Hakutulokset

  1. P

    sterilisaatio??

    Minulla sterilisaatioon aika 26.1 eli ens viikon torstaina. Päädyttiin miehen kanssa tähän koska meillä on jo 3 lasta. Otin asian puheeksi neuvolalääkäri käynnillä ja samantien laitettiin paperit menemään polille ja sieltä tulikin jonkun ajan päästä aika toimenpiteeseen. On minulla ollut aikaa...
  2. P

    Lasten nimiä!

    Äiti Piia Kristiina Isi Petri Ilari. Lapset Maria Johanna 12v Ville Ilari Andreas 4v Valtteri Veeti Armas 2kk
  3. P

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    tyttö 2975g 48cm 39+3 :heart: poika 4300g 52cm 40+6 :heart: poika 3850g 49cm 39+4 :heart:
  4. P

    jälkivuodon kesto sektion jälkeen?

    minulla sellaiset pari päivää :D :D Sen mitä laitolsella vähän vuoti, ei ole kuulunut sen jälkeen mitään vuotoja. Kätilölle vähäistä vuotoa ihmettelinkin niin sanoi et saattaa vasta kahden viikon kuluttua ruveta silleesti kunnolla vuotaan, kohtu kuulemma putsataan niin hyvin ettei paljoo...
  5. P

    poika syntyi!

    \ En tiedä oiken itsekkään miksi tuli sellaiset fiiliksset. Henkilökunta oli tosi mukavaa ja kaikki meni tosi hienosti. Ehkä se puudutteiden laitto tunsi kaikki pistot yms, vaikka kakkosenkin tein sektiolla mut olin jo yön ponnistelujen jälkeen niin poikki etten paljoo reakoinut mihinkään...
  6. P

    Heinäkuiset vauvat

    Hei! Meille syntyi sektiolla 13.7.2005 poika. La olisi ollut 16.7 mut päätettiin leikata aijemmin eli syntyi 39+4. Painoa oli kertynyt noille viikoille 3850g ja pituutta 49cm pipo oli 36cm, ihana poika :hug: Isoveli ja sisko hoitaa pikkuista innolla. :D
  7. P

    poika syntyi!

    Kävin tuossa ke 13.7.2005 pyöräyttämässä sektiolla pojan (la16.7). Oli ihan suunniteltu juttu kun minulla sitten loppu pelissä todettiin suppea lantion malli niin en voinut yrittääkään alateitse, Kaikki meni ihan hienosti, mutta itselleni tämä oli viimeinen lapsi, sellaiset fiilikset jäi...
  8. P

    G: Miten pitkään sairaalassa section jälkeen?

    \ Jep näin meilläkin, eivät olis päästäneet vastakuin tänään, mut mulla puski niin hirveen koti ikävän ettei ne muuta voineet kuin päästää pois :ashamed: ja lääkäri ei nähnyt siihen mitään estettä. Tikit menen poistamaan huomenna :)
  9. P

    Neljän vuoden ikäero liikaa?

    \ Jeps meillä myös tytön ja pojan väli toi 8 vuotta, osaavat kyllä myös tapella niin pirusti et hermot menee, ihan jotain tajutonta tappelua välillä!! Nyt pojan ja maha-asukin välille tulee toi neljävuotta melkein päivälleen niin saas nähdä miten sitten menee, poika kyllä odottaa vauvaa...
  10. P

    esikoisen mitat

    esikoinen painoi 2975g pituutta 48cm ja pipon koko 35cm (tyttö)rv39+3. poika oli mitoiltaan painoa 4300g pituutta 52cm ja pipon koko 34 syntyi rv 40+6 käynnistyksellä. :heart:
  11. P

    1973

    pinoon ja sukkelaan!!
  12. P

    1973

    minä täällä myös :wave: :kieh:
  13. P

    MINKÄ IKÄISENÄ

    19v ku tytön tein 27v kun pojan sain ja nyt sitten 31 kunhan tämä maha-asukki syntyy la 16.7 =) :heart:
  14. P

    avo/aviopuolisonne ammatteja

    Meijän isukki on kirvesmies ja järkkäri kapakassa!!! :p

Yhteistyössä