Hakutulokset

  1. J

    Minkä kokoisia ja merkkisiä televisioita teillä on?

    Pitäis uusi telkku hommata ja silläpä aloin tällasta kyselemään :)
  2. J

    Hiustenhoitosuihkeesta asiaa

    Kävin eilen parturissa ja tuli puhetta perinteisestä muotoiluvaahdosta. Mut unohdin minkä nimen se sanoi sille suihkemuotoselle. Onko se muotoilusuihke vai mikä ja mistä niitä netin kautta sais ku parturissa olis maksanu maltaita? Muoks.Eli tarkotan muotoiluvaahdolle suihkemuotoa.
  3. J

    Miten santut kukkimaan?

    Sen tiedänkin että lämmintä vettä lautaselle eli ei suoraan juurille. Mut olikos tämän kukan kukkimiseen jotain niksiä?
  4. J

    Mistä löytyisi nätit,nuorekkaat avokkaat 30-kymppiselle?

    Tai siis vuoden päästä täytän pyöreitä :D Kaverilla kokeilin eilen TOSI ihania valkosia teräväkärkisiä avokkaita joissa nätit narut päällä,tosi nuorekkaan näköset. Mistähän löytyisi vastaavanlaiset,en ole juhlakenkiä pahemmi tilaillu... Meillä lähettyvillä ei siis ole isompia kauppoja...
  5. J

    Rakennusinsinööriksi valmistuneelle lahjaksi??

    Mieheni veljenpoika valmistui ja lahja täytyis käydä ostamassa. Mutta MITÄ?????
  6. J

    Kevysiä aamu-/ja iltapalavinkkejä,kiitos :)

    Alkaa ainainen ruisleivän syönti jo tökkiä :x Puuroa välillä mut silti,nyt tahon jo jotain muutakin. Laihiksella siis olen ollut jo jonkin aikaa ni sillä näin tarkkaa syömistä :D Miten muuten,tonnikala on tosi hyvä proteiinin lähde mut se vedessä oleva ei oikein maistu millekkään ja...
  7. J

    Mistä mä saisin tilattua housuja itelle???

    Josefssons,Halens,Ellos ym.ym vastaavat tunnetut nettipuodit on koluttu useaan kertaa läpi eikä löydy :snotty: Puuvillaset tai vastaavat kesäksi olisi hakusessa.
  8. J

    Mitä 6-vuotiaalle kummipojalle s.lahjaksi?

    Taas olisi tällainen mietintä edessä. Kertokaas hyviä vinkkejä =)
  9. J

    Makkara-/jauhelihakastikkeesta kevyempi versio??

    Kertokaas,just aattelin tehdä makkarakastikkeen :p
  10. J

    Allergiaa vai mitä?

    Onkohan mulla joku siitepölyallergia ku joka kevät näihin aikoihin alkaa nenä vuotamaan ja aivastuttamaan?? Yskää ei ole... Leppä vai mikäs se nyt tähän aikaan kukkii? Muoks.Nytkin nenä vuotaa ja aivastuttaa tuon tuosta :snotty:
  11. J

    Saarijärven alemakasiinissa/halpahallissa tarjouksia?

    Tarkotan niitä joita ei siinä viimesessä lehdessä ole. Huomenna olen menossa ostoksille ni aattelin kysästä :) Löytyisköhän jommasta kummasta 86cm kesätakkia pojalle?
  12. J

    Ampiaiselle kasvot (naamiaiset)

    Tyttö sai serkkupojaltaan ampiaisrekvisiitat lainaan :) Mut millä lailla naaman laitan ku haluaa siihen jotain? Kertokaas hyviä niksejä ku en googlaamalla löytäny.
  13. J

    Naamiaisasu eskarilaiselle tytölle???

    Nyt otti ohraleipä,tytteli toi lapun just kotia että torstaina sit naamiaisasu eskariin :o Mä kun en ole mikään eksperttiompelija... Tää alotus on varmaan täällä ollu jo moneen kertaan vähälle aikaa :ashamed: Mistä sais loihdittua helposti jotain,vaik kissan ku siitä niin tykkää??
  14. J

    Jauhelihamureke ilman kermaviiliä/piimää??

    Tekis mieli tehä mureke mut noi puuttuu ja aina on tullu jompaa kumpaa laitetttua sekaan. Voisko sen jättää kokonaan pois ja lisätä jotain tilalle?
  15. J

    Voi nuita miun mussukoita!!!!

    Lapsoset toivat tänä aamuna mulle onnittelukortin :heart: Eilen olivat väsänneet kaupasta ostetuihin kortteihin minun nimen ja omansa,eli kummaltakin oma korttinsa :) Ihmettelin että mitä ne hyppää kaapilla ja supattavat keskenään. Mulla siis tänään synttärit vaik aprillipäivä onkin :D
  16. J

    6-vuotiaalle tytölle synttärilahja?

    Mitäs mä ostasin tytön kaverille?? Laittakaas ehdotuksia =)
  17. J

    Hätä keinot keksii :)

    Meidän taapero,1,5-vuotias viikari,on hirvee kiipeilemään keittiönjakkaralla joka paikkaan.Vein sen piiloon ku meni leikkimään. Takasin ku tuli eikä tuolia löytyny,arvatkaa minkä otti allensa että yletty pöydälle? :laugh: Näkkäripaketin :laugh: Jonkun aikaa kesti ennen ku toinen puoli...
  18. J

    Pääsiäistrullit

    Millos tämä päivä nyt olikaan ku en koskaan muista varmaksi? :ashamed: Tyttö lähdössään kavereidensa kanssa näihin lähitaloihin ja sillä aloin jo hyvissä ajoissa kyselemään. Entä millaset vaatteet ja maskeeraukset? Kori tietty mukaan johon makeiset ym.saa laittaa ja koristeltu pajunoksa.
  19. J

    Saatteko aijaassa olevat kuvat auki?

    Mä en ainaskaan saa :kieh: Aloin vaan tarkistamaan onko täs koneessa joku vika vai tosiaan tolla sivulla...
  20. J

    Toi 4-vuotias on kyllä yliveto :) :)

    Leikkii isosiskonsa kanssa piilotusleikkiä,kala,perhonen tai lintu. Ekat 3 kertaa meni niin ku oli pojun vuoro piilottaa,että sano näin: "Se on kala,jossakin tämän maton alla".Itse seisoo maton päällä :laugh: "Jossakin tossa pöydällä" ja osottaa pöytään :D Lähtee aina kävelemään just...

Yhteistyössä