Hakutulokset

  1. äbylix3

    Vatsa synnytyksien jälkeen

    Ahaa... no tota "palloa" kun painaa niin lotisee suolisto...kuin kumi ankkaa painaisi missä sisällä vettä:) On tosi haitallinen ja näyttää vaan suurenevan koko ajan mitä enempi jumppailen...ei kiva..:'(
  2. äbylix3

    Vatsa synnytyksien jälkeen

    Eli mitäs se sitten niinku tarkottaa??
  3. äbylix3

    Vatsa synnytyksien jälkeen

    Kyselisin että onkos kellään samanlaista "ongelmaa" kun mulla...eli oon 3kymppinen 3 alle 4v . lapsen äiti ja kaikki 3 lasta ovat sektiolla maailmaan tulleet...vatsa kasvanut kaikista ihan kiitettävästi :ashamed: ja nyt se on aivan outo...4kk viimeisimmästä leikkauksesta ja siitä parannuin nk...
  4. äbylix3

    liikunta sektion jälkeen

    Kyselisin että onkos kellään tietoa onkohan uiminen tai stepperin käyttö oikein sallittua reilun 3vk:n jälkeen sektiosta? Mulla 3 sektiota takana ja nyt olen toipunut MEGA hyvin kaikin puolin...paitsi että on tuo hirvee maha :(
  5. äbylix3

    Kohdun poisto

    Heips, onkos kellään tietoa / kokemusta kohdun poistosta?? Odotan nyt 3 lastani ja ikää 31v. ja lapsi määräni ON SITTEN täytetty kun tämä 3 leikataan kuten 2 muutakin..olen ajatellut tuota kohdun poistoa...lääkärin/neuvola-tädin kanssa en ole vilä asiasta keskustellut kun viikkoja 12+5
  6. äbylix3

    sektion jälkeinen sairaalaolo

    Mulla kax sektiota takana, eka hätä ja toinen suunniteltu ja kummastakin ollut sairaalassa vain 4pv:tä tai siis 4:nä päässyt kotiin...onnex sillä sairaalassa aivan hirveetä olla :(

Yhteistyössä