Hakutulokset

  1. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heipsun kaikille.. ..taas :) Mä en ole täällä käynytkään sitten meidän tytön syntymän. Pikaisesti voin sanoa, että taudeilta ollaan vältytty ja kaikki on mennyt hyvin! Tyttömme on tosi aurinkoinen ja leppoisa pieni. Tiistaina tuli 7 kk täyteen ja tämän päivän neuvolamitat ovat 7300g, 65,5cm...
  2. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Hei pitkästä aikaa!!! Kiirettä pittää :) Rullasin teidän tekstejä läpi huolimattomasti, anteeksi :( Meidän neiti on tänään tasan 3 kk. Painoa on n. 5.6 kg ja pituutta 61 cm. Keskikäyrällä on kasvettu alusta asti. Kulta osaa kääntyä mahalta selälleen, muttei toisin päin. Esineisiin pieni...
  3. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    merkkii..
  4. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    merkkii...
  5. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    :attn: :attn: :attn: Mianna, Tipsutin, Pääkaupunkiseudulla asuvat... Mitä jos tehtäis treffit jollekin aamupäivälle??? Mustakin olis kiva tutustua muihin äiteihin, kaveripiirissäkään kun ei vielä noita pienokaisia niin montaa ole.. Miten olis jo ens viikko? Esim. sanomatalon Waynes...
  6. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Tänään oli 2kk neuvola: 5055g 57,5 cm 39 cm "Ihana tyytyväinen tyttö" luki kortissa. Ja keskikäyrillä kasvetaan yhä edelleen. Peppi + Pkm (2kk 5pv)
  7. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    merkkii...
  8. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Päikkäreistä ja unista: Meillä näköjään nukutaan mainiosti (ja siksi olisi aikaa kaikenmoisille hommille). Eli aina aamupäivällä nukutaan noin tunnin, iltapäivällä kolmen tunnin ja illalla puolen tunnin päikkärit. Muuten neiti on hereillä ja yleensä aina tyytyväinen. Me pienen kanssa soitellaan...
  9. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Hip hei. Oma jälkitarkastus vihdoin takana. Lääkäri jutteli mulle papasta ja sanoi sitten, että: "sullahan on nyt sit se ensimmäinen papaseula ens vuonna kun täytät 20, ja sit niitä tulee viiden vuoden välein..." Ja mä olin vähän hämilläni, kun mielestäni oon ihan ikäiseni näköinen, eli ens...
  10. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    merkkii...
  11. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    merkkii...
  12. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Moikkis. Meillä on aloitettu pienen ensimmäiset harrastukset. Pkm nautti vauvajumpasta tosi paljon, oli yhtä hymyä vaan kun mä sitä "retuutin" musiikin ja oman jumpan tahdissa. Pkm oli pienin ja vähän reppana kun ei vielä jaksanut päätään pitkään kannatella :heart: Mutta kivaa oli! Ja tästä...
  13. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    merkkii..
  14. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Ennen on kyllä ollut ihan yleistä nukuttaa vaavit mahalleen. Mä oon itse esimerkiks ollut koliikin kourissa ja muutenkin ilmavaivainen, joten oon nukkunut koko pienen lapsuuteni vauvasta asti mahallani. Kyllä äitit tietää, mikä on omalle kullalle paras vaihtoehto :heart: peppi + pkm (8vko)
  15. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    sunshine25 oon kuullut et ainakin ruisleipä, sipuli ja paprika saattavat aiheuttaa äidin syömänä vauvalle mahanpuruja. Mut ei ne kyllä allergiaa taida aiheuttaa.
  16. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Merkkii..
  17. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    merkkii...
  18. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Meil pisin yöunipätkä on max 4 tuntia.... Pidempiä unia siis odotellaan. Mutta yleensä pkm kyllä nukahtaa sit heti syötön jälkeen, mikä onkin hyvä. Täällä syöpötellään korviketta sekä rintaa, mutta tuntuu yhä, että pullo on pienelle mieluisampi kuin tissi, mikä harmittaa. Silti ön yritän...
  19. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Heipsun. Taas ollaan oltu reissussa, tällä kertaa pohjanmaalla käytiin. Meidän neiti on ihanan helppo matkustaja. Kun auto käynnistyy, niin turvaistuimessa mennään unten maille, ja kun auto pysähtyy (oli matka 5 km tai 300 km) istuimesta heräilee tyytyväinen tyttö! Me taidetaan osallistua...
  20. peppi80

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Kiitos Brianna vinkistä. Ens yötä jo odottelen =) Meidän tyttö on aina tosi tyytyväinen päästessään kylpyyn, niinpä kysynkin teiltä suihkussakin käyneiltä, et miten ootte sen käytännössä hoitaneet? Ja kuinka hyvin vauvan korvia pitää varjella, tai silmiä? Voisko joku siis vähän tarkentaa...

Yhteistyössä