Hakutulokset

  1. E

    Ihana ku on vielä rehellisiä ihmisiä olemassa!

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  2. E

    Lapselle säästöön rahaa,mikä summa ok?

    Me laitetaan kerralla enemmän, samoin kaikki lahjarahat kerralla (säästöpossuun tungetaan säästöön) ja tällä hetkellä nassikalla on jo 2000 euroa säästössä ja ikää 1v8kk..... B)
  3. E

    Järkkyä, pojasta tuli isä 13-vuotiaana (sis linkin), toi jäbähän näyttää 6-vuotiaalta =O

    Ja niin täälläkin oli kamala vääntö aiheesta "MINUN LAPSENI EI todellakaan harrasta seksiä alle 16-vuotiaana niin ettenkö MINÄ sitä tietäisi!"
  4. E

    Kuinka monen mies ottaa osaa jouluvalmisteluihin?

    VIHDOIN KOHTALOTOVERI!!!! :hug:
  5. E

    Kuinka monen mies ottaa osaa jouluvalmisteluihin?

    Siis siivoamiseen, kaupassakäymiseen, ruokien valmistamiseen tai edes siihen että tekee edes jotain (pesee vaik pyykit) kun itse siivoaa, käy kaupassa ja kokkaa?
  6. E

    Olin tossa 3 päivää kotona kipeitten lasten takia ja tänään oli tultava töihin ja mies jäi kotiin.

    Minkä ikäiset lapset? En halua pelotella mutta eikös tuossa ole huostaanoton kriteerit, tai jotain, jos joku tekee ilmon ja sossutädit löytää lapset ja kännisen ukon niin ei välttämättä hyvä seuraa.
  7. E

    Julkisesti imettävät poistettava heti ravintolasta

    Minulle on ainakin aivan se ja sama missä sitä lasta ruokitaan. Ei sen äidin koko ylävartalo siinä paljaana oo eikä naisen tissin luulis vievän kenenkään ruokahaluja. Ennemmin sitä tissiä katselee kuin jotain dorkaa juoppoa.
  8. E

    JARRUSUKAT ei olekaan jarrusukkia

    Mut millä ihmeellä mä opetan meidän 1,6kk:n käyttämään niitä abseja oikein??????? :laugh: että niillä ei sit mennä samalla tavalla kuin jarrusukilla?????
  9. E

    Julkisesti imettävät poistettava heti ravintolasta

    heheheheeeeee....... B) hyvää joulua!
  10. E

    JARRUSUKAT ei olekaan jarrusukkia

    Eli siis tavallisilla jarrusukilla täytyy kääntyä niin että nostaa jalan irti maasta ja kääntää sitä haluttuun suuntaan, mutta abseilla voi liu'uttaa jalkaa haluttuun suuntaan?
  11. E

    JARRUSUKAT ei olekaan jarrusukkia

    Mä en kestä...... :laugh: koko ajan kuvittelen meidän poikaa slaidailemassa abs-sukillaan.....niin siis meillä on vaan niitä vanhanaikaisia tavallisia jarrusukkia, huom.
  12. E

    Kertokaa nyt joku mikä idea on synnyttää alateitse???

    Mikä idea on yhtään missään? Mikä idea on niistää kun vois vaan antaa rään valua? Mikä idea on käydä vessassa kun vois pissata housuihinkin?
  13. E

    JARRUSUKAT ei olekaan jarrusukkia

    Sitä mä vielä että täristääköhän ne abs-nypyt kovastikkin jalkoihin kun niillä yrittää pysähtyä?
  14. E

    JARRUSUKAT ei olekaan jarrusukkia

    ihq kun muakin joku rakstaa! :heart: :D
  15. E

    kaveri otti sitten pikkuseni hoitoon ja nyt vauva on kipee ja sain kuulla että heillä oli entero rokkoa siis mikä se on?

    vanhalta nimeltä suu-ja sorkkatauti. Googleta. Ja voimia jouluksi enterorokkoisen piltin kanssa. Ja sinuna soittaisin kaverille kiukkuisen puhelun että kiitti vitusti.
  16. E

    JARRUSUKAT ei olekaan jarrusukkia

    Abs-lukkiutumattomat jarrusukat. Kun lapsesi jalka alkaa luistamaan liukkaalla lattialla, sukan ABS-tekniikalla tehty nypytys hiljentää pienten jalkojen vauhtia ja näin ollen pysäyttää lapsesi ennenkuin hän ehtii kaatua. Tavallinen jarrusukka pysäyttää lapsesi välittömästi ja saattaa näin ollen...
  17. E

    kuin paljon ostatte laatikoita?

    Eräs tuttuni sanoi että ne tekee nykysin porkkanalaatikon samalla tavalla kuin perunalaatikonkin, ei tieteskään imellytä mutta keittää porkkanat ja survoo ne ja mausteet sun muut sekaan ja uuniin, ei siis ollenkaan sitä riisipuuroa.
  18. E

    Miehelläni on mulkku!!!!!!!!!

    Mut mun miehellä onki kunnon k....ä..... :p

Yhteistyössä