Hakutulokset

  1. M

    1-vuotis valokuvaus helsingissä! kokemuksia?

    Hei En tiedä kuuluisiko tämä tänne, mutta.. =) Onko kukaan käyttänyt lastaan 1-vuotis valokuvassa jossakin päin helsinkiä, esim. malmilta löytyykö valokuvaamoa? Minkähintaista ollut? Mitä hintaan sisältyy? Millainen kuvaaja? Nuorempi poika täyttää kohta 1v. ja valokuvassa haluaisin...
  2. M

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ??

    no just, eka lause piti tulla vain kerran... :laugh:
  3. M

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ??

    sama lause tuli turhan monesti... :laugh:
  4. M

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ??

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ?? KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ?? KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ?? siinäpä se jo otsikossa olikin... eli keravalaiset huom!!! kertokaa millainen kaupunki kerava on asua? olemme katselleet asuntoa sieltä, läheltä juna-asemaa, koska itse joutuisin...
  5. M

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ??

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ?? KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ?? siinäpä se jo otsikossa olikin... eli keravalaiset huom!!! kertokaa millainen kaupunki kerava on asua? olemme katselleet asuntoa sieltä, läheltä juna-asemaa, koska itse joutuisin kulkemaan junalla töihin hkiin...
  6. M

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ??

    siinäpä se jo otsikossa olikin... eli keravalaiset huom!!! kertokaa millainen kaupunki kerava on asua? olemme katselleet asuntoa sieltä, läheltä juna-asemaa, koska itse joutuisin kulkemaan junalla töihin hkiin. asuntojen hinnat ovat vähän alhaisemmat kuin esim. vantaalla. perheessämme on...
  7. M

    KERAVA -hyvä paikka asua ja elää ??

    siinäpä se jo otsikossa olikin... eli keravalaiset huom!!! kertokaa millainen kaupunki kerava on asua? olemme katselleet asuntoa sieltä, läheltä juna-asemaa, koska itse joutuisin kulkemaan junalla töihin hkiin. asuntojen hinnat ovat vähän alhaisemmat kuin esim. vantaalla. perheessämme on...
  8. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    tä: puolivuotiaana ruuat vaihtavat osia, eli kiinteitä menee (pitäisi ainakin) enemmän kuin maitoa. riittävä maitomäärä 6kk ja siitä eteenpäin on 5-6dl vuorokaudessa..
  9. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Tervehdys! Oisko kellään tietoa, mistä saisin ostettua graco cosmic-turvaistuimeen turvavyön pehmusteen siihen osaan missä lukkopesä on? Eli alapään kohdalla...
  10. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Meilläkin vanupuku käytössä, body, housut, sukat ja hattu. Ja ukko makuupussin sisällä. Vieläkö täällä on imettäjiä? Mä imetän vielä, kiinteiden lisäksi. Ja öisin syödään edelleen 2-4kertaa... Mulla ei ole vieläkään alkanut kuukautiset... tosin en valita! Ei niitä niin ikävä olekaan :D...
  11. M

    1- vuotias lentokoneessa (ja bussikuljetus lomakohteessa)?

    Tervehdys Mulla kokemusta kun poju oli 1v3kk, jolloin lensimme suomesta usa:n, kansasiin. Jouduimme vaihtamaan kaksi kertaa konettakin ja new yorkissa myös lentokenttää.. taksilla hurautettiin toiselle lentokentälle. yhteensä lentämistä tuli noin 13-14 tuntia ja poika oli meidän sylissä tai...
  12. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    5kk neuvolassa käyty =) paino 8.340kg pituus 68cm piikki tuli ja poika sai paljon kehuja! ja äiti oli ylpeä pojastaan :heart:
  13. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Sinisin83 laitoin sulle yv:ä... =)
  14. M

    Te Jotka Olette Kaksi Lasta Synnyttäneet ?

    Eka kesti 6h, josta ponnistus 17min. poika 3310g, 48cm,pipo 36cm.ilokaasu+epiduraali. toka 6h, josta ponnistus 3min. poika 3836g, 50cm,pipo 36,5cm. ei kivunlievitystä.
  15. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    pieni kommentti vain tohon rotavirus-juttuun... ei siitä nyt ainakaan haittaa ole! ei sitä turhanpäiten oteta mukaan rokotus ohjelmaan!
  16. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Ihan vaan pikaseen... Poju sai kaksi hammasta nyt vkon sisällä!! Molemmat alaetuhampaat puhjenneet =) Ensi vkolla 5kk neuvola, päivitän sitten kuulumiset! mammatuu ja poju huomenna 5kk :heart: PS. Olen muuten koukussa facebookiin... :ashamed:
  17. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    zizilisko: meille tuli. eikä aiota osallistua... en halua yhteenkään ylimääräiseen tutkimukseen/rokotukseen/nielunäytteenottoon viedä pojua... meillä taas öisin syödään noin 3-4 kertaa... kiinteitä maistellaan jo aika kivasti, neuvolan ohjeen mukaan 1krt pvässä kasviksia+ 1krt pvässä...
  18. M

    itkuhälyntintä ei saa jättää vauvan viereen

    jos aletaan pilkkua viilaamaan niin periaatteessa mikä tahansa "härveli" voi räjähtää... jos oletetaan, että itkuhälytin räjähtää niin ei kai niitä silloin saisi edes myydä! turha alkaa lietsoa mitään paniikkia tämän asian suhteen... yhtä hyvin televisio voi räjähtää, kun vauva on lattialla...
  19. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Heissan! Meillä yöt ovat taas normalisoituneet =) Eli poju palasi kahteen syöntiin per yö, ihanaa :heart: Syöntiajat ovat eri kuin ennen, eilen nukahti 20.20, söi 23.30 ja 01.00 ja nukkui sitten 06.30 asti =) Auttakee tietämätöntä, ihan hävettää :ashamed: , mutta... ostin nestemäistä...
  20. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Ihania kuvia jälleen olette laittaneet! :heart: Me käytiin 4kk lääkärineuvolassa (vaikka 4kk tulee täyteen vasta pe..) ja mitat on: paino 7.760kg pituus 64.4cm Kaikki hyvin ja poju kasvaa hyvin omalla käyrällään :heart: saikku: Osanottoni :hug: Rokotteista, lähinnä pentavacista...

Yhteistyössä