Hakutulokset

  1. B

    Imettävät yrittäjät

    Hei :wave: Täällä yksi imettävä mamma, vauva kohta 10kk, ja seuraava saa tulla heti kun on tullakseen. Ehkäisy jätettiin parisen kk sitten. Menkkoja ei ole tullut vielä kertaakaan synnytyksen jälkeen... Imetän edelleen yölläkin. :rolleyes: Muistelen, että menkat on alkaneet mulla aina vasta...
  2. B

    Odottajia/äitejä Ylivieskasta tai lähistöltä?

    Kolmatta lasta odottava 32-v äippä kaipailee ystäviä, perheessämme on kaksi tytärtä (3v ja 6v) ja laskettu aika on kesäkuulla =) Asumme Ylivieskassa. Kirjoitelkaa osoitteeseen hantta1976@hotmail.com
  3. B

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Heippa! Kuinkas sattuikin, eilen itsekin piiitkästä aikaa kirjoittelin tänne ja mietin että onkohan ketään muita täältä lähiseuduilta :) Minä olen Ylivieskasta, ikää 32v ja kolmatta meillekin odotellaan, la tosiaan 13.6. ja minäkin menen varmaankin Oulaskankaalle kun se on tuossa lähimpänä :)
  4. B

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Hui onpa vierähtänyt aikaa siitä kun olen tänne viimeksi kirjoittanut... Minulla siis laskettu aika 13.6. ja synnytyssairaala tulee olemaan näillä näkymin OAS. Ihan tässä alkaa olla jo virkeä olo, alkuraskaus oli yhtä väsymystä, nyt taas kummasti jaksaa valvoa...! :D Masu kasvaa vauhdilla! Ja...
  5. B

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Saanen liittyä joukkoonne..? :wave: Elikkäs meidän perheeseen odotellaan nyt kolmatta lasta, laskettu aika menee tosiaan kesäkuulle, tarkemmin en vielä tiedä kun varsinainen neuvola-aika on vasta 17.11. Tällä hetkellä viikkoja lienee 7+. Väsymys on jotain aivan uskomatonta, alkanut nyt tässä...
  6. B

    Ketään Ylivieskasta tai naapurikunnista...?

    Hei vaan! Olen 32-v kahden tytöntyllerön äiti Ylivieskasta. Isompi aloitti eskarin ja pienempi on 3-v. Olisi tosi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin =) Laita rohkeasti postia osoitteeseen hantta1976@hotmail.com Hyvää syksyn jatkoa kaikille :wave:
  7. B

    [b]Äitejä Pohjois-Pohjanmaalta? [/b]

    Ystäviä kaipaillaan! Olen 32v kahden tyttösen äiti, vanhempi aloitti juuri eskarin ja pienempi on 3v. Olisi todella mukavaa tutustua toisiin äiteihin ja lapsillekin kaverit kelpaisivat vallan mainiosti =) Asumme Ylivieskassa mutta myös muualta saa toki ottaa yhteyttä! Ei muuta kuin...

Yhteistyössä