Hakutulokset

  1. misStar

    Mustapippuria holahti PIKKASEN liikaa keittoon...Saako "tasattua" millään?

    Lisäsin jo maitoa niin paljon kuin kattilaan mahtui mutta on siltikin ihan pirun mausteista..:headwall:
  2. misStar

    Vuokra-asunnon loppusiivous

    Ollaan muuttamassa uuteen asuntoon ja mietin tässä että kuuluuko mun pestä ikkunat tästä vanhasta asunnosta, eli siis kuuluuko se loppusiivoukseen ? Ikkunat on pesty keväällä mutta asutaan ihan ydinkeskustassa niin ne on kyllä taas jo vähän likaiset...
  3. misStar

    Hyviä kylpylöitä Virossa?

    Eli jotain vinkkejä kaivattais.. Ollaan miehen kanssa lähdössä kahdestaan (eli ei tarvi olla millään tavalla lapsiystävällinen) viikonlopun kylpyläreissulle Viroon.Netistä ollaan katseltu eri vaihtoehtoja mutta tuntuu että kaikki näyttää ihan yhtä mukavilta :D Niin vinkkaa jos oot jossain...
  4. misStar

    Miten pääsiäistä vietetään?

    Tuli mieleen tosta toisesta ketjusta,missä puhuttiin,että ei tule pääsiäistä kun ei kerkeä siivota. Mitä silloin tapahtuu?Mä en oikeasti tiedä,en ole koskaan viettänyt pääsiäistä.Ne on mulle vaan neljä vapaapäivää. Eli miten te valmistaudutte pääsiäiseen,mitä syötte ja teette?Vai viettääkö...
  5. misStar

    Voiko kahvikermaa käyttää ruoanlaitossa?

    Mä oisin tekemässä makaronilaatikkoa ja huomasin ettei maitoa ole kuin reilu pari desiä...Voinko laittaa lopun kahvikermaa?Ei jaksais lähtee kauppaan.
  6. misStar

    Apua kaivataan! (hiustenlaitto asiaa)

    Mä oon niin surkee tälläsessä... Mulla on pitkät ja paksut vaaleat hiukset.Niitä on niin hankala ite laittaa just kun ne oon niin paksut niin ne on aina joko auki tai nutturalla...Mutta tänään haluaisin laittaa tälläset kiharat: [/URL][/IMG] Eli ilmavat ja isot.Miten tee ne?Ja mitä...
  7. misStar

    Voiko kumisaappaita paikata?

    Mulla on ihanat vanhat kumisaappaat mutta nyt niihin tuli pohjaan sellainen halkeama,mistä menee vettä sisään.. En haluais millään luopua niistä : / Eli voiko niitä mitenkään korjata?
  8. misStar

    Kysymys vispipuurosta..

    Teen ekaa kertaa puolukkavispipuuroa...Mutta se on ihan tosi tummanpunaista.Muuttuuko väri sitten kun sen vispaa (vaaleammaksi)?
  9. misStar

    Hyvät leipäreseptit pinoon!

    No,siinä se tulikin... Ihan millasia vaan.
  10. misStar

    Lapset on ihania!

    Ihmiset jäivät hissiin jumiin Kaisaniemen metroasemalla | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Ihana kun toinen oli hätääntynyt että myöhästyy koulusta:heart:
  11. misStar

    Hei auttakaa!(maton pesusta)

    Soitin justiin pesulaan ja kyselin vähän paljonko maksais pestä toi meidän villalankamatto...Ja hintahan ois sitten 88,10 e! Jessus!Melkein puolet maton hinnasta. Nyt mietin että mitä jos oisin vaan ite koittanut pestä sen:whistle: Tai saisko sen puhtaaks jollain sellasella koneella.. Tuntuu...
  12. misStar

    Käsityöharrastajat hoi!

    Mistä löytäisin hyvän takkikaavan lapselle? Sellaisen perus kangastakin mihin tulee sitten joku paksumpi vuori...niinkuin esim. punaisen norsun takit.
  13. misStar

    Hyviä lautapelejä aikuisille?

    ..Sellaisia mitä voisi pelata kahdestaankin.
  14. misStar

    Vauvan syömisestä

    Eli meidän melkein 8kk ikäinen poika ei suostu syömään liharuokia.. Oon yrittänyt kaikenlaisia muunnelmia ja kaupan soseita mutta ei kelpaa. Tuttu ehdotti että syötän väkisin mutta se nyt ei kuulosta mun mielestä kovin hyvälle ratkaisulle :whistle: Muita neuvoja?
  15. misStar

    kauan kestää..

    Kauankohan suurin piirtein kestää broilerin palojen kypsyminen keittämällä?
  16. misStar

    Muuttamisesta...

    Eli suunnitelmissa muutto isompaan asuntoon mutta kumminpäin kannattaa tehdä; Sanoa ensin irti nyk. asunto (kuukauden irtisanomisaika) ja alkaa etsiä asuntoa vai ensin etsiä asunto ja sitten vasta irtisanoa nykyinen..? (Ja siis vuokra-asunnoista kyse)

Yhteistyössä