Hakutulokset

  1. J

    Jumissa oleva niska-hartia seutu, voiko aiheuttaa

    Mulle ainaki tulee helkkarin huono olo jos hartiat jumissa.
  2. J

    Miten koiran halvaantuminen voi ilmetä? Laahaako koko takapäätään? Meillä koira alkoi yhtäkkiä ontumaan toista takajalkaansa...

    Meillä aikoinaan berni oireili aamulla niin ettei pystyny kunnolla kävelemään. Joitain tunteja myöhemmin koko takapää oli toimintakyvytön :( Piikille jouduttiin viemään :'( Syytä ei saatu tietää.
  3. J

    Onko teillä lapset enemmän isänsä, vaiko äitinsä näköisiä? =)

    Kaksi vanhempaa eli tyttö ja poika lähteny isäänsä ja nuorin eli poika minuun :D
  4. J

    Minkä kokoisia ja merkkisiä televisioita teillä on?

    Tuota vaihtoehtoa pitääkin tutkia paremmin,thanks :flower:
  5. J

    Minkä kokoisia ja merkkisiä televisioita teillä on?

    Okei,pitääpä kattoa tarkemmin :flower:
  6. J

    Minkä kokoisia ja merkkisiä televisioita teillä on?

    Onko kukaan ostanu gigantista niin että ovat tuoneet kotia? Paljonkohan on kustantanu ylimäärästä,meillä ku ei lähimainkaan kyseistä liikettä. Ellei sit lähipitäjästä osteta.
  7. J

    Minkä kokoisia ja merkkisiä televisioita teillä on?

    42" oltiin aateltu mut merkki vielä hakusessa.
  8. J

    Minkä kokoisia ja merkkisiä televisioita teillä on?

    Pitäis uusi telkku hommata ja silläpä aloin tällasta kyselemään :)
  9. J

    Hiustenhoitosuihkeesta asiaa

    Muistin mä sit oikein :)
  10. J

    Hiustenhoitosuihkeesta asiaa

    Kävin eilen parturissa ja tuli puhetta perinteisestä muotoiluvaahdosta. Mut unohdin minkä nimen se sanoi sille suihkemuotoselle. Onko se muotoilusuihke vai mikä ja mistä niitä netin kautta sais ku parturissa olis maksanu maltaita? Muoks.Eli tarkotan muotoiluvaahdolle suihkemuotoa.
  11. J

    Miten santut kukkimaan?

    Mulla myös keittiön baaritiskillä,siinä näyttävät tykkäävän olla. Kasvaneet ovat paljon mut eivät kuki,ei edes nuppuja. Pitää varmaan sit rääkätä niin kuin joku sanoi :)
  12. J

    Miten santut kukkimaan?

    Tota kuivahiivaa muistelinkin.Thanks :wave:
  13. J

    Miten santut kukkimaan?

    Sen tiedänkin että lämmintä vettä lautaselle eli ei suoraan juurille. Mut olikos tämän kukan kukkimiseen jotain niksiä?
  14. J

    valaiskaa mua

    Pappi ku tuli kastamaan niin ennalta täytetty lappu annettiin jossa lapsen tuleva nimi ja kummit.
  15. J

    Mistä löytyisi nätit,nuorekkaat avokkaat 30-kymppiselle?

    Nähtävästi juu :whistle:
  16. J

    Mistä löytyisi nätit,nuorekkaat avokkaat 30-kymppiselle?

    Ihan vaan sillä iän laitoin ku muistin että kerran ku jotain kysyin farkuista ni useimmat laitto jotain teinipissisten päälle sopivia kuteita :x
  17. J

    Mistä löytyisi nätit,nuorekkaat avokkaat 30-kymppiselle?

    Tai siis vuoden päästä täytän pyöreitä :D Kaverilla kokeilin eilen TOSI ihania valkosia teräväkärkisiä avokkaita joissa nätit narut päällä,tosi nuorekkaan näköset. Mistähän löytyisi vastaavanlaiset,en ole juhlakenkiä pahemmi tilaillu... Meillä lähettyvillä ei siis ole isompia kauppoja...
  18. J

    Suosittelen,tykkäsin näistä housuista :)

    Mulla taitaa kuule olla just samanlaiset farkut,just reilu viikko sit sain :) Ja tosta hinnasta lähti vielä 25% pois,ku oli joku alennus. 28/32 mulla koko ja istuvat kyllä hyvin niin ku sanoit,perusfarmarit :)
  19. J

    Rakennusinsinööriksi valmistuneelle lahjaksi??

    Ehkäpä se lahjakortti kuiteski olis meidän tapauksessa se paras. Saapi sit itse ostaa mitä haluu :) Kiitti kuiteski teille näistä hyvistä vinkeistä tulevan varalle :D
  20. J

    Rakennusinsinööriksi valmistuneelle lahjaksi??

    Olisko joku 50 ekua sopiva.. Ei sen tarvi niin vakava lahja olla mut ei sitte viihtis ihan sellastakaan ostaa jota ei koskaan tarvi,eli ns.rihkamaa.

Yhteistyössä