Hakutulokset

  1. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva Tämä raskautuminen kävi mulla odotettua helpommin. Toivon sinulle ja muille hyviä ja iloisia uutisia mahdollisimman pian!
  2. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos :)Ei ole säännöllinen.Yksi kuukausi jäi välistä pillereiden lopettamisen jälkeen ja kahdet ehti olla niin ei ehtinyt kyllä laskemaankaan kiertoväliä.Maaliskuulle netin laskurin mukaan menee la.Elokuussahan se vasta eka neuvola on..odottavan aika on pitkä!Sitähän sitä toivoo,että...
  3. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Testasin eilen ovistikkua huvikseen ja se näytti LH-huippua vaikka kuukautisten pitäisi alkaa näinä päivinä. Ajattelin testata ihan ohjeiden mukaan toisella ovistestillä, että aamuvirtsasta otan:sekin näytti LH-huippua. Raskaustesti näyttäisi tulosta, että olen raskaana viikko 2-3. Eli...
  4. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mä jätin pillerit pois 3/19 ja kuukautiskierron palautumiseen näyttäisi menevän aikaa.En siis vielä(kään) tiedä todellista kierron pituutta.Tosin eipä tässä välissä montaa ole ehtinyt ollakkaan (2).Ovista en oo liuskoilla onnistunu bongaamaan.Pillereiden lopetuksen jälkeen halut heräsivät...
  5. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kattelin netistä ja näyttäis olevan todella huonosti saatavilla Inofolicia sekä donafertyä..
  6. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    39 olen.Aloitettu tässä kuussa ja luomuna.Yksi lapsi ennestään.Eli tämä ois toinen lapsi.
  7. H

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Lieneeköhän tänne soveliasta kirjoittaa tämän ikäinen raskautumista toivova..Tämä toive vasta ihan aluillaan.Ja pari seikkaahan tässä pelottaa,arveluttaa:ikä,liikapaino ja lääkitys.Lääkärille toki olen piakkoin menossa.Mutta en tässä vaiheessa enää uskalla/voi ajatella,että katsompa sitten...
  8. H

    yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

    Minäkin liityn tähän joukkoon..Tässä on näitä isojakin muttia matkassa.Ikä,paino (liikaa) ja lääkitys.Lääkärille olen menossa piakkoin.

Yhteistyössä