Hakutulokset

  1. M

    HUOM! Mömmön paluulta vielä pakettia haluava!!!

    Laitatko osoitteesi että paketti pääsisi lähteen matkaan. Tai laita tekstiviestinä ******** moderaattori muokkasi: hoidetaampa tälläiset numeroiden jaot yv:llä. Kun koskaan ei voi tietää kelle se numero kuuluu.
  2. M

    Jouduin tänään lyömään koiraa kävelysauvan terällä selkään

    eipä sekään aina tehoa,omistajat kun on että kun ei se pieni märtta tee pahaa kärpäsellekkään :headwall: sais napata koiran kainaloon ja viedä maksulliseen paikkaan mistä lunastaan joutuu pihalle. Viimeviikolla sain tiedon et se koira joka puri mun poikaa käteen oli saanut napin...
  3. M

    Mies, jonka hepin tiedät olevan valtava, on nimeltään...?

    Mika pirkanmaalta :D testattu on :D
  4. M

    Jouduin tänään lyömään koiraa kävelysauvan terällä selkään

    Mutta miettikääs niitä jotka pelkää koiria ihan tosissaan,mun ystävälle jäi kammo kun rotikka tuli takaa päin ja puri ihan mitään varoittamatta kädestä niin et jänteet paukkui. sen jälkeen on irallaan olevia koiria potkaissut jos ei ole huuto omistajalle että pistä kiinni tai huuto koiralle...
  5. M

    Auttakaa koko tumpeloo

    koitin anttilan kattoo :ashamed:
  6. M

    Auttakaa koko tumpeloo

    kiitos :flower:
  7. M

    Auttakaa koko tumpeloo

    eli jos laittas arviolta ton 42. eli m-l olis ton 38-42,kiitos osaan laittaa oikein :flower:
  8. M

    Auttakaa koko tumpeloo

    eli onko L mitä koko numeroissa?
  9. M

    Mitä tekisit; ajat pimeällä ja yhtäkkiä auton eteen hyppää verinen ihminen?

    Tämä nyt ei ollut mikään verinen mies tapahtuma mutta kuitenkin. Ajeltiin siskon kanssa hiljaista tietä kotia päin ja siinä paloi tien reunalla katuvalot,yhtäkkiä siinä seuraavan mutkan takana seiso mies jonkun tämmösen penkinpäällisen kanssa heiluttaen ja auto tien reunalla..me hidastettiin ja...
  10. M

    Te jotka ette kierrätä tuttipulloja

    otatteko ravintolaan/kaverille yms uudet mukit/lautaset yms kaupasta mukaan?kun ei voi edes omilla lapsilla jotkut käyttää pulloa mihin totta kai tutti osa vaihdettu niin eikö se ole sama noissa astioissakin.. tuossa vaan tuli mieleen kun muutaman kaverin kanssa juteltiin asiasta..
  11. M

    Auttakee mikä helppa niskoihin

    jumppaan niitä ja käytän noita lätkiä.mulla on vaan niin paha olo ettei tosikaan,mä en pysty kunnolla liikkuun ku maailma pyörii ympyrää,ei ole enää kivaa :headwall:
  12. M

    Auttakee mikä helppa niskoihin

    kohta viikon oksentanu ja pyörtyminen ollu lähellä niskat niin kipeet. panadolia,voltareenia,mobilaattia ja lämpöö koittanu ei apua,hieroo ei voi kun menee kahta huonomaks.onkohan tähän mitään muita enää?
  13. M

    jos miehesi ex olisi äitiysneuvolasi..

    vaihtaisin terkan.vaikka olisi vuosia en pystyisi kertomaan asioistani hälle ja tuntuisi et ne asiat eivät jäisi sinne 4 seinän sisälle kuitenkaan vaan menisi mun ex korviin.
  14. M

    Ilmoitus lastensuojeluun

    mut voi tulla tuomitsemaan tuosta asiasta kans,olen tukasta napannut kiinni esim 3 vuotiasta kun suoraan lähtenyt auto tielle juoksemaan ja auto tulossa suoraa kohti.siinä nappasin likkaa tukasta ja huusin että varmaan kuuli koko tienoo.ja noita on useita tollasia missä on otettu kiinni siittä...
  15. M

    Ilmoitus lastensuojeluun

    Tämä on vaan mennyt nykypäivänä siihen että kouluissa uskalleta enää edes puuttua lasten komentamiseen kun opettajat/koulu pelkää saavansa haasteen käräjille.. Oppilaat saavat haistatella ja tehdä mitä lystää.
  16. M

    Jopas on hieno prinsessa kakku!

    Ei tuo nyt sillee hieno ole,mutta makunsa kullakin =)
  17. M

    Tiedätkö samana vuonna syntyneitä sisaruksia, jotka eivät ole kaksosia?

    voi ne tietty syntyä jos aloitat synnyttään kesäkuun vikana päivänä ja vuorokausi ehtii vaihtuun kun toinen tulee maailmaan.
  18. M

    sattui kaverille

    pahastikkin? joskus kans kaatunu tällä tuolilla ku tulee taaksepäin ajatuksissa nojattua oikein kunnolla :snotty:
  19. M

    Mies tuli äsken kotiin...

    mä väitän ettei tiedä vaikka olisi puheyhteys,toinen kun voi sua kusettaa ilman että sä vaistoat...ja väitän ettei aina suhteen hyvälaatukaan estä pettämistä..ihminen on ihminen..

Yhteistyössä