Hakutulokset

  1. Turbojurpo

    Hoitaja! Tapoitko tänään potilaan tietämättäsi?

    http://www.talouselama.fi/uutiset/influenssan-keskeinen-tartuntalahde-on-salakavala-ja-siksi-niin-tehokas-30-50-6090795 Kyllä se influenssarokote kannattaa ottaa, kun sen ilmaiseksi terveydenhuoltohenkilöstöön kuuluvana saa. Influenssan voi sairastaa myös oireettomana ja tartuttaa tietämättään...
  2. Turbojurpo

    Muita narsissien uhreja?

    Narsissin uhrin raju vuodatus: ”Seisoi pöydällä alasti ja katsoi syyllistävästi” On se kauheeta!
  3. Turbojurpo

    Mitäs jos poikasi kertoisi olevansa lesbo?

    Istut kahvipöydässä poikasi ja hänen nuorikkonsa kanssa. Taivastelet tasa-arvoista avioliittolakia ja julistat, että teidän suvussanne ei ainakaan homoliittoja solmita. Poikasi sanoo: "Äiti, meidän suvussamme on jo solmittu homoliitto. Minä olen transsukupuolinen nainen ja lesbo. Olen mennyt...
  4. Turbojurpo

    Päivän luku Simon evankeliumista

    1 LUKU Kasarmin pihalla oleva Simo tapaa Jeesuksen 1-2, Simosta tulee Jeesuksen opetuslapsi 3-4. Alussa olin minä, ja minä olin kasarmin pihalla. Kersantti sanoi että odota siinä kunnes kutsutaan. 2. Sitten siihen tuli Jeesus ja sanoi että seuraa minua. 3. Ja minä seurasin. 4. Kolmantena...
  5. Turbojurpo

    Uskotko kuolemaaedeltävään elämään?

    Vai tuntuuko koko olemassaolo ihan turhalta ajanhukalta?
  6. Turbojurpo

    Oudoin hautajaisissanne soivista biiseistä?

    Minun on tämä: NoMeansNo - Wrong (Full Album Remastered + 2 Bonus Tracks) HQ - YouTube Avaa tiedot ja valitse biisi numero 10. Bruno-parka. Liikaa elämää, muttei lähestulkoonkaan tarpeeksi.
  7. Turbojurpo

    Google otti oppia juonikkaalta äidiltä.

  8. Turbojurpo

    Mitä muita hyviä nimiä hevoselle kuin Homppa?

    Poikani ehdotti Homppaa ja se tuli ensimmäisen Minecraft 1.6.2 -hevoseni nimeksi. Muita nimiä kaivattaisiin. Lyhyt, ei skandeja.
  9. Turbojurpo

    Sä olit sopivasti lihava

    Lontoon viemäreistä löytyi 15 tonnin ihravuori - Britannia - Ulkomaat - Helsingin Sanomat
  10. Turbojurpo

    Milloin viimeksi lupsuttelit miehesi topsmullukkaa?

    Raiskauksen kokeneiden ei kannata lukea tätä synonyymiluetteloa: Tauski : Taivaassa tavanneet | 3/5 tähteä
  11. Turbojurpo

    Mikä itketti sinua tänään?

    Kyllä tämä kertomus nostatti kyyneleet silmiin: "Olen menettänyt neljä lasta" - Abortit - Elämä - Helsingin Sanomat Itsekin lapsellisena voin kuvitella tuollaisen valintatilanteen tuskan: joko abortoida sikiö heti tai odottaa, että se kuolee pian syntymänsä jälkeen. Hirvittävä tilanne.
  12. Turbojurpo

    Olen downshittaaja, kysy: mitä haluat?

    Tai jos olet vorlonien diggaaja, kysy: kuka olet?
  13. Turbojurpo

    Katso tarkkaan tätä kuva...

    ... niin ehkä huomaat, mitä siinä on pahasti vialla: http://i.imgur.com/ydfcO.gif
  14. Turbojurpo

    Tervetuloa maailmaan!

    Oletteko juhlistaneet syntymää veikeällä kakulla? Lisää vastaavia kakkuideoita: 38 Baby Shower Cakes Made Of Nightmares
  15. Turbojurpo

    Lakkaisitko kyselemästä joutavia, jos saisit 100 000 e?

    Vai jatkaisitko sinnikkäästi tyhmien kysymysten esittämistä?
  16. Turbojurpo

    Lasten kootut pelottelut

    Tuli mieleen tästä viestistä maitohammasketjussa: Isosisko pelotteli minua pienenä sillä, että jos kaktus pistää, niin piikki kulkeutuu ennen pitkää sydämeen. Miten teitä on peloteltu pienenä? Ei kai sentään näin rajusti: IRCQuotes ?
  17. Turbojurpo

    Serlan nenäliinoja voi käyttää hiekkapaperina

    Serla nenäliinat 80 kpl pakkauksessa, "paksu ja pehmeä". Mikä meni vikaan, Serla? Onko tarkoituksena saada puusepät ostamaan nenäliinoja, joita voi hätätapauksessa käyttää hiekkapaperina?
  18. Turbojurpo

    Kodittomuus on ratkaistavissa!

    "Perinteisen ruoka- ja majoitusavun sijaan uusi hyväntekeväisyysohjelma pyrkii jakamaan kodittomille mahdollisimman paljon aseita ja ammustarvikkeita." Phoenix New Times 1999
  19. Turbojurpo

    Kärsivätkö miehenne PES-oireista?

    Pre-ejakulaatiosyndrooma on vasta aivan hiljattain tunnistettu miesten oireyhtymä. Sen oireita ovat vaiteliaisuus, kyvyttömyys kuunnella naisen kertomia asioita, kiinnostus urheilun seuraamiseen ja taipumus ostaa turhia elektronisia laitteita.
  20. Turbojurpo

    Mitä sanontoja käytät, vaikkei pitäisi?

    Työ vaatii meiltä kaikkemme. Me annamme enemmän!

Yhteistyössä