Hakutulokset

  1. TriplaIsä

    Ettehän jätä kodinkoneita valvomatta käyntiin?

    On ärsyttävää kun esimerkiksi pesukoneen ohjelmasta on enää 10 minuuttia jäljellä ja jostain syystä on pakko juuri nyt lähteä toimittamaan jotain asiaa. Kone pitää tietysti sammuttaa ja ajaa myöhemmin joku pätkäohjelma. Tuli hyvä muistutus siitä että näin todellakin kannattaa tehdä sillä...
  2. TriplaIsä

    Ruokahaaste, viikko 41 (ÄÄNESTYS!!!)

    Viikon 41 ruokahaasteen äänestysketju. Tässä haasteketju kuvineen ja resepteineen. Äänestys loppuu kello 21:00 ja haasteen voittaja saa kunnian järjestää ensi viikon ruokahaasteen. Tässä vielä kilpailijoiden tuotokset osallistumisjärjestyksessä. TriplaIsä: Broilerisalaatti...
  3. TriplaIsä

    Maistuisiko?

    Uunilohta perunamuusilla. Lisänä salaattia, uunissa paahdettua paprikaa, ja rakuunalla maustettuja höyrytettyjä kasviksia. Päällä reilusti omatekemää yrttiöljyä.
  4. TriplaIsä

    Ruokahaaste, viikko 41

    Viikon 40 ruokahaaste oli kala. Tulokset. Edellisen viikon voittajana päätän siis uuden raaka-aineen. Ensin ajattelin jotain erikoista mutta koska runsas osallistujamäärä olisi toivottavaa niin valitsen helposti lähestyttävän broilerin joka taipuu moneksi. Ruokahaasteen säännöt...
  5. TriplaIsä

    Maistuisiko?

    Kermainen lohikeitto. :p
  6. TriplaIsä

    Lapset oireilee, koska lääkäriin?

    Joskus ennenkin lapsilla on samankaltaisia oireita ollut mutta yleensä ne menevät ohi ihan muutamassa minuutissa. 5v ja 7v ovat leikkineet keskenään ainakin kaksi tuntia kertaakaan tappelematta tai edes kinaamatta. Mitään merkkejä oireiden helpottamisesta ei ole näkyvissä. Yleensä nämä...
  7. TriplaIsä

    Joko mä kerroin että...

    ...tänään mulla alkaa KESÄLOMA?
  8. TriplaIsä

    Kaupassa nähtyä

    Tai oikeastaan kaupan parkkipaikalla. Eihän tuollainen perheauto tosin pienempään parkkiruutuun mahtuisikaan.
  9. TriplaIsä

    Ehdotelkaa lajeja aikuisten pihaörvellykseen

    Viikon päästä olisi tarkoitus pitää pienimuotoiset örveltäjäiset. Väkeä tulee vajaat 30 henkeä ja osaa saattaisi kiinnostaa osallistua "ölymppialaisiin". Lajien tulisi olla helposti pisteytettäviä eikä mitään kaksinkamppailutyyppisiä sillä jotain sarjasysteemiä ei kukaan jaksa/pysty vetämään...
  10. TriplaIsä

    Kaupassa nähtyä

    Tai no ei kaupassa mutta käytiin kauppareissun jälkeen Prisman Buffassa syömässä. Siellä on ne juoma-automaatit mistä saa limua ja vieressä on myös juomavesiautomaatti. Siihen tulee joku nainen ja mitä tekee hän? No pesee kätensä siinä juomavesiautomaatissa! Vettä pärskyi pitkin pöytää ja myös...
  11. TriplaIsä

    Muistakaa sitten vahtia silmä kovana ipanoitanne uima-altaissa

    Niin kunnon äidit tekee.
  12. TriplaIsä

    Keskaria jomottaa

    Tyhmästä päästä kärsii koko keskisormi. Eilen väsäilin autotallissa yhtä juttua ja mun piti porata 3mm reikä pieneen metallipalaan. Pidin sitä kappaletta pöydällä älykkäästi sormilla kiinni ja tämä oli jo lähtökohtaisesti typerää kun vieressä olisi ollut ihan ruuvipenkki johon sen olisi...
  13. TriplaIsä

    Mitä kuvasta puuttuu?

    Tällainen löytyi jääkaapista. Jotain puuttuu...
  14. TriplaIsä

    Onko jollain Elisa Viihde?

    Mitäs olette tykänneet ja miten on toiminut? No, olihan minullakin... yhden päivän. Paketti tuli eilen ja tänään lähti asiakaspalautuksena takaisin. Pitää myöntää että Elisalla on kyllä pokkaa. Pitää nimittäin ollakin pokkaa että kehtaa myydä ihmisille moista paskaa. Siis idea on ihan jees...
  15. TriplaIsä

    Kissat tappaa joulukuusen

    Nuo kissanretaleet ovat keksineet aivan uuden tavan tuhota joulukuusi kun eivät ole sitä tänä jouluna vielä saaneet kaadetuksi. Pikku perkeleet juovat vettä kuusenjalasta. Lipitys vaan kuuluu kuusen alta. Aikovat varmaankin kuihduttaa kuusiparan. Saatana! Hyvää joulua kaikille! :xmas:
  16. TriplaIsä

    Missä se luvattu myrsky viipyy?

    Ei vaan näy eikä kuulu ainakaan Pirkanmaalla. Vähän tuulee mutta ei muuta. Myrskyä kehiin saatana!
  17. TriplaIsä

    Tänään monen kotihoidetun lapsen maailma romahti.

    Viime viikolla eskarissa oli vielä suht hiljaista mutta tänään, kun eskari täällä päin virallisesti alkaa, oli tilanne toinen. Vein tyttöä ja jo pihalle asti sisältä kantautui aivan selvää älämölöä. Itkukonsertti oli kuin Elviksen hautajaisista. Siellä kotihoitajamammat hyssyttelivät ulvovia...
  18. TriplaIsä

    Verilöyly aamunkoitteessa

    Olin aamulla tulossa suihkusta kun yksi tytöistä tulee toimittamaan asiaansa. "Isi isi ... isi isi isi ... täällä lentää lintu sisällä ... ISI TÄÄLLON OIKEE LINTU!" No joo, koirat uikuttaa ja haukkuu ja kissat hyppii seinille linnun perässä. Tirppa lentelee ympäriinsä ja elukat perässä...
  19. TriplaIsä

    Aaaarghhh!!! Mä teen noista kissoista ihan kohta rukkaset!

    Voi ristuksen perkele noiden kattien kanssa. Olin tässä ihan äsken keskittyneenä palstailuun kunnes yhtäkkiä keittiöstä kantautui tuomiopäivän ryske. Kissanperkeleet ihan pokkana olivat siellä että "en se minä ollut". Sumppimasiinan johto meni blenderin takapuolelta ja johto oli vetänyt...
  20. TriplaIsä

    Viimeistä viedään

    Viimeistä päivää töissä ennen viiden viikon kesälomaa :cool:

Yhteistyössä