolelle, vaikka vauvapuolelle ei ehdittykään :wave: mm73, toinen 27.7. (la 27.7. !) poika, 3490 g ja 49 cm. Nyt rapiat 71 cm ja 8 kg, yksivuotisneuvolaa odotellessa.
  2. M

    Mikä on mielestäsi sopiva ikäero?

    Meillä eroa tuli 4 v 10 kk. Yksi keskenmeno tuli väliin, silloin eroksi olisi tullut n. 4 vuotta. Olen oikein tyytyväinen pitkään ikäeroon. Mustasukkaisuusasetelma on helpompi, kun kiinnostuksen kohteetkin ovat aika erilaiset. Viisivuotias osaa jo jonkun verran odottaa ja ymmärtää toisten...
  3. M

    Huutaen/itkien nukkumaan, 6 kk

    Olen samaan mieltä Anin kanssa. Meillä ongelma oli se, etten pahimpina huutoaikoina enää oikein tiennyt kuin rinnan, joka lasta auttaa. Ja sekään ei aina... Sylissä riuhtoi ja huusi aivan samalla lailla kuin yksin sängyssäkin. Mutta ajattelin nyt tulla kertomaan, että me aloitimme extempore...
  4. M

    Huutaen/itkien nukkumaan, 6 kk

    Kauniskuu, tsemppiä myös teille - niihin kaikkiin yrityksiin! Ehkä mekin keksimme jonkun keinon tai sitten lapsemme fikuina tyttöinä ja poikina lopettavat huutelut, kunhan heistä siltä tuntuu... Myös meidän pojan kanssa oon ajatellut juuri tuota, että hän on osoittanut monet...
  5. M

    Huutaen/itkien nukkumaan, 6 kk

    Meillä on 10 kk ikäinen poika, joka on lähes aina huutanut ennen nukahtamista ellei ole ollut tissi suussa. Tätä oli jo vauvana, eli aina kun alkoi väsyttää, alkoi huuto. Hän huutaa kuin transsissa, siihen ei vauvana auttanut edes rinta. Huusi kunnes nukahti. Huutoa sai vähän lyhennettyä, kun...
  6. M

    Turvotusta ja tulehdusta välilihassa ja ulkosynnyttimissä

    Lääkärissä käyty ja kyseessä on rauhastulehdus. Jokun rauhanen on siis ärtynyt, tulehtunut ja turvonnut. Ei liity episiotomiaan, sukupuolitauteihin, hiivaan tms. gynekologiseen vaivaan. Tämmöistä siis. Tiedoksi, jos jollain tulee samanlaisia oireita.
  7. M

    Turvotusta ja tulehdusta välilihassa ja ulkosynnyttimissä

    En ainakaan usko. Vaiva ollut kuukautisten lopusta asti, eli n. viikon. Ovis on ollut vähän hakusessa, mut luulisin että se on ihan näinä päivinä. Tietty hienoo jos olisin. Itse mietin oisko joku tulehdus voinut alkaa kuukautisten aikana.
  8. M

    Turvotusta ja tulehdusta välilihassa ja ulkosynnyttimissä

    Onko kellään kokemuksia tulehduksista tai turvotuksesta välilihan ja ulkosynnyttimien alueella? Mulla ollut nyt n. viikon turvotusta välilihan ja ulkosynnyttimien alueella, ainoastaan oikealla puolella. Olen menossa lääkäriin ensi viikolla, joten eiköhän siellä saada joku selvyys. Olis vaan...

Yhteistyössä