Hakutulokset

  1. T

    Tammikuun toivot 09

    Huomenta vaan kaikille! Täällä ollaan flunssan kourissa jo toista kertaa, aargh :kieh: Onneks ei oo vielä tytölle tullu tätä nuhaa, ja jospa se säästyis tällä kertaa. Me odotellaan tiistain neuvolakäyntiä. Siellä tyttö saa sitte rokotteen ja samalla lääkäri arvioi lähetetäänkö tyttö...
  2. T

    Tammikuun toivot 09

    :wave: täällä ollaan! Lukemassa käyn melkein päivittäin, mutta ikinä ei saa aikaseksi kirjoittaa kuulumisia. Nyt ajattelin ottaa itteä niskasta kiinni. Meillä on alkanut tulla rytmiä päiviin. Yöt menee yhdellä syötöllä, ja oon kyllä niin onnellinen. Alku oli niin rankkaa, niin nyt se palkitaan...
  3. T

    Keskosen taidot

    Kiitos, eli kohta saa odotella kehitystä tuolla rintamalla., :hug: Oon rekisteröityny kevyt.net palstalla, ja sieltä vastauksia olenkin moneen kysymykseen saanu. Siellä on vaan kaikilla paljon pienempiä keskosia.
  4. T

    Tammikuun toivot 09

    Pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen. Olen kyllä ahkerasti käyny lukemassa,mutta kirjoittelu jääny vähemmälle. Käyn lukemassa myös joulutonttujen juttuja, kun tää meidän lapsi synty jo joulukuussa :saint: Aika menee vauhdilla, meidän muksu on perjantaina jo kaksi kuukautta vanha, ja tuntuu...
  5. T

    Keskosen taidot

    Mulla syntyi vauva 34+2 rv, onko täällä ketään kellä olis syntyny samoilla viikoilla? Kiinnostais kuulla, miten on kehittynyt? Esim. missä vaiheessa tullut ääntelyä, millon alkanut päätä nostelemaan yms..? Meillä lapsi kohta kaksi kuukautta ja kun on sylissä mahalleen niin silloin nostaa...
  6. T

    Tammikuun toivot 09

    Heipparallaa kaikille mammoille! Täällä on tosi pirteä olo, hyvin nukutun yön jälkeen. Meidän neitokainen meni yöunille klo 22 ja heräs eka kerran syömään klo 4 ja söi ja jatkoi unia klo 8.00 ja söi ja oli tunnin valveilla ja taas nukkuu! Minä säikähdin kun katoin kelloa ja tyttö oli...
  7. T

    Tammikuun toivot 09

    Tänään oli taas painokontrolli ja nyt likka painaa jo 2650 g(1940g) ja pituuttakin oli jo 48,4 cm (42,5) Emmy83 mulla oli haavan seutu varmaan kolme-neljä viikkoa tunnoton. Nyt vasta tunto täysin palautunut ja leikkauksesta on jo yli viisi viikkoa. Olin leikkauksen jälkeen vielä viikon...
  8. T

    Tammikuun toivot 09

    runttipulla kyllä mulla ainaki roikkuu ja sektion oon kokenu.. Taitaa olla sellasta löysää nahkaa ja itsekin olen miettiny et koska tää häviää!! :kieh:
  9. T

    Tammikuun toivot 09

    Minä tulin nopeasti vaan kommentoimaan. Minäki mittasin oman haavan, pituus oli 15 cm ja vaakaan. Mulla oli siinä seittemän tikkiä. Copacabana tehtiinkö sulle hätäsektio, kun leikkaushaava on tehty pystysuuntaan? Tänään oli jälkitarkastus. Ja kaikki kunnossa. En sitte hoksannu lääkäriltä...
  10. T

    Tammikuun toivot 09

    Vihdoinki saan aikaseks kirjottaa, ahkerasti luen juttuja, mut tarvii varata aina aikaa kirjottamiseen. :) Viime yö meni aivan mahtavasti ja itselläki on oikeen levänny olo. Tyttö söi kahdeltatoista, viideltä ja seitsemältä ja heräs kymmeneltä ja seurusteli noin kaksi tuntia ja nyt taas...
  11. T

    Ristiäiset tulossa!

    on ihania.. Kiitos teille ehdotuksista. Livia on aikalailla mun makuun, hmm...paljon hyviä!
  12. T

    Ristiäiset tulossa!

    Kertokaas jotai harvinaisia ja erikoisia nimiä tyttölapselle..
  13. T

    Tammikuun toivot 09

    Niin ja vielä tuohon hikka asiaan kommentoin. Meidän vauvalla on aika usein hikka, ja mua ihan säälittää ku pieni ihminen ihan heilahtaa ku aina tulee hikka. Ristiäisistä, me pidetään ristiäiset ja 24.päivä. Onpahan sitten alta pois..Ristiäisiin tulee vaan isovanhemmat ja kummit ja tietysti...
  14. T

    Tammikuun toivot 09

    Minä kerkesin jo olla onnessaan, että vauva nukkuu hyvin yöt ja syö reippaasti, kunnes nyt muutaman päivän sisällä kaikki muuttui.. :kieh: Tämä päivä on ollu yhtä kitinää, maito ei ole neidille maistunu ja jos on maistunu niin on tullu puklunu ulos. Onneks huomenna on neuvola,niin saa tietää...
  15. T

    Tammikuun toivot 09

    Tervetuloa vaan mukaan memmu84 Meidän vauva on keskonen,niin en osaa oikeen tuohon nukkumis asiaan vastata. Meidän vauva nukkuu kokoajan ja sitä saa herätellä syömään. Vauvan seurustelusta, juttelen ja höpöttelen vaipanvaihdon yhteydessä, minkä se on yleensä hereillä. Imettäessä se jo...
  16. T

    Tammikuun toivot 09

    Iltaa vaan mammat! Meillä kävi tänään kotona neuvolatäti ja vauvan paino oli noussu ihan pikkusen. Sairaalasta lähtiessä painoa oli 2075 ja nyt 2140, tosi vähän noussu viikossa, mut terkkari sano ettei kannata huolestua, se on tärkeintä että paino on kuitenki noussu. Mut kyllä mulla kokoajan...
  17. T

    Tammikuun toivot 09

    Onnea Sarabi poikavauvasta :flower: Kiva,kun tänne tulee kokoajan uusia äitejä! Tulin vaan nopeasti kommemtoimaan tosta jälkivuodosta ja saunasta. Mulle tehtiin sektio ja menin jo tikkien poiston jälkeen saunaan, koska oli jouluaatto ja kyllähä minun piti joulusaunassa käydä. En...
  18. T

    Tammikuun toivot 09

    käyn kevyt.net sivustolla. Sinne täytyy rekisteröityä ja esitellä itsensä. Tosi hyvä sivusto, saa kyllä keskosuudeesta ja keskosuuteen liittyvistä asioista kaiken tiedon. Kannataa tutustua!
  19. T

    Tammikuun toivot 09

    Tiedän tuon tunteen Sasha80 , meilläki vauvalta poistettiin osastolla nenämahaletku ja oltiin toiveissa että saadaan vauva aikasemmin kotiin, mutta sitte kaikki kääntyikin huonoksi ja vauva ei jaksanukaan syödä. Kotiin lähtö siirtyi, mutta toisaalta nyt kun ajattelee, niin se oli hyvä vaan että...
  20. T

    Tammikuun toivot 09

    :flower: onnea Janttu pienokaisesta!

Yhteistyössä