Hakutulokset

  1. Kimalle84

    Huutonet ja kuvaton...

    Mä en käsitä, taasko mä oon laittanut sinne väärän rimssun? Laitoin sen viimesen "kotisivulle" tms. Ja ei se toimi tossa mun ilmotuksessa.... Tää on niin sieltä ja syvältä. Harmittaa kun joudun taas kysymään tällasta kun aiempi ketju missä mulle ihan selvästi neuvottiin, on jossain teillä...
  2. Kimalle84

    Onnistuinkohan mä nyt homehduttamaan ton nukkamaton...?

    Se haisee pahalta :/ Annoin appiukon pestä sen painepesurilla (pyysin siis pesemään) ja nyt se on kuivunut jonkun viisköhän päivää.. Eikä vieläkään kuiva. Oon antanut sen olla parvekkeella nyt mutta siirsin sitten sisälle kun tuntuu ettei ulkona tosta kuivumisesta tuu mitään... Vai onko se...
  3. Kimalle84

    Onkohan edes olemassa kultaista päiväpeittoa...

    Olen yrittänyt katsella ja etsiä, mutta niin missään ei tule vastaan kullanväristä päiväpeitettä |O Kai sellaisia ei sitten ole olemassakaan.. hitto kun vaan osais itse tehdä :( Kankaita ehkä löytyisikin...
  4. Kimalle84

    Kivoja kirppareita Helsingissä?

    Tytölle pitäis löytää joku superihana vk-puku ja molemmille talvikamppeet.. Minnehän mun kannattais suunnata?
  5. Kimalle84

    Valkosuklaa-juustokakusta kysymys...

    Mietin siis että onnistuiskohan tämmösen tehdä ihan vain kermasta, juustosta ja valkosuklaasta? Kun netistä kattelin niin munavaahtoa ihmiset työntäisivät siihen, enkä kyllä sitä haluaisi...
  6. Kimalle84

    Suklaakakkua...

    En ole ikinä tehnyt itse kakkupohjaa, mutta nyt haluaisin lasten synttäreille tehdä kakun jonka pohja olisi suklainen ja väliin laittaisin vaikkapa valkosuklaamoussea? Mietin vaan semmosia juttuja että a. mistä löydän suklaisen kakkupohjan reseptin joka olisi varmasti tosi hyvä. ja b...
  7. Kimalle84

    Mua niiiiin ottaa päähän!!

    En varmana yritä edes käyttää tota fu*kin' huutonettiä enää ikinä! En vaan osaa laittaa niitä kuvia sinne |O |O |O |O
  8. Kimalle84

    Minkä suht kevyen herkun mä saisin tehtyä mustikoista?

    Ehdotuksia?
  9. Kimalle84

    Onks olemassa samanlaista osto/myyntipalstaa kuin kaksplussalla aiemmin?

    Tuli vaan mieleen, kun tavaraa pitäs saada myyntiin mutta hitto mä vihaan tota huutista...
  10. Kimalle84

    Lävistyksistä..

    Mä en oo koskaan voinut oikein kuvitella että ottaisin kasvoihin tai etenkään suun seudulle lävistystä. Mutta nyt mä haluaisin molempiin poskiin sellaset "hymykuoppalävärit". En mä osaa selittää mutta sillä yhdellä mimmillä "rokkarille morsiammessa" on sellaset, ja mulle tuli tajuton hinku saada...
  11. Kimalle84

    Harrastusta pojalle?

    Meillä poitsu täyttää siis 2 vuotta kohta, on kovasti musiikin perään, tanssii paljon ja "laulaa" kaikkeen, hiusharjaan, rikkakihvelin varteen, kaukosäätimeen ym. Olis tosi kiva viedä poika jonkun musiikillisen harrastuksen pariin... Tai tanssiin.
  12. Kimalle84

    Tietääkö joku mikä viherkasvi tämä on?

    Parempaa kuvaa ei ole, kasvin korkeus on ehkä metri. Olen unohtanut kastella (parhaimmillaan varmaan 1,5kk:den ajan), poika kastelee nyt joka päivä, on palanut auringossa, on jäätynyt kun unohdin partsille syyspakkasilla, en ole varmaan koskaan vauíhtanut multaa (siis kahdeksaan vuoteen) ja...
  13. Kimalle84

    Melkein meinas neiti kieltäytyä juomasta, mutta...

    Hätä keinot keksii, suihkutin tuttipullon tutista vettä huulille ja kielelle niin kovan kikatuksen saattelemana tyttö sai nesteensä. Aiemmin tänään juotin tuttipullon suojakorkista tytölle vettä (toimii myös vanhemmalle, jos mun mielestä ei juo riittävästi... Se on oma jännä pikku kuppi), ja...
  14. Kimalle84

    Hittoako ne tota hälytysääntä soittelee ilman mitään varotuksia!!!

    Kerettiin läväsee jo ikkunat säppiin ja telkkarit auki ja mä säikähdin niin sikana! Miks näistä ei ei ilmoteta selkeesti missään???
  15. Kimalle84

    Alkoholin vaikutuksista...

    Tuli tosta yhestä aiemmasta ketjusta taas mieleen tämmönen juttu.. Mistäköhän johtuu kun kautta aikojen olen tullut tosi helposti humalaan siideristä, oluesta, kuoharista jne. mutta viina taas ei nouse päähän samalla lailla, ja menneisyydessä jos satuin lipittämään siideriä baarissa ja tulin...
  16. Kimalle84

    Ideoita, pikku lahja ukolle?

    Meillä tulee siis juhannuksena hurjat kolme vuotta täyteen yhdessäoloa, haluaisin jonkun pienen (vaikka itsetehdyn) lahjan kekata tälle vuosipäivälle.. En vaan millään keksi mitä?
  17. Kimalle84

    Alkaa pää leviimään...

    Lapsilla oli joku kuumetauti tossa muutama viikko sitten, esikoisella pahempana ja kuume nousi hirveetä vauhtia neljäänkymmeneen aina ennen kuin ehdin antaa kuumelääkettä (jotai sai kolmen tunnin välein ympäri vuorokauden) tätä kesti kolme päivää, ja tietysti toisella kun loppui niin toisella...
  18. Kimalle84

    Mikä turvaistuin?

    Meillä on siis tuo neiti nyt 9,5kk vanha ja alkaa pikkuhiljaa olemaan liian pieni turvakaukaloon. Pitäis ostaa turvaistuin (joka myös menisi mahd. pitkään). Ja ihan turvavyöllä kiinnitettävä. Meillä on joku akta gracon istuin isommalla, se ei oo jotenkaan kovin kiva... Kertokaa mulle siis...
  19. Kimalle84

    Mitä tää kuumetauti on?? Onko enemmänkin liikkeellä?

    Ensin sairastu 9kk vanha tyttömme, oli muutaman päivän kuumeessa, ei mitään hirveetä kuumetta mutta sen verran kipeä oli jossain kohtaa että passitin isänsä viemään lastenklinikalle. Ei löytynyt mitään mistään, keuhkot, korvat ym. katottiin. Nyt 1v9kk vanha poikamme on ilmeisesti samassa...

Yhteistyössä