Hakutulokset

  1. H

    Tuttipullosta vieroitus, ikää 1v3kk

    Hei! En tiedä nyt mistä johtui, mutta olin varautunut jo varsinaiseen huutoon ja mekkalaan yöllä, mutta pojalle kelpasi vesi nokkamukista yöllä ja pahimmalta huudoilta vältyttiin:)) Heräili kyllä muutamaan otteeseen ja yleensä veden antaminen on vaan nostattanut kiukkua ja ei ole todellakaan...
  2. H

    Tuttipullosta vieroitus, ikää 1v3kk

    Itse kyselin samaa vinkkiä tänään aamusta, eli otsikolla äidinmaidonkorvikkeesta vierottaminen.. Meillä mentiin tänään päivä niin että annoin pojan itse juoda pullosta ihan tavallista maitoa (sitä kun hän juo) ja ennen nukkumaan menoa, aamulla huusi 20 minsaa sängyssä kunnes nukahti ja...
  3. H

    Äidinmaidonkorvikkeesta vierottaminen

    Täältäpä tuli nopeasti vastauksia:) Meillä poika on todella nukuttaa illalla ja nukahtaa itsekseen omaan huoneeseen, mutta totutimme pojan siihen että nukahtaa aina pullolle, eli ensin maitoa ja sitten tutti suuhun ja avot, se nukkuu kuin tukki...tietenkin on tottunut siihen, kun imetyskin jäi...
  4. H

    Äidinmaidonkorvikkeesta vierottaminen

    Hei! Miten olette vierottaneet lapsen äidinmaidonkorvikkeesta ja pullosta? Ennen kaikkea yö aikaan. Meillä on tuommonen kohta 1 v- täyttävä villi poikanen, joka heräilee edelleen yöllä syömään pulloa jopa 3 kertaa. Oli ajanjakso että nukkui täydet yöunet, mutta lähti liikkumaan unet ovat...

Yhteistyössä