Hakutulokset

  1. nanakuu

    salpakankaan & lähialueen äidit

    heippa onko äitejä näiltä alueilta itse olen salpakankaalta ja minulla on vuoden ikäinen tytär! olisi hauska tutustua joilla samanikäisiä lapsia..
  2. nanakuu

    osaisitteks sanoo et..

    mistä löytys paras kaksplussan tilaus tarjous eikä olis pahitteeks jos sais jonkun tilaajalahjankin =)
  3. nanakuu

    listatkaas

    listatkaas tähän hyviä lastentarvike nettikauppoja. mielellään sellaisia mistä löytyis vaatteista kylpyammeisiin ja kaikkea siltä väliltä. ja vaik myös imetysvaatteita myös:)
  4. nanakuu

    G: paljonkos mittari näyttää?

    ja missäpäin? hollolassa -13,5astetta
  5. nanakuu

    prosentti lasku??

    paljonko on 3% 129tuhannesta? tai voisiko joku kertoa miten se lasketaan.. on päässy taito unohtumaan :D
  6. nanakuu

    runosuoni hukassa kiireellistä apua kaivataan

    eli pitäs saada joku kiva ruono jossa ilmenis nätisti ja kivasti että jos haluaa auttaa meitä vaunujen ostossa voi haluamansa summan laittaa tilille..
  7. nanakuu

    nimi

    mitäs pidätte nimestä jasper? meillä mies ei tykkää mut mä tykkään todella paljon..
  8. nanakuu

    G: ihanin nimi

    eli siis ihanin tytön tai pojan nimi jonka olette kuulleet.
  9. nanakuu

    G: mitä ruokaa tänään?

    en tiedä mitä sitä tänään tekis meitä syömässä minä ja mieheni. kertokaas jotai hyviä ruokia =)
  10. nanakuu

    kokemusta?

    onko kellää kokemusta kyseisistä vaunuista? http://www.lauranlastentarvike.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/23072008-84852/Products/1289/SubProducts/1289-0005
  11. nanakuu

    HAUCK Apollo 4

    onko kellään kokemusta kyseisitä vaunuista?
  12. nanakuu

    vihdoin

    jee lahteen tulee vihdoin kaikille ilmainen rakenneultra :)
  13. nanakuu

    raskaudesta

    alku viikko oli ihan kauhee.. pahoinvointia tissit oli tules ym. ja sit torstaina kaikki katos. nyt ei oo enää mitään ihan normaali olo tissitkään ei oo edes kipeät. mitään vuotoja ei ole eipä kyllä ollut viimeksikään. tiistaina olis neuvola mut mitä järkee siinäkään taas on jos tää masuasukki...
  14. nanakuu

    pitäiskö mun "mennä" töihin yhteen sättiin toimiiko muilla enää?????

    mä en enää pääse kirjoittaa tonne ketjuun mitään..
  15. nanakuu

    onko kellään..24.4

    myynnissä ensi perjantaille 24.2.09 valmiiksi varattua risteilyä sille päivälle vikinglinen gabriellalle päivä tukholmassa?
  16. nanakuu

    tämä kaipaa nimeäsi

    http://adressi.kaksplus.fi/default.asp
  17. nanakuu

    vihdoin

    se on valmis nyt. jurii äskön otin liha köntin pois uunista. saas nähdä onko edes kypsää. ekaa kertaa tein. tosi hyvää joulua joo miehen kanssa aloitettiin tappelemalla jostain todella mitättömästä asiasta ja nyt se kävi vihaisena nukkumaan :(
  18. nanakuu

    teille kaikille

    rauhallista joulua kaikille :)
  19. nanakuu

    auttakkee

    miten saan noita erikois hymiöitä lisättyä tekstiini.. siis ei tuollaisia tavallisia mitkä tuossakin näkyy..
  20. nanakuu

    kauankohan kestää..

    näin joulun alla että cdon.comista tulee mun paketti kun 17.12 sielt tuli sähköpostia ett mun paketti on lähteny matkaan ja samalla tuli lähetys tunnus myös mutta siitä ei vieläkään näy mitään tietoja. tulee vain tieto ruudulle että tunnusta ei ole tai sitten tiedot ei oo vielä kirjautunu postin...

Yhteistyössä