Hakutulokset

  1. J

    Voiko tän onnellisempi ollakkaan?

    Pikkuinen tyttömme syntyi keskiviikkona 14.1 klo 03:40, Rv42+2. Paino 3900g ja pituus 49cm apgar pisteet 10/10 Synnytyksen kulku: Maanantaina 12.1 minut otettii yliaaikaiskontrollissa sisälle synnytysosastolle ja samana aamuna sitten yrittivät kapseleilla saada supistuksia mutta ei...
  2. J

    Jännittää ja APUVA??!

    Huomen(tänää ) meen synnärille ja varmaan käynnistävät synnytyksen kun tulee huomen (tänää ) täytee 42viikkoa. Täss vaan nyt viime tipas pakkailen kassia.. mitähän kaikkee sinne ny si kannattikaa pakkailla? Jännittää muuten ihan hirmuisesti.... :snotty:
  3. J

    tuskanen olo.. yli-aikaa mennää

    olen täll hetkell rv41+1 ja tuo pikkanen anna peinintäkää merkkiä syntyä.. vhoij.. sellasta :/
  4. J

    88syntynyt nainen etsii mesekamua

    Olen 88syntynyt nainen jkl:stä ja eläimet ovat lähellä sydäntäni, pikkuiseni ja mieheni jälkeen.. Pikkuiseni ei tosin ole vielä syntynyt vaan asustelee yliajalla masussani vielä.. Huomenna maanantaina tulee rv41 täyteen. Meillä asustelee päälle vuoje vanha narttu seropi ja kaksi kissaa...
  5. J

    Argh.. Flunssa, raskauden loppumetreill

    Kyll olo on yhtä tuskaa sanon minä.. Maanantaina on LA ja iski flunssan nyt tähä.. aivanko ei olo ois ollu jo muutennii tuskallinen. Millanenha synnytys on jos on flunssas?.. oiskoha mikää mikä helpottais oloa? lämmintä oon juonu,panadolia ottanu ja lämpimässä ollu ja nukkunu.. :(
  6. J

    Synnyttäjät/odottajat.. apuva!

    Mull olis tällänen tilanne.. Aamulla oli n. varti verran varmaanki niit oikeit supistuksii.. kivuliaita olivat siis. Sen jälkeen mulla on ollut näit "harjoitus" supistuksii pitkin päivää useammin kuin yleensä.. n.4viikkoa sitten lääkäri/gyne sanoi eetä laps alkanu jo laskeutua ja kohdunkaula...
  7. J

    SAA POISTAA

    poistellaan..
  8. J

    Jyväskylän suunnalla..

    Kaveri/ ystävä hakusessa. Olen 20vuotias esikoistani odottava (la29.12)joka ei niinkään ole mikään missi :x mutta joka kaipaa juttu kaveria jonka kanssa voi vaihtaa päivän juorut sekä myös itkut ja surut. Asun mieheni kanssa Jyväskylässä ja itse en omista ajokorttia joten liikkuminen on...

Yhteistyössä